- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alles boven 3x is cardio, toch?Na die 8 repper zou ik het al voor bekeken houden :

hammies waren best gevoelig vandaag, maar dat mag, zaterdag pas weer squattenWaw dat volume man!
Jouw hamstrings lijken me lekker aangepakt vandaag.
na die 8 reps is alles lekker gemakkelijker, en vooral lichter, uitreppen met 100 kg is eigenlijk cardioNa die 8 repper zou ik het al voor bekeken houden :
voor de ekte powerlifter wel hoor, maar dat ben ik niet (te zwak), en bodybuilder ben ik ook niet (te klein)

nog langer !!??, als ik loop slepen ze net niet over de grondje armen worden ook steeds langer, ik weet het zeker denk ik![]()

Kom op, fitte vijftiger ben je al vast wel
ik moet bukken om mn veters te strikken, jij niet dusnog langer !!??, als ik loop slepen ze net niet over de grond

dat is wel +2.5 voor heeeel veel reps

lekker hoor

ja maar, er is al zoveel borrel/schnabbel tijd verloren gegaan in deze periodeNooit borrelen op trainingsdag (ik haal dat later wel weer in)

Dat is ook wel weer waar. Stel je training dan een dag uit en doe het allebei goedja maar, er is al zoveel borrel/schnabbel tijd verloren gegaan in deze periode
sociale leven is toch een ramp op dit moment.

presiessss dan geniet je van allebei ook veel intenserDat is ook wel weer waar. Stel je training dan een dag uit en doe het allebei goed![]()

Dat is ook wel weer waar. Stel je training dan een dag uit en doe het allebei goed![]()
nee hoor, social events gaan we niet plannen, dat komt zoals het komt.presiessss dan geniet je van allebei ook veel intenser![]()
![]()

dat bedoel ik ook Droop, eerst genieten dus dat doe je goednee hoor, social events gaan we niet plannen, dat komt zoals het komt.
dan maar een wat mindere training.![]()