- Waardering
- 3.633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Extra rondje 🏃♂️Maar hetzelfde blijven eten en elke dag 500 kcals meer verbranden door bewegen is zelfde effect dan? Of werkthet zo niet ?
Een deficit is een deficit. Of je dat bereikt door meer te bewegen of minder te eten maakt in principe niet uit. Maar als ik die opsomming zie wat je 's avonds naar binnen werkt, valt daar de makkelijkste winst te behalen.Maar hetzelfde blijven eten en elke dag 500 kcals meer verbranden door bewegen is zelfde effect dan? Of werkthet zo niet ?
avondeten tot slapen een zak chips, eiwitrepen, zuurtjes, yoghurt, ijskreem, speculaas enz...
Ik vind extra bewegen net makkelijker... Dat 's avonds eten draagt veel bij aan levenskwaliteit wat toch wel belangrijk is.Een deficit is een deficit. Of je dat bereikt door meer te bewegen of minder te eten maakt in principe niet uit. Maar als ik die opsomming zie wat je 's avonds naar binnen werkt, valt daar de makkelijkste winst te behalen.
Ik eet elke dag slechts enkel 1 klein zakje zoute Lays chips wel hoor..Menig zak chips is al 1000kcal, als je dat beperkt win je al.
2 zakjes is al ~500kcals. Als ik daarmee begin, vreet ik zo hele zak van 200g op 🤣Ik eet elke dag slechts enkel 1 klein zakje zoute Lays chips wel hoor..
Ongelooflijk, en in plaats van dat hij een beetje oplet, trakteert hij ons op zijn tiefusverhalen uit en over oude dozen.Wat heeft deze gast 20 jaar op dit forum lopen doen??
Je metabolisme zal trager lijken te gaan, maar je hebt waarschijnlijk ook minder spieren dan vroeger. En ouder worden zal ook wel iets doen.Heb veel gebulkt als bodybuilder, maar nooit gecut. Sinds ik 11 jaar geleden de overstap naar duursport maakte nooit nog op voeding gelet. Maar nu lijkt mijn metabolisme wat trager te worden de laatste tijd.
Plaatjes van oude lelijke wijven postenWat heeft deze gast 20 jaar op dit forum lopen doen??