MuscleMeat

5 maanden UB/LB

• Topic Starter Topic Starter
Overigens schreef ik heeFT met een f en een T vanachter.
En ik heb mijn bovenstaande post tot een niveau gehesen waartoe uw woordenschat en grammatica-kennis misschien nog niet half aan rijkt.

Gelieve bij deze mijn log te verlaten zodat ik een admin kan vragen de posts weg te vegen en dat mijn log weer netjes verder kan gaan.

Post nog eens wat trainingen man :D

was nog steeds geradbraakt van maandagxd

traps zijn sinds een half uurtje weer 'ok', voelen wat minder stijf aan.
ben niet van plan met super stijve traps te gaan squatten, anders zou ik ze nog meer vernken...

en kheb tegen morgen zware exames, dusj

morgen namiddag kan ik wel trainen, vrijdag heb ik een makkelijk (en laatste) examen.

Owja, mijn plannen voor in de vakantie

op de niet-krachttrianing dagen ga ik gaan lopen, wil de 2400 m op 7.30-8.00 min lopen tegen het eind van de vakantie, loop nu tegen de 11 min ofzo aan.

Om dit te compenseren ga ik natuurlijk vreten als een beest.

Zit ook met een klein probje, maar is makkelijk op te lossen
na mijn trainingen heb ik een diepe down, waarin ik super zwak ben
soms neem ik een paar tabletjes van die Dextro energy tubetjes.
Maar is vrij onhandig
--> http://www.brouwland.com/
bij searchveld typ je gewoon dextrose in

misschien wat low quality, maar kga me er niet blauw aan betalen.

Ik had ergens gelezen dat je ong 0.4g*bw moest nemen na training?

dacht ook aan whey, maar dat is nog niet voor nu, we houden het bij de klassieke kwark

kerel, ik dacht dat jij zo anti supplement was!
met dextrose ben k niet zo bekend, maar die wey zou ik maar laten, die 108 gram eiwit die je elke dag moet hebben is toch makkelijk uit je eten te halen?

Als je je wat zwak voelt na kt zal je voeding niet op orde zijn rond je training. Verder ben je lekker bezig, even concentreren op je school en dan weer verder :)

Owja, mijn plannen voor in de vakantie

op de niet-krachttrianing dagen ga ik gaan lopen, wil de 2400 m op 7.30-8.00 min lopen tegen het eind van de vakantie, loop nu tegen de 11 min ofzo aan.

Om dit te compenseren ga ik natuurlijk vreten als een beest.

Zit ook met een klein probje, maar is makkelijk op te lossen
na mijn trainingen heb ik een diepe down, waarin ik super zwak ben
soms neem ik een paar tabletjes van die Dextro energy tubetjes.
Maar is vrij onhandig
--> http://www.brouwland.com/
bij searchveld typ je gewoon dextrose in

misschien wat low quality, maar kga me er niet blauw aan betalen.

Ik had ergens gelezen dat je ong 0.4g*bw moest nemen na training?

dacht ook aan whey, maar dat is nog niet voor nu, we houden het bij de klassieke kwark

Wat worden de doelstellingen voor de vakantie met BP, SQ, DL en iets van gewicht ofzo? :D

waarom lopen jij moet toch geen cardio doen.?

Omdat hij die tijd wil halen, staat toch duidelijk uitgelegd :D
Dextrose is wat moeilijk inderdaad met tabletjes enzo, maar ik heb (gisteren nog) GlucoPur ofzoiets van de apotheker.
Is in poedervorm.
Kan je bij je drinken doen ook, handig.

Dextrose is niet echt een supplement he keranos.
elke voetballer die na de match dus zon tabletje dextro energy neemt zit aan de supplementen?

en inderdaad voor mijn tijd te halen
mijn conditie is super zwak geworden
over twee jaar liep ik nog 8 min ofzo
nu rond de 11

qua gewichten.

heb je niet echt in de hand, ik verhoog wanneer ik voel dat ik er klaar voor ben

Beste,

Omdat deze log tot mij behoort en jumperke1tje volkomen gelijk heeft.

Tegenwoordig is het eveneens mogelijk een spoedcursus werkwoordstijden en leestekens te volgen in bepaalde sociale instellingen voor minderbegaafden en lagergeschoolde mensen.
Ook beschikt het moderne toetsenbord (randapparatuur van de pc waarmee u uw flood inzendt) een Return-toets.
De Return-toets bevindt zich onder de Backspace-toets en boven de rechtse Shift-toets.

Bij deze verzoek ik u vriendelijk mijn log te verlaten en wat meer informatie op te gaan doen, in plaats van de andere mensen hun serieuze log in te pikken door onnodige, niveauloze en primaire posts in te zenden.

Ik hoop u van dienst geweest te zijn met dit stukje tekst en u kan er misschien een net vorbeeld aan nemen als voorbereiding op uw cursus Nederlands.

Vriendelijke groet,
netjes bewerkt hoor applausje waard met je dure woorden;)

19/06/2008
10 30 Full Squat
10 30 Full Squat
10 30 Full Squat
10 30 Full Squat

10 40 Full Squat
8 50 Full Squat
3 60 Full Squat

8 80 Calf Raises
8 80 Calf Raises
8 80 Calf Raises

20 90 Horizontal LegPress

5 80 Deadlift

25 / Crunches
25 / Crunches

20 / Twist Crunches

20 / Leg Raises

Heb fullsquat gedaan met een schijf onder men hielen, lukte wel behoorlijk.
Maar moest ipv 2-3 min wel een 5 tal min rust nemen tussen setjes, lag na de eerste set al bijna plat.
helemaal ondere belasting.

Deadlift 100kg zal ik binnen paar weekjes uploaden, ben er misschien toch niet echt klaar voor.
Maar met de 5*80 ging de techniek wel lekker, rechte rug, dieper door de benen, de rug ipv de armen het werk laten doen enzo.

Wat doe je nu in godsnaam 4*10*30 op de squat ??? Warming up is goed maar in 4 sets zie ik toch geen enkele bijdrage hoor. En vanwaar het schijfje onder de hielen ,heb je te korte achillespees ofzo?

Verder denk ik dat je beter begint met rippetoe of bill star, maar dat heb ik al eens gezegd denkik.

Wat doe je nu in godsnaam 4*10*30 op de squat ??? Warming up is goed maar in 4 sets zie ik toch geen enkele bijdrage hoor. En vanwaar het schijfje onder de hielen ,heb je te korte achillespees ofzo?

Verder denk ik dat je beter begint met rippetoe of bill star, maar dat heb ik al eens gezegd denkik.

+1 :D

Jij kan toch niet fullsquaten met die knieen van je?

Keranos denkt weer een morele overwinning op anderen te hebben geboekt:)
Morgen krijg je je lolly jongen.

Waarom moet iedereen ineens aan de hype van rippetoe en bill star meedoen?

En wie zegt dat het als opwarming was?
Was om het wat in te oefenen aangezien het een heel andere belasting is.

Kheb verrotte knien, te korte hamstrings en net niet te korte quadriceps, over achilespees weet ik niet echt iets concreets, maar zal wel, want ik kan maar net onder paralel (in een goede dag) zonder schijfje onder mijn hielen.

Ik kom zonder schijfje tot parallel. Met schijfje kom ik veeeel verder. Ligt het dan misschien aan mijn achillespees, dat die te kort is? Heb sowieso vaak last van achillespees als ik zonder warming-up ga voetballen ofzo...

hadik ook

knieen blijven in mijn geval dus duidelijk steken aan de medial surfaces, na de eerste 3 reps waren die gans uitgerokken, en ze voelen nu nog steeds soepel aan.

overigens mag je nooit zonder warming up voetballen;)
dus die als mag zelfs niet bestaan

Terug
Naar boven