XXL Nutrition

4e Kwalificatie @ SMTL

4e kwalificatie voor sterkste man van NL
deed voor het eerst mee, was al blij dat ik meedeed maar heb alles gegeven!
1. car dl (270kg op reps), loodzwaar natuurlijk, 2 zwaarbevochten reps, gedeeld onderaan met frank, hij was dichtbij een 3e maar net niet, tevreden want zat gewoon niet meer in
2. loglift (110kg op reps), 3 reps, niet supertevreden, door zenuwen en car dl voelden mn benen en rug minder sterk dan normaal en cleanen ging ook erg k*t waardoor ik snel erdoorheen zat, boven jurgen en gelijk met frank (die pech had met een rep net buiten de tijd)
3. wheelflip medley (4x360kg + 4x420kg), 1e 4 flips snel en easy maar bij de 2e ging ik helemaal stuk, redelijke plaats maar achter de kleine baas frank die echt goed was op dit onderdeel, 10e plaats
4. accuhold (17.5kg) normaal geen zwaar gewicht maar iedereen zat er al wat door, ik haalde 35 sec. een 5e tijd! boven dennis bijv. en net achter teun, ideaal voor mij en teun dus, mooi zo'n klassering op zon niveau
5. stones (160kg op reps), 0 reps
eindklassering: 10e plaats vd 12, super tevreden

Haha Matthieu 200 steen.. idioot!

Foto's

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]

vet doutze, maar heb je alleen fotos gemaakt van car dl of ligt het aan mijn pc? :P

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 19:34 ----------

lag dus aan mijn pc? :P sorry doetze

er zijn niet alleen sterke ruggen in friesland hoor! ;)

200kg + 180kg + 160kg stone, damn very nice! :D:D

Yeah baby, Teuntje ook erbij in de finale !

Eindelijk ook eens een goeie wedstrijd gedraaid op een paar fouten na.

1ste onderdeel op de cardeadlift had ik me deadliftpak aangedaan niet echt slim als je lucht nodig hebt dus na 5 reps
had ik geen lucht meer en was ik helemaal verzuurd kon met een paar tellen rust er nog 1 uit trekkendus 6 in totaal.

2de loggen met 110kg had ik er 6 had totaal geen lucht meer zat door me geweldige conditie niet meer in hadden ook maar 60 sec.

3de wheelflip medley 4x360 4x420 best makkelijk vond vooral die 420 mee vallen achteraf had ik wat sneller gekunt
maar kreeg met handen niet goed onder die eerst band en nam gewoon te veel tijd tussen elke flip.

4de front hold het zou eerst crusefix zijn en dat gaat me altijd wel goed af maar die waren ze vergeten dus werd het front hold wat ik niet kan doen met me schouder waar ik na een paar sec zo een stekende pijn in krijg dat me arm lam word dus hier was ik heel blij mee.dus wist dat ik laaste zou worden en dat werd ik ook.

5de stones hier nog voor me zelf een goeie prestatie proberen neer te zetten en dat lukt aardig
2 keer 180 kg geladen de 3de zat er ook nog wel in maar nam wat te kort rust tussen elke beurt waar door ik
de 3de niet meer kon uitstrekken.

al met al toch wel blij.

Mooi gewerkt Guido. Zie je tijdens de meet weer!

Hahaha, super dat Teuntje zich gekwalificeerd heeft. Gezien de progressie op de afgelopen kwalificaties zat dit er ook wel in. Mooi dat er 2 Limburgers in de finale staan. Heb er nu al zin in!!!!!!

Ben benieuwd naar de punten

ja ik ook eigenlijk wel.. jaaaa ben dr weer .pfff zo 3 x 3 dat is me nogal wat

dikke dikke pech zeg.. en gewoon bizar eigenlijk wat een niveau
9x 270 deadlift 1ste op de wheelflip 8 x110 boom de front hold ja dat was mn zwakke punt en heb ik het laten liggen..en dan de 200 stone, de eerste ging nog soort makkelijk de tweede keer dat ik hem deed net 1 cm te kort .. jammer dat ik daar zo lang mee heb lopen worstelen. kosten mega energie...
maar mag niet baten teun was geweldig en deed zijn bijnaam de hijskraan eer aan. nu eerste reserve.. hoop dat iedereen heel blijft.. maar als er 1 uit valt sta ik dr klaar voor ,, reken dar maar op.. gr dennis

oja ps heb weer een baan pffff die was ik namelijk ook nog kwijt .. zo zie je maar loopt altijd goed af

weer een baan Dennis? Gefeliciteerd! Dat is sowieso goed nieuws dan.

En tja, er valt vaak wel één persoon uit elk jaar. Maar goed, dat zegt niets over dit jaar natuurlijk.

Terug
Naar boven