Fitness Seller

5*5*5-schema door Pavel Tsatsouline?

Bezoekers in dit topic

Je kan best voor pr's gaan en grotendeels van failure weg blijven, af en toe failure zal je echt niet gelijk killen, gewoon zoveel mogelijk mijden, maar als 't eens gebeurd is dr nog niks aan de hand hoor.
 
Oké, ik ben nu met de 2e FB training bezig, ik vind het totaal niks!

Je moet dus een paar singles doen, laag gewicht; en daarna 1 werkset van 5 reps.

Mijn manier van trainen: 5-10 werksets. Lijkt er dus totaal niet op.

Ik kan het makkelijk aan; heb de eerste training eigenlijk veel te zwaar en intensief gemaakt; en had vandaag niks geen last/pijn/...

Ga dus op een ander Russisch schema over; als je 't wilt volgen; zie m'n log even, dan post ik over een uur/anderhalf uur het nieuwe schema.


Stelletje watjes, die Russen die dit schema volgden!
 
Oké, ik ben nu met de 2e FB training bezig, ik vind het totaal niks!

Je moet dus een paar singles doen, laag gewicht; en daarna 1 werkset van 5 reps.

Mijn manier van trainen: 5-10 werksets. Lijkt er dus totaal niet op.

Ik kan het makkelijk aan; heb de eerste training eigenlijk veel te zwaar en intensief gemaakt; en had vandaag niks geen last/pijn/...

Ga dus op een ander Russisch schema over; als je 't wilt volgen; zie m'n log even, dan post ik over een uur/anderhalf uur het nieuwe schema.


Stelletje watjes, die Russen die dit schema volgden!
:roflol: Het is dan ook de bedoeling dat je je niet uitput bij de trainingen, dat is heel het idee achter gtg. Ik had wel verwacht dat het niets voor jou zou zijn :p
 
Kan je net zo goed niet trainen lijkt me.

Een beetje je CZS 'trainen'... haha; kan ik nog beter lid worden van een schaakclub.
 
Kan je net zo goed niet trainen lijkt me.

Een beetje je CZS 'trainen'... haha; kan ik nog beter lid worden van een schaakclub.

Kom kom, je probeert een trainingsmethode 2 trainingen lang en denkt het al te kunnen afbreken. Niet overdrijven hé

Je wist trouwens toch op voorhand dat het geen uitputtende trainingen waren?
 
Jaja, maar ik houd er gewoon niet van om zo licht te trainen; al doe ik het dan 2 keer per dag.

Het zal dan een ware hel voor me worden, om dit nog 3 weken te doen; ik moet zweten en uitgehongerd zijn na een training; anders ga ik gerust nog een uur door.

Aan de mensen die niet van werken houden: probeer het eens!
 
als je het nu eens een tijdje doet en de resultaten bekijkt en daarna ga je eens 2 werksets doen en bekijkt weer het resulataat


ja je kunt natuurlijk trainen voor de training

of je kunt trainen op resultaat


blijkbaar ben jij nummer 1


probeer anders de 1 lift a day program
 
Ben idd niet iemand met lange adem, one lift a day is idd iets voor de (nabije) toekomst.

Vind het wel jammer; zag er zo leuk uit, die 5*5*5.
 
One lift a day lijkt me zeker wat voor jou.

This is the workout that's caused more days lost from work or school than any workout I've ever recommended. Seven sets of five max squats followed by jumps seems to burn every fiber of the legs. My athletes, in some cases, literally can't get out of bed the next day.

I know of only two athletes who've ever done the "seven sets of five" with jumps and made it to work or school the next day. But, as I tell them, "One day you'll thank me. Today is not that day."
Aldus Dan John

Zwaar genoeg voor je? :p
 
Ziet er erg leuk uit, wscorpion is nu ook met zoiets bezig; maakt ook goede vooruitgang!
Maar ik ga eerst het Russian Bear schema proberen, en zien wat ik daarvan bak.

Tnx voor 't opzoeken. :)
 
Routine hoppen is je grootste vijand nu..

Tering.. pak gewoon een basic routine en steek zo vaak mogelijk gewicht erbij.. Anders zit je over 5 maanden nog steeds op hetzelfde niveau omdat je constant maar van routine switcht.
 
klein kickje, maar ik ga eens 2 weken het andere schema van pavel tsatouline eens nemen

5 dagen per week

dl
sq
pp
bp
bor

eerste set op 5*80% en tweede set = eerste set - 10kg bij elke oefening, en dat is het...

Ik denk dat ik er af en toe wat biceps curl,dips en buik erbij ga zetten, voor power zijn die oefeningen die ik al heb goed, maar ik vind mn biceps en borst wat achter lopen op het moment.

Na die 2 weken doe ik in dit topic een round-up, en ga ik het andere schema proberen als het me bevallen is.

Ik denk dat ik gewoon een traininglogje maak
 
Laatst bewerkt:
Vet! Hoeveel rust ga je nemen tussen de sets? Blijf je doorgaan totdat je geen 5 reps meer kunt maken? Alle oefeningen elke training?

Zal je log zeker volgen!!



EDIT: Ik was in de war met een ander schema; dit schema (5*5*5) van Pavel was echt k*t; niks geen echt werkt, alleen licht; was niks voor mij.

Maar jou plan lijkt me wel gaaf!
 
Laatst bewerkt:
Dergelijke schema's zonder een uitgekiend programma om je gewrichten gezond te houden zijn als Senna: going damn fast, until hitting a brick wall.
 
Hoe bedoel je; een uitgekiend programma? Met planning op lange termijn of zo?

Je moet naar je eigen lichaam blijven luisteren; dat is de fout die ik gemaakt heb.
 
Back
Naar boven