MuscleMeat

5 maand 10KG winst. NATTY

Juice? nee lol.
Brb beginnergains
Brb e-stats
Brb geen beginpic
Brb brb

Ik geloof zijn verhaal wel hoor. Wel zitten er waarschijnlijk wat haken en ogen aan. Zoals TS zegt trainde hij hiervoor ook al maar minder serieus. Dit moet je natuurlijk wel meenemen ook al was het niet optimaal. Want niemand begint optimaal.

Die 6 maanden die die nu getraind heeft, heeft hij wel goed benut (op zijn trainings/voedingsschema/motivatie gelet) dus daar zie je wel wat meer resultaat van.

Samen met beginnergains kan je hier best wel wat mee gainen, het is niet zo dat hij extreem veel massa heeft maar hij staat vooral droog wat het indrukwekkend laat lijken. Denk dat als hij op 15% BF stond niemand had getwijfeld.

zeer lage krachtstats voor je LBM/lengte ratio. klinkt idd als een gevalletje te vroeg aan de AAS. achja toch een mooie beachboyfysiek.

Geen begin foto??

Het moet verboden worden om foto's te posten na < 15 maanden trainen.

90% van de mensen hier zal vele jaren moeten trainen om zijn streef fysiek te behalen. En voor veel mensen is het een enorme winst om dat gegeven te accepteren. Levensstijl aanpassen, genieten van het trainen, en blij zijn met iedere kilo die er aan komt.

Maar aub niet meteen na een paar maanden foto's posten. ****, wat doe ik hier nog..

Man man wat een drukte weer.
Naturel of niet..die getuite lippen vind ik veel erger..

Je abs hebben verschillende aanhechtingspunten op de 2 foto's :O. Eet jij 100 gram ongekookte rijst??

aan de eene kant kan dit natty zijn. aan de andere kant begon ik bij de titel al te twijfelen.

10kg in 5 maanden is zeker als beginner te halen!
zelf ben ik in de begintijd van 75kg naar 91kg gegaan in ongeveer 6 maanden! naturel uiteraard.
moet ik er wel bij zeggen dat ik daarvoor altijd op een streng dieeet heb gezeten voor 6 jaar i.v.m. boksen.

10kg in 5 maanden is zeker als beginner te halen!
zelf ben ik in de begintijd van 75kg naar 91kg gegaan in ongeveer 6 maanden! naturel uiteraard.
moet ik er wel bij zeggen dat ik daarvoor altijd op een streng dieeet heb gezeten voor 6 jaar i.v.m. boksen.

spiergeheugen
zo kan iedereen het

waarom blijven deze topics zoveel mensen trekken? zijn toch al genoeg soortgelijke topics geweest waarin de op zit te geilen op e-fame met een een of andere onmogelijke bewering? die titel alleen al zegt genoeg toch?

weet beter en verlaat dit topic asap :p

Ik geloof zijn verhaal wel hoor. Wel zitten er waarschijnlijk wat haken en ogen aan. Zoals TS zegt trainde hij hiervoor ook al maar minder serieus. Dit moet je natuurlijk wel meenemen ook al was het niet optimaal. Want niemand begint optimaal.

Die 6 maanden die die nu getraind heeft, heeft hij wel goed benut (op zijn trainings/voedingsschema/motivatie gelet) dus daar zie je wel wat meer resultaat van.

Samen met beginnergains kan je hier best wel wat mee gainen, het is niet zo dat hij extreem veel massa heeft maar hij staat vooral droog wat het indrukwekkend laat lijken. Denk dat als hij op 15% BF stond niemand had getwijfeld.

^ dit
en waarschijnlijk heeft hij de eerste keer gewoon weinig water gedronken met het meten en de tweede keer veel water gedronken.
Hij heeft echt geen 10KG spiermassa erbij. het is gewoon combinatie van vocht, beginnergains, heeft mis al eerder getraint, weegschaal is analoog dat soort dingen.

Ik zie uberhaupt het nut niet in het feit dat iemand foto's van ''iemand anders'' zou posten, en zich voordoen als deze persoon..je bereikt er niks mee en het is hooguit triest

Maar welk nice (before pics niet gezien tho) indien dat niet het geval is :)

''Geen juice?''

serieus?

Dit is nog niet eens impressive ofzo.. Niemand zou dat denken...

zo indrukwekkend is t toch allemaal niet ???

geloof m best alleen wel beetje Pauly D

Terug
Naar boven