- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik hou er wel van, lekker low repsdubbeltjes zijn zo leuk....lekker snel klaar zo'n setje....nog 8 te gaan!!![]()
![]()

ja, erg heJa, wat dacht je nou.... boven de 200 op je ouwe dag
(volgende keer beter man)

nah, echt een beetje te gek voor numisschien wel met een iets langere pauze na de 180 en 190?

alles een beetje gangbaar houden anders roest je vast

vreet ook energie, want de rest van de training was zwaar

Is wel verstandig, ja.nah, echt een beetje te gek voor nu
ik moet als ouwe man niet teveel de grens opzoeken, dat breekt je vroeg of laat op
ben trouwens nog best tevreden over hoe het gaat met de gewichten tijdens het cutten![]()
alles een beetje gangbaar houden anders roest je vast![]()
daar zeg je zoiets, van alleen compounds doen wordt je nou niet perse lenig, ik mis wel eens een stukje flexibiliteit in m'n ouwe lijf.
ben soms best een verstandig mens hoorIs wel verstandig, ja.
Mag je zeker tevreden mee zijn.

Nee, dan zit echt geen glycogeen meer in de spieren.... wel mooi die squatzveel te weinig gegeten ook weer ,eigenlijk alleen een goed ontbijt gehad, is wel lekker voor het cutten maar traint er niet erg lekker op
micro loading op de squat0,5kg schijfjes erbij
Deze keer maar afgesloten met DL dat voelt wel beter
Je moet wel een bodempje hebben idd, anders ga je om
, het moet maar even zohet voelde wel leeg idd, moe worden geeft dan ook een akelig gevoelNee, dan zit echt geen glycogeen meer in de spieren.... wel mooi die squatz![]()
het was maar een kilootje meer maar vpr=vpr, cutten gaat traag en soms gebeurt er ff niks, als kracht maar een beetje blijft hangen ben ik alweer blijLekker die VPR op de squats......prima cut hoor als je nog dit soort dingen neerzet!!!

1 kg is ook gewoon een mooi pr, een paar kleine stapjes zijn net zo goed als 1 grote!
toen ik begon wou ik er niet te lang mee bezig zijn eigenlijk, max een week of 8Als ik geen Kh in mn lijf heb (laag bloedsuiker, glycogeen idd ) begin ik te shake
Bij mij ging het ook heel langzaam soms wel 200-300gr /mnd, geeft toch niks![]()
ja, zo is het ook, en de tijd van grote stappen is wel voorbij ook.1 kg is ook gewoon een mooi pr, een paar kleine stapjes zijn net zo goed als 1 grote!