- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
ik ga wel mee hoor !
Goed zo, Droopster! Binnenkort maar de DBB kroegentocht houden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga wel mee hoor !
Goed zo, Droopster! Binnenkort maar de DBB kroegentocht houden?

Nee, niet in de prak. Beter op de plaats pas maken jij zal![]()
ben erg gemotiveerd om heel te blijven, ik heb mezelf voorgenomen dat als er zich een blessure voordoet zoals de laatste keer, het einde trainingscarriere is, dat is me toch veel te veel ellende geweest.( zit eigenlijk nog steeds een beetje in de nasleep ervan)
dat lijkt wat beter te gaan idd, ik heb vorige week zaterdag niet getraind, en het voelde maandag veel beter, dat is dan ook op erg laag gewicht dus dat was niks bijzonders, maar donderdag voelde de 'zware' sessie ook gewoon goed en makkelijk aan, dus ik wou dat maar even zo gaan doen, 2 keer in de week bench, kijken hoe zich dat gaat.
Bah man. Ik denk dat we soms best (te) hoge verwachtingen hebben. Misschien je trainingen wat inkorten? In plaats van iedere UB training Bench, OH Press en nog twee grote rugoefeningen te doen kiezen voor één press en één pull bijvoorbeeld? En daarna wat minder belastend BB werk en conditioning ofzo. Daar kan je prima progressie mee maken en is een stuk gemakkelijker om van te herstellen.vandaag wel even een training gedaan, maar die is het loggen niet waard.
moe en weer te weinig eten naar binnen gewerkt vandaag dus dat werkte niet.
het trainen gaat al een tijdje wat moeizaam , de progressie die ik zou willen zien blijft uit en het geloof dat dit nog goed komt is bijna iedere dag minder aan het worden.
dus de komende tijd even nadenken over hoe verder, ik ga een tijdje trainen om kracht een beetje te onderhouden, maar ik zal voorlopig stoppen met het loggen van de trainingen.