MuscleMeat

4 jaar progressie, 25kg afgevallen, 16kg massa aangekomen (filmpje)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal!

Good job kerel! Respect

Goed fysiek, meer gains gemaakt dan ik

Trouwens nooit last gehad van losse of overtollige huid?

Knap. Leuk om te zien wat je kan bereiken met hard trainen.

Mooie progressie man ! Ook altijd heel mooi droog ! Of dit natty of niet is ga ik niet oordelen. Tblijft gwn een heel mooi resultaat!

btw: als je natty bent ben ik wel benieuwd wat je er zou kunnen uithalen met juice.. Lijkt me toch dat je, naast het harde werk, goede genen hebt hiervoor.
Heb je wedstrijdplannen?

Nice man! Zeer nette progressie.

Mooie progressie man ! Ook altijd heel mooi droog ! Of dit natty of niet is ga ik niet oordelen. Tblijft gwn een heel mooi resultaat!

btw: als je natty bent ben ik wel benieuwd wat je er zou kunnen uithalen met juice.. Lijkt me toch dat je, naast het harde werk, goede genen hebt hiervoor.
Heb je wedstrijdplannen?
Dit is gewoon met hard trainen en goed eten natty te bereiken. Zo niet, kun je beter een andere sport gaan beoefenen.
Goede duidelijke progressie.

Laatst bewerkt door een moderator:

Heb je wedstrijdplannen?
Heb op dit moment nog niet echt wedstrijdplannen, wil nog veel meer groeien dus misschien over een groot aantal jaren

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zit nog genoeg potentieel in je

Je bent nu 19 jaar

Heb je wedstrijdambities?

Op naar de 100kg 12% (natural) :wl:

Je bent n voorbeeld voor velen.. ;)

Netjes hoor. Goed fysiek

Nette progressie leuk filmpje.

[Trolmode] Kan je de deuk in je deur op minuut 2.40 toelichten?[/Trolmode]

Thanks allemaal!

Super goed man ! Goed filmpje voor de motivatie!

Terug
Naar boven