Incline
Cool Novice
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel man!
Dit is gewoon met hard trainen en goed eten natty te bereiken. Zo niet, kun je beter een andere sport gaan beoefenen.Mooie progressie man ! Ook altijd heel mooi droog ! Of dit natty of niet is ga ik niet oordelen. Tblijft gwn een heel mooi resultaat!
btw: als je natty bent ben ik wel benieuwd wat je er zou kunnen uithalen met juice.. Lijkt me toch dat je, naast het harde werk, goede genen hebt hiervoor.
Heb je wedstrijdplannen?
Heb op dit moment nog niet echt wedstrijdplannen, wil nog veel meer groeien dus misschien over een groot aantal jarenMooie progressie man ! Ook altijd heel mooi droog ! Of dit natty of niet is ga ik niet oordelen. Tblijft gwn een heel mooi resultaat!
btw: als je natty bent ben ik wel benieuwd wat je er zou kunnen uithalen met juice.. Lijkt me toch dat je, naast het harde werk, goede genen hebt hiervoor.
Heb je wedstrijdplannen?
Gelukkig niet, wel een heel klein beetje overelastische huid onder mn navel maar nauwelijks te zien!Trouwens nooit last gehad van losse of overtollige huid?
Kom zelf van +- 35-40 en zit nu op 14+-%. Heb wel flink veel striae op onderbuik..Gelukkig niet, wel een heel klein beetje overelastische huid onder mn navel maar nauwelijks te zien!
Gelukkig niet, wel een heel klein beetje overelastische huid onder mn navel maar nauwelijks te zien!
Dankjewel!

Ghehe, natty-rage :')Nette progressie leuk filmpje.
[Trolmode] Kan je de deuk in je deur op minuut 2.40 toelichten?[/Trolmode]