AndroidHealthClinic

5 maanden UB/LB

Haha gaat lekker hier, je beentjes moeten nog dikker! :D Nouja eigelijk moet alles dikker worden ;) Maar dat komt wel goed!

ver zinmaar wat je doet wel erg veel op 13jaar je kan beter een beetje rustig aan doen snapje je

• Topic Starter Topic Starter
wrm zou ik
misschien kan ik volgend jaar ek bodybuilding meedoen:rolleyes:xD

snapt die jongen geen sarcasme of...? :D

Vandaag niet getraind
morgen twee zware examens (+ agenda van een heel jaar overschrijven) en ben nog steeds geradbraakt.

bijna gedaan zeker met examens ?
agenda overschrijven, die tijden heb ik ook nog beleef :p haha :D

je lichaam heeft ook rust nodig, vooral tijdens de examens
(je zal er weinig voordeel uithalen door wel te trainen...)

veel succes nog!

aub jojo, spam men topic niet vol gast.

Agenda is eindelijk overgeschrevenxd
nu beginnen aan mijn eerste examen lerenxd
morgevroeg dan informatica

vrijdag laatste examen

Beste,

Omdat deze log tot mij behoort en jumperke1tje volkomen gelijk heeft.

Tegenwoordig is het eveneens mogelijk een spoedcursus werkwoordstijden en leestekens te volgen in bepaalde sociale instellingen voor minderbegaafden en lagergeschoolde mensen.
Ook beschikt het moderne toetsenbord (randapparatuur van de pc waarmee u uw flood inzendt) een Return-toets.
De Return-toets bevindt zich onder de Backspace-toets en boven de rechtse Shift-toets.

Bij deze verzoek ik u vriendelijk mijn log te verlaten en wat meer informatie op te gaan doen, in plaats van de andere mensen hun serieuze log in te pikken door onnodige, niveauloze en primaire posts in te zenden.

Ik hoop u van dienst geweest te zijn met dit stukje tekst en u kan er misschien een net vorbeeld aan nemen als voorbereiding op uw cursus Nederlands.

Vriendelijke groet,

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven