- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit omdat je simpelweg zwaarder wil benchen? In tegenstelling tot Kraak geloof ik wel in carryover van OHP naar je bench, maar het is natuurlijk wel zo dat je veel meer carry over hebt bij specifieke oefeningen die je normale bench zoveel mogelijk benaderen. Heb je enig idee waar je zwakke punt in de bench zit, dan kan je daar je bench variant op selecteren.ik zit er nu toch over na te denken om dan de ohp maar 1x per week te gaan doen, en dan voor de keer die wegvalt een bench variant te gaan doen, want die heb ik nu niet in het programma
Dit lijkt me een relevante vraag.Heb je enig idee waar je zwakke punt in de bench zit, dan kan je daar je bench variant op selecteren.
ur welcome

incline of close grip zou het dan moeten wordenje kan afwisselen met OHP/INCL BP wordt wel vaker gedaan...
klopt ik wil wel weer zwaarder gaan benchen, ik heb een tijd terug ook al wat varianten op de bp gedaan maar dat is na mijn blessure er een beetje bij in geschoten, nu ik alles weer een beetje op de rit heb staan mag dit er weer bij.Is dit omdat je simpelweg zwaarder wil benchen? In tegenstelling tot Kraak geloof ik wel in carryover van OHP naar je bench, maar het is natuurlijk wel zo dat je veel meer carry over hebt bij specifieke oefeningen die je normale bench zoveel mogelijk benaderen. Heb je enig idee waar je zwakke punt in de bench zit, dan kan je daar je bench variant op selecteren.
klopt ik wil wel weer zwaarder gaan benchen, ik heb een tijd terug ook al wat varianten op de bp gedaan maar dat is na mijn blessure er een beetje bij in geschoten, nu ik alles weer een beetje op de rit heb staan mag dit er weer bij.
de ohp gaat er niet helemaal uit, die blijf ik gewoon op maandag doen
het zwakke punt op mijn bench is het tweede deel van het uitdrukken, ik deed hier een tijd terug de pin press voor.

Variatie is the key Droop..kijk maar op Jugernaut en Westside
Na veel filmpjes van Chad Wesley Smith, Mike Israetel en Max Aita te hebben gekeken en the Scientific Principles of Strength Training te hebben gelezen geloof ik dat als varianten slim worden gebruikt ze zeker je main lift kunnen verbeteren. Zou zeker de filmpjes van Juggernaut Fitness aanraden, Kraak, echt interresant en goed onderbouwt.Van specifieke oefeningen voor dit of dat vraag ik me altijd af of het nou effectiever is dan reps, reps en nog eens reps doen op je gewone bench.
Na veel filmpjes van Chad Wesley Smith, Mike Israetel en Max Aita te hebben gekeken en the Scientific Principles of Strength Training te hebben gelezen geloof ik dat als varianten slim worden gebruikt ze zeker je main lift kunnen verbeteren. Zou zeker de filmpjes van Juggernaut Fitness aanraden, Kraak, echt interresant en goed onderbouwt.
Volgens mij is het grootste probleem met Westside dat het heel erg gericht is (was?) op geared lifting en niet op raw lifting en niet zo zeer de AAS (die gebruiken er een heleboel die geen Westside gebruiken ook). Er zijn wel een aantal raw powerlifters die Westside gebruiken, maar ik vind het zelf ook niet echt geschikt voor (natural) raw lifters.Juggernaut ken ik niet, maar Westside is echt belachelijk. Heb nog nooit een IPF (drug-tested) lifter gezien die zo traint.
Denk dat jij inmiddels wel op een niveau bent dat je zulke trainingsmethoden effectief zou kunnen gebruiken.Zal eens kijken, broeder Ster. Maar volgens mij neemt het belang van variatie hand in hand toe met je niveau. Beginners hebben het niet nodig, advanced jongens kunnen bijna niet zonder.
Volgens mij is het grootste probleem met Westside dat het heel erg gericht is (was?) op geared lifting en niet op raw lifting en niet zo zeer de AAS (die gebruiken er een heleboel die geen Westside gebruiken ook). Er zijn wel een aantal raw powerlifters die Westside gebruiken, maar ik vind het zelf ook niet echt geschikt voor (natural) raw lifters.
Denk dat jij inmiddels wel op een niveau bent dat je zulke trainingsmethoden effectief zou kunnen gebruiken.

beetje gaan varieren is wel handig idd, anders is het steeds maar weer meer van hetzelfde, het brengt je tot een bepaald niveau, maar steeds moeilijker voorbij dat niveau.je kan gewoon eindeloos doorgaan op je eigen routine maar dat wordt het hem ook niet
Als je gaat lopen moet je ook meer doen dan alleen lopen...
dat lukt nog iedere dag gelukkigeen beetje leven in de brouwerij...een beetje lol hebben
ja je moet ergens weer beginnennee dat klopt, maar het gaat mij er in het begin vooral om om de startpositie weer goed te krijgen, voetpositie, breedte, bar kort bij je houden enz.Met 60 kg DL kan je nog niet heel veel zeggen... maar gewoon weer rustig opbouwen zolang dit goed gaat![]()