FutureIFBBPro
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Daarom mijn vraag, voor de slimme denkers onder ons, maar goed jij hebt gefaald om een fatsoenlijk antwoord neer te leggen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom mijn vraag, voor de slimme denkers onder ons, maar goed jij hebt gefaald om een fatsoenlijk antwoord neer te leggen

Zo ben ik nou eenmaalDaarom mijn vraag, voor de slimme denkers onder ons, maar goed jij hebt gefaald om een fatsoenlijk antwoord neer te leggen![]()

Was 2G niet ook al genoeg voor je?Maar hebben we het nodig? Is 4G niet genoeg voor ons?
Eigenlijk wel ja... altijd al dienen vooruitgang. We kunnen het toch iets rustiger aan doen en een schoon leven hebben?
Ik begrijp dat je nooit filmpjes kijkt op je telefoon of websites met afbeeldingen? 2G red je in de praktijk zo'n 10 kB/s mee. Veel websites hebben, ook voor de mobiele weergave, al snel meer dan 500 kB aan content. Nu.nl laadt bijv. 1.879 kB aan content op de telefoon en telegraaf.nl 2.502 kB. Apps als Instagram zijn praktisch onmogelijk met 2G om te gebruiken.Eigenlijk wel ja... altijd al dienen vooruitgang. We kunnen het toch iets rustiger aan doen en een schoon leven hebben?
Ik begrijp dat je nooit filmpjes kijkt op je telefoon of websites met afbeeldingen? 2G red je in de praktijk zo'n 10 kB/s mee. Veel websites hebben, ook voor de mobiele weergave, al snel meer dan 500 kB aan content. Nu.nl laadt bijv. 1.879 kB aan content op de telefoon en telegraaf.nl 2.502 kB. Apps als Instagram zijn praktisch onmogelijk met 2G om te gebruiken.
Toen er nog 2G in gebruik was had je je waarschijnlijk ook niet goed kunnen voorstellen wat de mogelijkheden waren met nóg sneller internet. Een probleem momenteel met 4G is dat de snelheid gaat lijden onder de grote hoeveelheid bandbreedte die nu wordt opgeslokt door het toenemende gebruik van bandbreedtverstokende apps zoals Instagram. Het bandbreedtegebruik neemt nog steeds in rap tempo toe, en dan wordt het een flinke uitdaging om iedereen nog steeds snel te laten downloaden met 4G.Maar welke vooruitgang boeken wij met 4g naar 5g? Wij konden toch met 4g alle soorten filmpjes, games, fotos gebruiken? Heeft de ‘gewone’ mens wel wat aan 5g?
Mobiel dataverkeer neemt alleen maar toe, en ook de samenstelling van het dataverbruik. Er is dus meer capaciteit nodig en meer snelheid, en dan ook nog eens stabieler.Maar welke vooruitgang boeken wij met 4g naar 5g? Wij konden toch met 4g alle soorten filmpjes, games, fotos gebruiken? Heeft de ‘gewone’ mens wel wat aan 5g?
Opereren op afstand vond ik een aardige.En er zijn ongetwijfeld nog vele toepassingen die je kunt verzinnen als je er langer dan een minuut bij stilstaat zoals ik nu.
Fixed.
Prima snelheid maar erg variabele latency tot 150msMaar hebben we het nodig? Is 4G niet genoeg voor ons?

Van papier?
Pas maar op!
Niet 1, 2, 3, 4 maar van aluminium.
Denk dat wel... iedereen bang voor de straling dus iedereen blijft in z’n kot. Ideaal