Fitness Seller

5 Kilo afvallen in 3 maanden

• Topic Starter Topic Starter
Maar hetzelfde blijven eten en elke dag 500 kcals meer verbranden door bewegen is zelfde effect dan? Of werkthet zo niet ?

Maar hetzelfde blijven eten en elke dag 500 kcals meer verbranden door bewegen is zelfde effect dan? Of werkthet zo niet ?
Een deficit is een deficit. Of je dat bereikt door meer te bewegen of minder te eten maakt in principe niet uit. Maar als ik die opsomming zie wat je 's avonds naar binnen werkt, valt daar de makkelijkste winst te behalen.
avondeten tot slapen een zak chips, eiwitrepen, zuurtjes, yoghurt, ijskreem, speculaas enz...

Een deficit is een deficit. Of je dat bereikt door meer te bewegen of minder te eten maakt in principe niet uit. Maar als ik die opsomming zie wat je 's avonds naar binnen werkt, valt daar de makkelijkste winst te behalen.
Ik vind extra bewegen net makkelijker... Dat 's avonds eten draagt veel bij aan levenskwaliteit wat toch wel belangrijk is.

Menig zak chips is al 1000kcal, als je dat beperkt win je al.

Ik heb het gevoel dat iemand loopt te trollen hier.

Heb veel gebulkt als bodybuilder, maar nooit gecut. Sinds ik 11 jaar geleden de overstap naar duursport maakte nooit nog op voeding gelet. Maar nu lijkt mijn metabolisme wat trager te worden de laatste tijd.
Je metabolisme zal trager lijken te gaan, maar je hebt waarschijnlijk ook minder spieren dan vroeger. En ouder worden zal ook wel iets doen.

Zorg dat jij je doel helder krijgt. Wil je die kilo's kwijt, dan moet je dat gezellige eten een tijdje laten staan en een beetje schoon gaan eten. Van meer lopen wordt je meer moe en langzamer, zou ik niet doen.

Je kunt in een app zoals fatsecret bijhouden wat je nu eet. Die rekent ook uit hoeveel vet eiwitten en koolhydraten je hebt gegeten op een dag. Als je dan weet wat je eet kun je daar op sturen.
5kg in 12 weken is wel veel, ik denk gezien je fysiek op eerdere foto, en je huidige discipline, te veel.

Dat eten lijkt veel maar als je mijn revalidatielog bekijkt zie je ook wel dat ik veel verbrand.

Het is niet zo lastig. Als je gewoon die rotzooi in de avond achterwege laat en in plaats daar van een stuk fruit en bak kwark neemt, ben je er al. Ga jezelf niet wijsmaken dat die rotzooi veel bijdraagt aan je levenskwaliteit, dat is BS.

Doe eens 3 dagen niets eten. Blijkt gezond te zijn voor je lichaam. Daarna lekker 500kcall per dag minder eten gap!

Terug
Naar boven