Fitness Seller

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
succes met 531

+1 ^ :)

Voor beter herstel en preventie voor je schouders

Ik ga deze straks ook doen...gewoon preventief

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.384

thx
het gaat zo zachtjes aan wel weer tijd worden dat er weer een beetje schot in komt, het is na mijn cut eigenlijk een treurige bende geworden, maar een heleboel zaken die daarvan de oorzaak waren zijn inmiddels opgelost of worden zeer binnenkort afgehandeld.
dus zeer binnenkort, training en voeding en mindset on point, en gaan maar weer.

Voor beter herstel en preventie voor je schouders

Ik ga deze straks ook doen...gewoon preventief

das wel wiebelen zo, valt nog niet eens mee denk ik zo
maar ik moet voor mijn fysio een oefening opzoeken die een grote zwaaibeweging maakt en een goede strech op de voorkant van de schouders geeft, dus zoiets als een dumbel chest fly, niet zwaar doen, het gaat om de beweging en om weer wat rek op de schouder te krijgen,
doe nu al een tijdje statisch strechen aan het einde van mijn workout en op rustdagen, en dat lijkt wel te helpen.

Bezemsteel

die Bamboo oefening werkt zelfs nog door tot in je rotator cuff..vooral voor stabiliteit
Je krijgt een enorme pomp en de vibratie doet het werk tot diep in je schouder
Ik heb de jongens bij Niels Gordijn er ook mee zien werken zowel op bench als op OHP
Anders doe wat navraag bij de fysio?

Laatst bewerkt:
The Bamboo Bar klinkt als een plek om een drankje op het strand te drinken :)
Maar interessante oefening, alle spieren moeten meehelpen om stabilisatie te krijgen....

• #1.387
ik denk dat ie voor je ohp wel lekker is om stabiliteit te oefenen idd, maar als je al een gevoelige schouder hebt is het een draak van een oefening, is echt een oefening ter preventie dan.

Kan allebei Droop
In het filmpje wordt gesproken over Rehab and Prehab...herstel en preventie

• #1.389
vandaag eerste training met wendler 531, ik ben bewust weer laag in gewicht begonnen omdat ik een week of 3 zo goed als niks heb gedaan op het gebied van training, veel te druk met werk,( en een tot nul gedaalde motivatie) en dan heb ik de vervelende gewoonte om te stoppen met eten. ben weer eens op de weegschaal gaan staan en weeg dus geen 80 kg meer en dat is gewoon veel te weinig.ziet er niet uit in de spiegel, plat en mager kortom ecto.
maar de rust is ondertussen wedergekeerd en ik kan me nu weer volledig focussen op mijn voeding en training. en dat is wat ik de komende maanden dus ga doen, deze keer met wendler, ik heb dit schema al eens eerder 3 mnd gedaan, maar toen was ik ermee gestopt omdat de progressie te langzaam ging naar mijn zin.
nu heb ik er weer voor gekozen omdat de progressie niet snel gaat :D
startgewichten laag dus, maar ik mag mezelf lekker uitleven op de repout van de mainlifts, na iedere cycle ga ik per lift bekijken hoeveel ik wil verhogen, zal op ub wat anders gaan dan het programma voorschrijft want ik heb ook nog een schouder die wat zeurt en dat moet niet erger worden.

training 25-9 c1w1

ohp
10x20
5x30
5x30
3x32.5
5x35
5x37.5
15x40

bench
5x10x40
tussen de sets bandpull apart

chins
4x5xbw

latpulldown
5x10x40

tricep pushdown
3x10x30

facepulls met band
3x15

schouder strech

dat ging erg vlot, misschien kan er nog een oefening bij.

Succes, het wordt vast weer leuker als het ritme (en de progressie) een beetje terugkomt....

Die pomp doet je schouder wel goed

• #1.393
ja het was goed te voelen welke spiergroep je met de ohp aanpakt.

Succes, het wordt vast weer leuker als het ritme (en de progressie) een beetje terugkomt....
dat denk ik ook neet, ik heb er in ieder geval weer tijd voor, dat helpt al veel.

Die pomp doet je schouder wel goed
met pomp lijkt het nog wat.

Die zal je wel voelen...straks/vandaag/morgen

Straks een 20-repper op de squat? :D

• #1.396
Die zal je wel voelen...straks/vandaag/morgen
alleen vanochtend even wat stram maar was snel weg
Straks een 20-repper op de squat? :D
was vandaag deadlift dag en ik kwam niet verder dan 16 :D

training 26-9

deadlift ( sumo)
5x50
5x60
5x70
3x85
5x90
5x105
16x115

squat
5x10x60
daar moest ik weer even in komen

deadlift ( conv)
5x50
5x70
5x90
5x100

ab wheel
3x15xbw

nog wat schouderwerk

• #1.397
training 28-9

bench
5x35
5x40
3x50
5x50
5x60
11x70
tussen de sets band pull apart

ohp
5x10x30
deze kunnen op dit gewicht lekker explosief

db flyes
5x12x10

db rows
3x10x22

lat pulldown
3x12x40 breed overhands
3x12x40 smal onderhands

triceps pushdown
3x12x32.5

3x10 facepulls
schouder strech

wat betreft gewichten lijkt het een aflevering van nederland in beweging,maar het was wel weer eens een lekkere training.
vooral die flyes geven weer wat gevoel op de chest, dit was ik tijdens het bankdrukken na mijn laatste cut een beetje kwijt geraakt, en volgens mij ben ik teveel op mn schouders en tri's gaan drukken.

Je kan altijd nog de waterflesjes erbij nemen:p

Kick back....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven