MuscleMeat

517.5kg Squat oordeel zelf :D

Ja een mooie prestatie en wat doet die man achter hem, die corrigeert hem op de weg omhoog. Kortom, het blijven kilos en ik zou hem gewoon afkeuren op diepte en dat hij en het halter worden aangeraakt door de vangers. Kortom, ik zie toch liever de record pogingen van Shane Hamman en Kirk Karwoski.

• Topic Starter Topic Starter
aanraken? waardat? ik zie nergens dat hij aangeraakt wordt. en hoe zou je zelf zijn als spotter als daar 517.5kg aan de stang hangt? ik zie niets dat gecorrigeerd wordt. op diepte kan je blijven discussiëren, want bij deze feds is TOT parallel genoeg, bij ons is dat niet genoeg. het op je schouders kunnen houden is al heel wat en ermee zakken en boven gaan is al veel meer. en eigenlijk kan je op dat nivo niet zeggen dat je liever andere dingen ziet, want dit gewicht en zo'n poging is een unicum.

• Topic Starter Topic Starter
als je zegt dat je de 1003lbs poging van Karwoski liever ziet dan de 1003lbs poging van pakweg Matt Dimel, dan volg ik je.

hij zakt volgens mij inderdaad niet diep genoeg. Wat die vrouw doet die na hem komt mag volgens mij ook niet. Ze gaat met haar lichaam te ver naar voren. Dit is goed te zien als ze weer omhoog komt.

Jongens goed kijken wat de achter vanger doet. Overdreven doet hij zijn handen navoren zodat het lijkt dat Matt niet kan steunen. Op het moment dat hij omhoog gaat en door zijn dooie punt is haalt de achter vanger zijn handen weg, net daarvoor kan je zien dat Matt door de boven/onder armen van de achtervanger in het balans wordt gehouden. Kortom, het blijft een enorm gewicht en ik vind het niet bijzonder gezien technische onvolkomenheden. Een 455 squat op diepte blijf ik meer waarderen.

Lol, er zijn 4 benchMarcs voor nodig om dat ding te spotten man :P

4 benchMarcs? Hahahahaha , maak daar maar 16 van :P

aarg filmpje werkt hier niet :(

Terug
Naar boven