AndroidHealthClinic

50 cent is vetter geworden..(teveel afterparty's en trio's met modellen, denk ik)

Levrone@ zei:
Pratende aap? 50 cent is de man, hij heeft niet voor niks 9 miljoen albums verkocht in de eerste week!!!

daarom hoeven wij het nog niet leuk tevinden :rolleyes:

maar vind opzich wel grappig de meeste rapper roken liever een jointje of nemen een snuifje uit hun poederdoos. vind wel grappig dat er dan nog zon een bij loopt die gewoon gezond met zijn lichaam bezig is. naja gezond

ieder zo zijn mening.

Ik vind zijn muziek ook wel gaaf, daar gaat het mij om.

maaruuh 50 cent dood? alweer? :P

Ik vind het wel een prestatie, voor iemand die 9 keer is neergeschoten. Dat houdt in dat hij buiten als zijn hersteltijd, en tijd dat ie in het ziekenhuis heeft gelegen .. zo groot is geworden. Ik vind dat ie ook wel een goed figuur heeft..niet droog.maar ook niet vet.. beetje "kantje boord".

Hij was eerder ook 105 kg...tot hij neer werd geschoten toen is hij veel afgevallen door zn lange tijd in ziekenhuis..
Mischien was hij voordat hij werd neergeschoten wel groter als nu..
K vindt hem iig niet bijzonder...muziek is wel aardig maar zn lichaam stelt geen **** voor

WesleyBBB zei:
Ik vind het wel een prestatie, voor iemand die 9 keer is neergeschoten. Dat houdt in dat hij buiten als zijn hersteltijd, en tijd dat ie in het ziekenhuis heeft gelegen .. zo groot is geworden. Ik vind dat ie ook wel een goed figuur heeft..niet droog.maar ook niet vet.. beetje "kantje boord".

Johny zei:
wat ik niet snap (gewoon een vrg) is dat iemand die eigenlijk gewoon als je hem ziet mega gespiert is en zonder gram vet (als ik um op tv zie dan) nog dan zo'n hoog body vetperc. kan hebben... krijg je dat dan als je mega breed wordt ofzo

bv brad pitt in Snatch zal wel een hele lage hebben, maar die was ook niet b ig

whu ??
wat bedoel je man ?????????????
Je kunt ook wel 130 kg bij 2 % wezen hoor !

D-U-N-K zei:
wat ik niet snap (gewoon een vrg) is dat iemand die eigenlijk gewoon als je hem ziet mega gespiert is en zonder gram vet (als ik um op tv zie dan) nog dan zo'n hoog body vetperc. kan hebben... krijg je dat dan als je mega breed wordt ofzo

bv brad pitt in Snatch zal wel een hele lage hebben, maar die was ook niet b ig

2 procent ben je niet dood hoor, is wel gevaarlijk. Ik dacht dat the_ur ook uiteindelijk op zo'n 2-3% zat.

@dunk, ik snap je vraag niet echt. Je kan in ieder geval als je mega breed bent ook een laag vet% hebben. Een kwestie van dieeten.

begeleider van me is wel eens 1% geweest op de dag van de wedstrijd......lijp gedoe...

2%, dan meet je misschien 2 mm onderhuidsvet op je buik. :s

Heb zelf ooit op 4% gezeten, en dat was gewoon niet lang vol te houden. Als je daaronder gaat kan je die conditie enkele uren volhouden, maar echt niet langer.

heb dat nooit gesnapt....elke bb-er weet dat je vet nodig hebt om te leven, en dat het belangrijk is voor opslag van bep. belangrijke vitamines. Toch gaan sommigen zo droog dat het slecht voor je lichaam wordt.

ja voor de wedstrijd he dboll , daar draait het allemaal om. En ja newbies die het gewoon doen snap ik ook niet

ik zal me vrg anders formuleren: waarom heeft 50 cent volgens jullie nog een redelijk hoog bf percentage... hij ziet r mega strak uit... wat maakt hem dan dat hij toch geen 7% heeft ofzo... ik zie niet echt het dikke eraan

[Link niet meer beschikbaar]

je moet hem eens Live zien, merk je wel degelijk dat ie niet superstrak is, denk rond 12%

hoe lang is hij eigenlijk? ik hoorde dat hij nu weer op 105kg zit...

Terug
Naar boven