Coexistence
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lid sind nov 2012.wie denkt dat dit met een kuurtje is behaald.. is ****tard numbero uno.
Snap niet dat veel gasten gelijk zeggen dat dit niet naturel behaald is.
Vind dit geen fysiek waarvan IK zou denken, die gebruikt, of heeft gebruikt.

wil best nog een foto maken met papiertje in me hand met DBB hoor..:')
10kg in 5 maanden is zeker als beginner te halen!
zelf ben ik in de begintijd van 75kg naar 91kg gegaan in ongeveer 6 maanden! naturel uiteraard.
moet ik er wel bij zeggen dat ik daarvoor altijd op een streng dieeet heb gezeten voor 6 jaar i.v.m. boksen.
Ik geloof zijn verhaal wel hoor. Wel zitten er waarschijnlijk wat haken en ogen aan. Zoals TS zegt trainde hij hiervoor ook al maar minder serieus. Dit moet je natuurlijk wel meenemen ook al was het niet optimaal. Want niemand begint optimaal.
Die 6 maanden die die nu getraind heeft, heeft hij wel goed benut (op zijn trainings/voedingsschema/motivatie gelet) dus daar zie je wel wat meer resultaat van.
Samen met beginnergains kan je hier best wel wat mee gainen, het is niet zo dat hij extreem veel massa heeft maar hij staat vooral droog wat het indrukwekkend laat lijken. Denk dat als hij op 15% BF stond niemand had getwijfeld.