XXL Nutrition

4ml in de schouders

thaibokser2009

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Beste mede juicers

Omdat mijn benen wat rust nodig hebben mbt prikken, zet ik ik tegenwoordig in me schouders. Praktisch pijnloos, heerlijk. Omdat ik nu mast aan me low test high tren kuurtje heb t oegevoegd , is de dosis 4 ml elke 5 dagen geworden. Heb dus zojuist 4ml erin gezet, (dacht probeer het gewoon ) en ging prima, niks aan het handje, maar omdat ik overal lees dat 2ml de max is voor je schouders, vraag ik toch ff back-up, of dit goed blijft gaan? mij lijkt het zo zolang alles,erin zit, dat het goed is toch ? Iemand een andere mening of ervaring ? Bedankt alvast !

Lukt prima. Als je er geen last van hebt.

Krijg je overigens (tijdelijk) dikke schouders van :p

4ml in de schouders haha dat is niet niks

haha shit ouwe, das een flinke dosering in je delts :D

Nu zal het wel ok zijn.. wacht morgen maar af.

• Topic Starter Topic Starter
Ben zeer benieuwd morgen ja hahaha heb nooit last van pip, ietwat stijfjes,,maar kan de dag na,prikken altijd gewoon schouders trainen , moet trouwens zeggen,dat inderdaad wat grote s zegt waar is , me schouders zijn mooi rond aan worden, was een zwak punt bij mij

Ja plaatselijke gains gegarandeerd. met test/tren.

Vandaar dat ik zon dikke reet heb :(

Je snapt toch wel dat ik ook wel snap dat dat niet ken.
Daar gebruik ik de,igf voor ;)

Update na injectie gisteren : geen last , hetzelfde als altijd . heerlijk die schouder injecties :D

prik lekker in men billetjes nooit pijn, zenuwen zijn al lang afgestorven denk

Hier 4ml in chest geen enkel probleem

nog steeds geen pijn in je schouder?

Denk niet dat je daar na 1x prikken last van gaat krijgen. ikzelf zou nooit 4ml in me schouder zetten, ook niet als jij deze kuur dat moeiteloos wel doet

nog steeds geen pijn in je schouder?

Nope , zelfde als altijd , ietsje stijf, schouders gewoon getraind vandaag :D

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Denk niet dat je daar na 1x prikken last van gaat krijgen. ikzelf zou nooit 4ml in me schouder zetten, ook niet als jij deze kuur dat moeiteloos wel doet

Blijf gewoon doorgaan, zolang goed gaat, gaat het goed :b , blijft lekker, en pijnloos

Niet door de stof zelf uiteraard maar wel door de zwelling. Niet gains a la Synthol/SEO maar het werkt wel degelijk naar mijn mening, zeker in een relatief kleine spier als de side delt.

Terug
Naar boven