Fitness Seller

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Drank maakt meer kapot...... :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.346
training 29-8

deadlift (sumo)
2x5x50
5x80
3x110
3x120
3x130
3x140
3x150

squat
10x50
5x70
5x8x80

deadlift ( conv)
5x50
5x80
5x90
5x100

ab wheel
3x15xbw+2.5

ging wel lekker, wel beetje warm
deadlift gaat erg soepel de laatste tijd
laatste set sumo met belt gedaan, eigenlijk gewoon om te kijken of ik nog in het laatste gaatje kon komen :D

Nice treen Droop
Het was wel afzien vandaag...me2
Lekker volume op SQ...lucht happen?

• #1.348
die 5x8 op de squat is nog best pittig, ik had er wel een ventilator bij gezet dus was wel te doen

• #1.349
training 31-8

bench
10x40
5x60
2x70
5x3x83.5

ohp
5x40
5x50
5x52.5
5x52.5
5x52.5

bor
10x40
10x60
5x80
5x85
5x90

lat pulldown
15x45
15x50
10x55
10x60

band pull apart
facepull met band

Toch maar geen Pull / Chin Ups Droopie?
Of had je dr geen zin in...

• #1.351
op maandag doe ik chins en db row
op donderdag zware borretjes en lp
komende 2 weken toch even een beetje pas op de plaats met trainen, hier en daar wel wat verhogen maar het is erg druk met werk dus ben voor ik ga trainen al behoorlijk gaar, als ik dan weer ga lopen sleuren draai ik mezelf weer in de prak

ah zo gelijk heb je...heel blijven aub..ok?

Nee, niet in de prak. Beter op de plaats pas maken jij zal :)

Beter de prak voorkomen! :)

Bench beter gevoel?

• #1.356
ah zo gelijk heb je...heel blijven aub..ok?

Nee, niet in de prak. Beter op de plaats pas maken jij zal :)

ben erg gemotiveerd om heel te blijven, ik heb mezelf voorgenomen dat als er zich een blessure voordoet zoals de laatste keer, het einde trainingscarriere is, dat is me toch veel te veel ellende geweest.( zit eigenlijk nog steeds een beetje in de nasleep ervan)

dat lijkt wat beter te gaan idd, ik heb vorige week zaterdag niet getraind, en het voelde maandag veel beter, dat is dan ook op erg laag gewicht dus dat was niks bijzonders, maar donderdag voelde de 'zware' sessie ook gewoon goed en makkelijk aan, dus ik wou dat maar even zo gaan doen, 2 keer in de week bench, kijken hoe zich dat gaat.

Wellicht dat dan 2x light en 1x heavy je goed zal doen Droop

Gewoon ff kijken hoe je hersteld

als alles begint te zeuren dan weet jij genoeg toch?

We hebben nu eenmaal een gebruiksaanwijzing

• #1.358
vandaag wel even een training gedaan, maar die is het loggen niet waard.
moe en weer te weinig eten naar binnen gewerkt vandaag dus dat werkte niet.
het trainen gaat al een tijdje wat moeizaam , de progressie die ik zou willen zien blijft uit en het geloof dat dit nog goed komt is bijna iedere dag minder aan het worden.
dus de komende tijd even nadenken over hoe verder, ik ga een tijdje trainen om kracht een beetje te onderhouden, maar ik zal voorlopig stoppen met het loggen van de trainingen.

vandaag wel even een training gedaan, maar die is het loggen niet waard.
moe en weer te weinig eten naar binnen gewerkt vandaag dus dat werkte niet.
het trainen gaat al een tijdje wat moeizaam , de progressie die ik zou willen zien blijft uit en het geloof dat dit nog goed komt is bijna iedere dag minder aan het worden.
dus de komende tijd even nadenken over hoe verder, ik ga een tijdje trainen om kracht een beetje te onderhouden, maar ik zal voorlopig stoppen met het loggen van de trainingen.
Bah man. Ik denk dat we soms best (te) hoge verwachtingen hebben. Misschien je trainingen wat inkorten? In plaats van iedere UB training Bench, OH Press en nog twee grote rugoefeningen te doen kiezen voor één press en één pull bijvoorbeeld? En daarna wat minder belastend BB werk en conditioning ofzo. Daar kan je prima progressie mee maken en is een stuk gemakkelijker om van te herstellen.

Ik ging destijds ook als een trein op GZCL met allemaal zware compounds op UB/LB, maar ik vond recovery wel erg zwaar.

Het zijn best zware trainingen zo en je kunt niet altijd maar door blijven rammen en verwachten altijd heel te blijven. Trainen moet leuk zijn, dus dat moeten we proberen zo te houden.

Ik hoop dat je toch blijft loggen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven