XXL Nutrition

5 Jaar Progressie - 25kg afgevallen, 16kg massa aangekomen (filmpje) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja afgelopen week was ik er ook. Jij trainde met vriendin, woensdag was dat.
 
Knappe prestatie hoor. Petje af. :cool:
 
Goeie transformatie man!!! Log je ook?
Die youtube dude die met allerlei observaties probeert aan te tonen dat je niet natty bent is echt een dwaas...

Zo zie je maar weer dat mensen uit jaloersheid alles uit te kast trekken om iemand onderuit te halen, puur omdat ze hetzelf niet kunnen behalen...
 
Je mag trots zijn. Mooie transformatie ook leuk gedaan met dat filmpje. Ga je ook nog een fotoshoot doen? Ik weet nog wel een adresje. *****
Stay dedicated
Da's toevallig! Dat adresje is hetzelfde als je forumnaam! Ongelofelijk zeg!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als er nog iemand met een Rookie wil Racen dan houd ik me aanbevolen.
 
Goeie transformatie man!!! Log je ook?
Die youtube dude die met allerlei observaties probeert aan te tonen dat je niet natty bent is echt een dwaas...

Zo zie je maar weer dat mensen uit jaloersheid alles uit te kast trekken om iemand onderuit te halen, puur omdat ze hetzelf niet kunnen behalen...
Zoveel mensen die denken dat je als natty zijnde maar een kg of 2 kunt gainen en al aan je natuurlijke potentie zit... BRUH :p

Ik heb geen logje, maar laat mn trainingen zien in mn vlogs. Thanks man!
 
Hard work pays off!
Super transformatie!
 
hah zie nu pas dat jij dit bent gino volg je al een tijdje :roflol:
 
Zwaar respect, erg motiverend voor mij !
Ben zelf nu 1,5 jaar bezig en ben ook begonnen met afvallen(17kg).
Jouw transformatie laat mij zien wat er mogelijk is met hard werk als naturel zijnde.
Laat ook weer zien dat ik als naturel zijnde nog lang niet klaar ben!
 
Zwaar respect, erg motiverend voor mij !
Ben zelf nu 1,5 jaar bezig en ben ook begonnen met afvallen(17kg).
Jouw transformatie laat mij zien wat er mogelijk is met hard werk als naturel zijnde.
Laat ook weer zien dat ik als naturel zijnde nog lang niet klaar ben!
Dankjewel man! Goed bezig man, met wat motivatie en dedicatie schop je het ver :)
Natuurlijke potentie zit heel wat meer in dan wat men denkt! Ga zo door man
 
Back
Naar boven