Fitness Seller

4 jaar progressie, 25kg afgevallen, 16kg massa aangekomen (filmpje)

Bezoekers in dit topic

Wauw ! Wat een transformatie !
Hoe ben je de eerste periode 25 kg afgevallen ? Puur cardio of ook krachttraining erbij ? Ik zit zelf nu in een soortgelijke situatie, 17 jaar, VP van rond de 25% ( wil eerst naar 12 tot 15% ) en doe 3 dagen in de week krachttraining en 1 tot 2 keer per week cardio, maar wat raad jij hier voor aan ? 4 x per week cardio of zoals ik het nu doe ?
Doe wat onderzoek naar Flexible Dieting en hou je macros dagelijks bij. Eet +/- 500 cals onder je onderhoud en probeer je compounds sterker te maken!
 
hoe kan het dat altijd mensen die een motivatie filmpje maken alleen maar lean gains maken. Hebben jullie het mike chang geheim ?
In een aantal foto's zie je ook wel dat er wat bulk doorheen gegaan is, maar heb nooit meer voluit mn abs verloren. Lean gains is the way to go!
 
striae als in obse geweest kijk links, blijft een hoop hangen hoor.
n1Q4aBp.jpg

ik heb ook striae op mijn buik ben net nog geen tijger :P
 
Nice progressie man, lekker bezig en ook écht goed droog toen je 70kg was. Een hele mooie basis was dat man, puik gedaan en ook flinke poten gekregen.
 
Netjes man. Welk trainingsprincipe heb je gebruikt voor je leanbulk?
 
Mooie progressie man mooi droog !!
 
Nice progressie
 
dit is echt super motiverend voor mij! Streef :D:D ik kan niet wachten tot ik in het nieuwe jaar ga cutten. Word stiekem altijd beetje jaloers als ik mensen zie die van dik naar low BF gaan. Zelf altijd al om en nabij de 16/18% procent gestaan en nu nog en toch koppig aan het bulken :P
 
Erg netjes gedaan, respect
 
Net fysiek hoor
 
Looking good. Ik ben er ook mee bezig echter wil ik geen massa verliezen maar vp.
Train 6x in de week en heb een strak voedingsschema eraan hangen. Massa wil ik dus behouden met een lager vp.
 
Goed fysiek! :)
Ga zo door Gio
 
Heel mooi, goede shape heb je ook.

Hoe zit het met je kracht? Grote drie, etcetera...
 
Leuk filmpje, goede progressie en mooi fysiek!
 
heel inspirerend. Herken mezelf vaak in de dikkere versie. Mijn gewicht schommelt nogal doorheen de jaren.
 
Allemaal bedankt! :)
 
Back
Naar boven