Fitness Seller

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Als sumo goed voelt zou ik me lekker daar op focussen, tenzij je echt strongman of oly lifting ambities hebt. Voor wat extra hammies kan je altijd nog goodmornings of romanian deadlifts pakken.
ik blijf me ook zeker focussen op sumo, dat is nog steeds de main lift op deze dag, maar deadlift dag = deadlift dag, als je beter wilt worden in deadliften dan moet je meer deadliften, en dan is een andere variant op je main lift weer eens iets anders, ik heb wat gedaan met rdl en sldl, maar dat vind ik eigenlijk niks.

Haha, hebben we je teveel geplaagd Droop?

Ach, ik doe wat sumo erbij, jij wat conventional... balance of the universe restored.
huilbuien heb ik ervan gehad :huilen:
hopelijk versterkt het elkaar wat, maar die 200kg aan het einde van het jaar is nog niet uit mijn hoofd.

ik blijf me ook zeker focussen op sumo, dat is nog steeds de main lift op deze dag, maar deadlift dag = deadlift dag, als je beter wilt worden in deadliften dan moet je meer deadliften, en dan is een andere variant op je main lift weer eens iets anders, ik heb wat gedaan met rdl en sldl, maar dat vind ik eigenlijk niks.

Ik heb van een oly sumo deadlift gedaan en een oly snatch grip deadlift met mijn benen heel dicht bij elkaar. Het kan altijd gekker. :D

RDL komt weer standaard in mijn routine, gewoon deadliften gaat er even uit, want de deadlift/clean cues bij oly lifts zijn net een tikkeltje anders.

• #1.205
Wil je niet ontmoedigen, maar 200 kg is wel ambitieus hoor. Of je moet nu heel licht trainen.
is best wel hoog ingezet, dat klopt, en die 200 kg is nog niet uit mijn hoofd, wil niet zeggen dat het ook gaat lukken natuurlijk.maar het blijft wel een doel om voor het einde van het jaar een keer op een goed moment 200 kg te trekken.
dl training zou ik op het moment niet heel licht willen noemen maar zijn zeker niet heel zwaar, na mijn laatste dipje/blessure wil ik eerst heel erg de focus leggen op techniek, ik ben daar misschien iets te flauw mee en blijf er wellicht wat te lang in hangen, maar voordat ik weer in de 95% range ga werken moet ik eerst weer wat meer vertrouwen in mijn brakke lijf krijgen

Het hoeft toch niet per se aan het einde van het jaar. Over een jaar is ook goed toch? :)

200 is prima te doen toch? :D

• #1.213
training 3-8

bench
10x40
5x60
2x70
2x75
3x80
3x82.5
3x85
3x87.5
3x90
95-95-95

ohp
5x40
5x45
5x50
5x52.5
5x55 die was zwaar zat, volgende week nog eens dit gewicht denk ik

bor
10x50
5x60
5x70
5x80
5x82.5

lat pulldown
15x30
15x40
15x50

tricep pushdown
3x10x32.5

Nice treen Droop...ging die lekker?

Gaat BP en OHP nog goed samen?

• #1.215
yup, ging lekker weer hoor bos
laatste setjes op de ohp en lp waren zwaar zat, maar dat mag.
bench komt ook weer aardig terug
dus al met al wel tevreden met hoe het loopt nu

Ziet er goed ui!

Ik vind het opvallend goed te doen altijd, ohp en bench in een training. De tweede oefening gaat beter dan je zou denken.

Is ook persoonlijk denk ik....
Je leest allemaal verschillende adviezen hierover

• #1.219
bench en ohp gaan prima samen nog, maandag eerst ohp en dan bench, op donderdag andersom

• #1.220
training 5-8

squat
10x40
5x60
5x70
2x80
2x90
3x95
3x100
3x105
3x110
3x112.5

bench
10x40
5x60
5x3x82

deadlift (sumo)
5x50
5x70
5x90
5x100
5x110
5x115

ab wheel
3x15

goeie wel weer :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven