Fitness Seller

5 maand 10KG winst. NATTY

in B4 iets met een lepel en een papiertje met DBB opgeschreven aub

ik geloof zelfs niets van die hele foto's :roflol:

Een Frans talig reclame poster in een lift/kleedkamer ergens in Nederland? Ja hoor ...

OMFG die getuite lippen:

louisville_slugger_800.jpg

Wanneer kan kan ik me opgeven voor een uit meerdere decenia bestaande Mars expeditie?

Laatst bewerkt:
Juicy :D.

Goed fysiek! De manier ernaartoe is jouw keuze natuurlijk maar hou het aub een beetje realistisch voor de natty's.

Test prop had ik ingedachten week 1-8 150mg EOD

Wanneer pct starten in week 6 al of na de laatste inject?

Welke dosering nolva?

Welke naald raden jullie aan aangezien prop wat dikker is dan test e etc?

Aangezien je EOD prikt is het verstandig om verschillende spieren te pakken? (tricep, bicep,schouder, been en bil?
Lol, en dan nog "Natty" bij je fototopic durven te zetten

Ik neem mijn hele mening terug, beetje roiden en dan beweren dat je natty bent.
Hoe durf jij jezelf in de spiegel aan te kijken, schande.

Als je gewoon toegeeft dat je een cycle heb gedaan, fine. Maar erover liegen betekent dus dat je erkenning zoekt van virtuele mensen die totaal geen waarde aan je hechten noch ooit zullen.

Zoals ik al eerder zei ; je houdt jezelf alleen maar voor de gek.

Karma voor butch

Of hij heeft niet gekuurd? Alleen gevraagd wat beter is of was? Naja ik weet het niet maar goed. Natty of niet. Snap niet dat mensen daar over liegen. AAS is wellicht een kortere weg maar ook daarvoor moet je een goed voedingsschema, trainingsschema etc hebben. Dus blijft gewoon een goede prestatie.

Snap eerlijk gezegd niet dat je hiervoor heb gekuurd ... maar goed ieder zijn ding. Beetje wat al die andere zeggen wel lomp dat je claimed natty te zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ok ik zal een paar dingen rechtzetten. Wou eigelijk er helemaal niet op reageren want het is bst wel triest hoe jullie reageren.

1. Foto genomen in Franse H&M waar ik dit weekend was
2. Ik heb gepost in AAS Sectie omdat ik nieuwsgierig was en wel van plan ben om te cyclen volgend jaar.
3. Heb in 2009 beetje lopen spelen een sportschool maar niet echt gains gemaakt miss bijemekaar 20x geweest.
4. 6 maaltijden per dag wilhet best is posten
5. sq: 110kg bench: 95kg DL: 125kg
6. Ik rook niet en heb al 6 maand geen alchohol meer aangeraakt;)

Ik ben er 100% voor gegaan en ok is misschien wat raar dat ik gepost heb in AAS sectie maar dat is gewoon uit nieuwsgierigheid, al hoewel mijn doel wss natty niet te behalen is.

wil best nog een foto maken met papiertje in me hand met DBB hoor..:')
Trek je conclusie's etc maar je ziet een duidelijk verschill tussen DBB en BB.com

met alle respect. Had dit dan allemaal in je OP gezet? nogal logisch dat mensen je niet geloven vind je niet?

Wist je dat serieus niet? Als je ietsje vaker in het foto topic komt had je het wel geweten ivm heel veel ragers hiero.

ik ga ook altijd naar een franse h&m om een foto te maken zonder shirt :)

Snap niet dat veel gasten gelijk zeggen dat dit niet naturel behaald is.
Vind dit geen fysiek waarvan IK zou denken, die gebruikt, of heeft gebruikt.

Dit is in mijn ogen beetje 'beachboy' look, waar je echt niet voor hoeft te kuren om te behalen, vooral als je al ecto bent.
Maar uiteraard ieder heeft zijn eigen doelen

Succes iig verder
----------------------------------
Edit.

Even vergeten dat je 10kilo in 5 maanden aangekomen bent.
Dus is is het logisch dat je gesnapt bent dat je gebruikt hebt.

Wel jammer dat je dan al gebruikt hebt om dit te behalen

Laatst bewerkt:
Ik zal eerlijk zijn: of dit is niet naturel, of je traint langer dan je zegt. Het is geen verwijt en ik neem je ook niets kwalijk, je houdt alleen jezelf voor de gek op deze manier.

Desondanks vind ik dat je een mooi fysiek hebt. Ik oordeel niet over mogelijk AS gebruik, maar mocht je het wel gedaan hebben, ben je er te vroeg mee begonnen en zal je ook niet veel vasthouden.

Maar, zoals ik al zei, mooi fysiek :thumb:.

Ik weet niet hoor, ik zie niet heel veel verschil in de 2 pics iig geen 10kg verschil. Denk dat je weegschaal toch echt kapot is.
Ik zie altijd nog een skinny beachboy fysiek, no offence verder.
En fysiek is makelijk haalbaar zonder AS.

btw. wel vreemd om zonder shirt in de H&M te gaan staan, wtf man?

wie denkt dat dit met een kuurtje is behaald.. is ****tard numbero uno.

Terug
Naar boven