XXL Nutrition

5 maand 10KG winst. NATTY

Indd. 10 kilo is naturel niet normaal te halen in 5 maanden.

Kan gewoon niet, tenzij je in auschwitz hebt gezeten en daarna max zou gaan bunkeren.

Lol notsureifsrs.

Dit is gewoon goed trainen en goed eten. Niet eens creatine

2dbpb1y.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals als ik gebruikt had had ik dat vermeld maar dat zou toch compleet waanzinnig zijn als je net begint? De 10 kilo zal vooral door me benen komen die zijn namelijk enorm gegroeid. Squad 3x per week. . Ik ben van mening als je goed traint (met name deadlifts en squads) en goed eet en je 8 uur slaap per dag pakt dit echt geen overdreven results zijn. Ik denk dat er weinig tot geen mensen op dit forum zo serieus in zijn eerste half jaar van trainen is geweest als ik.

Voeding: 100gr havermout met 400ml magere yoghurt en scheut kaneel
6 scrambled eggs met kop groene thee
4 boterhammen 2 kipfilet 2 met pindakaas
Avondeten: Pasta of rijst met kip gerechten
Post workout proteine shake en 100 gram ongekookte rijst met 160gram tonijn
500gr magere kwark met kop groene thee kwartier voor bed

Supps : Whey
Visolie caps
Multi vit
Xtend bcaa's
No explode, Jack3d of C4 als pre workout

Trainingschema: Maandag Borst
Incline dumbbell press
Incline Dumbbell Flies
Cable flies
Weighted chest dips
Squads x5

: Dinsdag Rug
Deadlift
Dumbbell rows
Underhand bent over rows
Pull ups small and wide grip
3x30 hyper ext.
Standing calf raises
Seated calf raises

:Woensdag schouders
Dumbbell shoulder press
Front Plate raise supersetted met shrugs
Side raises
Rear delt dumbbell fly
Front Squad 5x

:Donderdag Armen
Close grip benchpress
Weighted dips (rechtop)
Dumbbell kickbacks
Tricep pushdowns
Underhand pull up
Seated dumbbell curl
21's met EZ bar
1 arm preacher curl
Standing calf raises
Seated calf raises

: Vrijdag benen

Squad x3
Leg press
Leg ext.
Hamstring curls

Laatst bewerkt:
Haha

excuses, maar het is toch mogelijk met beginnergains?

Dan nog, 10 kilo is wel erggggg veel voor iemand die naturel traind.
Als naturel bodybuilders 3 kilo spier in een jaar gainen is het al veel.

En aangezien TS zijn lichaamtype er ook niet uitziet als iemand die heel snel aankomt, is het allemaal erg onwaarschijnlijk

Hij heeft op de foto al een betrekkelijk laag vetpercentage. Dus het kan bijna niet anders dan dat hij veel spieren heeft ontwikkeld en weinig vet. Al is dat naturel niet haalbaar in zo'n korte tijd.

Als de ene foto gespiegeld is kunnen die abs wel dezelfde zijn op de twee foto's hoor.
Volgens mij zijn het beide 'na' pics, dus nee, daar zit geen 10 kg verschil in.

Nogmaals als ik gebruikt had had ik dat vermeld maar dat zou toch compleet waanzinnig zijn als je net begint? De 10 kilo zal vooral door me benen komen die zijn namelijk enorm gegroeid. Squad 3x per week. . Ik ben van mening als je goed traint (met name deadlifts en squads) en goed eet en je 8 uur slaap per dag pakt dit echt geen overdreven results zijn. Ik denk dat er weinig tot geen mensen op dit forum zo serieus in zijn eerste half jaar van trainen is geweest als ik.

Dus je hebt 10kg gegained in je eerste 5maanden (daarvoor nog nooit getraind?) van trainen? Dat is toch niet zo raar?

Laatst bewerkt:
Bla Bla Bla , dit is niet buff ofzo??
Dit is echt wel natty te halen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben verhuist in juni daarvoor zat ik bij een basic fit maar ging half jaar lang 1 tot 2x per week maar ik at weinig en trainde slecht, dus kun je niet echt meetellen naar mij mening! In juni hier ingeschreven en direct serieus bezig gegaan.

Beginnersgains dus, zie het probleem niet zo, dat is goed te halen. Hell, ik ben nog geen 5 maanden bezig maar zit al over de 10kg aan lean bw.

Laatst bewerkt:
Ik ben verhuist in juni daarvoor zat ik bij een basic fit maar ging half jaar lang 1 tot 2x per week maar ik at weinig en trainde slecht, dus kun je niet echt meetellen naar mij mening! In juni hier ingeschreven en direct serieus bezig gegaan.

Maar in 2009 tel je er wel bij...? Je verhaal klopt van geen kant dat blijkt steeds. Gewoon een slotje erop knallen en ban pls. :D

'3. Heb in 2009 beetje lopen spelen een sportschool maar niet echt gains gemaakt miss bijemekaar 20x geweest.'

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven