ja man want met een kuurtje ben je gelijk de hulkwie denkt dat dit met een kuurtje is behaald.. is ****tard numbero uno.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja man want met een kuurtje ben je gelijk de hulkwie denkt dat dit met een kuurtje is behaald.. is ****tard numbero uno.

wie denkt dat dit met een kuurtje is behaald.. is ****tard numbero uno.
Lol notsureifsrs.
Dit is gewoon goed trainen en goed eten. Niet eens creatine
onderdag ArmenLol notsureifsrs.
Dit is gewoon goed trainen en goed eten. Niet eens creatine
wie zegt dat het 10kg pure massa gains zijn, ik zie geen massa op die foto just saying ; ) ik denk dat die gewoon 10 kg gegaint is .. en 4/5 kg massa niet eens.10kg spiermassa is wel te halen in 5 maanden toch natty?
zeker weten G!
Nogmaals als ik gebruikt had had ik dat vermeld maar dat zou toch compleet waanzinnig zijn als je net begint? De 10 kilo zal vooral door me benen komen die zijn namelijk enorm gegroeid. Squad 3x per week. . Ik ben van mening als je goed traint (met name deadlifts en squads) en goed eet en je 8 uur slaap per dag pakt dit echt geen overdreven results zijn. Ik denk dat er weinig tot geen mensen op dit forum zo serieus in zijn eerste half jaar van trainen is geweest als ik.
Ik ben verhuist in juni daarvoor zat ik bij een basic fit maar ging half jaar lang 1 tot 2x per week maar ik at weinig en trainde slecht, dus kun je niet echt meetellen naar mij mening! In juni hier ingeschreven en direct serieus bezig gegaan.