AndroidHealthClinic

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
De toelatings test , is een gedeelte die je bijvoorbeeld bij de kennismakings dagen doorloopt. Dat is 2400m , geen 2700. Dat is afhankelijk van leeftijd en welke functie je bekleed.

Vanaf nu kappen met "ja maar" en "ik denk". Dan heb je die valkuil al weggewerkt en zul je je alleen nog maar moeten focussen op fit worden.

Ga niet trainen voor de eisen, ga gewoon hard trainen om die eisen uiteindelijk makkelijk te halen. Die hele keuring stelt geen kont voor. Als ik een beeld moet koppelen aan je verhaaltjes, dan ben jij zo'n typisch mannetje die binnenkomt en over van alles loopt op te scheppen, maar uiteindelijk gewoon niks fixt.

My bad, als ik het helemaal verkeerd heb. Ga veel vreten en hard trainen. calorieën links laten liggen en aankomen. 65kg is de eis voor een gevechtsfunctie en die lui breken hun ruggenwervel ook al doormidden als ze een pittig zware rugzak om hun kadaver hebben.

Ga focussen op je 5x5 en begin aan je conditie te werken dmv zwemmen, hardlopen (verschillende manieren) enz.

Wij doen qua sport van werk voornamelijk hardlopen, krachtcircuits en vaak gericht op crossfit. En de meeste lui hangen savonds in de gym om aan die kast te werken. Dus begin hier maar eens mee en laat die aannames achterwege, anders word t niks met jou....daar hebben ze hier een schijthekel aan. Denken doen zij wel voor jou aan het begin.

Je pushups verhaal slaat ook nergens op. Heel leuk als je 80 pushups kan, lopen er hier genoeg rond die mager zijn en hun lichaam met 1 pomp beweging omhoog gooien tegen het plafond. Maar dat zegt helemaal niks.

succes.

• Topic Starter Topic Starter
Ik verander niet constant van plan ik heb gewoon nooit m'n hele plan verteld, het enige wat ik veranderd heb is de calisthenics. Om navy seal te worden heb je een greencard nodig welke je krijgt als je emigreerd. De push-ups bij het kct zat ik inderdaad naast ging er vanuit dat je voor het kct iets van training moest hebben maar dat valt tegen.

Zet seal worden maar uit je hoofd.

Dat zet ik zeker niet uit m'n hoofd. Ik heb geen zin om later in een bejaardenhuis te zitten om er dan spijt van te hebben dat ik het niet gedaan heb. Seal worden als "vreemdeling" is mogelijk door eerst bij de navy te gaan en daarna bij de Seals.

Ik verander niet constant van plan ik heb gewoon nooit m'n hele plan verteld, het enige wat ik veranderd heb is de calisthenics. Om navy seal te worden heb je een greencard nodig welke je krijgt als je emigreerd. De push-ups bij het kct zat ik inderdaad naast ging er vanuit dat je voor het kct iets van training moest hebben maar dat valt tegen.
Hahahahaha, nee.

Jawel, met een greencard kun je bij de navy en als je na 3 jaar je staatsburgerschap hebt kun je bij de navy seals.

Weer wat nieuws in het rijtje patat, frikandellen, keetzuipen en catastrophics: seal.
Ik denk dat we 'm allemaal verkeerd begrijpen, hij bedoelt met "seal" natuurlijk dit:

ff0c9597d2f673d0df8ee24b8994b2add3429e91629589443226b175b1f4b1a1.jpg

Jawel, met een greencard kun je bij de navy en als je na 3 jaar je staatsburgerschap hebt kun je bij de navy seals.

Grote nuance die je nu maakt... en ook leuk dat je kijkt naar de toelatingseisen... maar t is vaak in de vorm van minimaal x aantal reps in bepaalde tijd.
Als jij in groepje zit met 10 anderen en je doet netjes je x aantal reps, en de andere 10 doen er twee keer zoveel... wie denk je dan dat ze willen?
Ambitie is mooi, maar probeer wel realistisch naar je doelen toe te werken en maak onderscheid tussen dromen en doelen.
Seals je te lange termijn om serieus als doel aan te werken.
Prio nu is dicipline en fiitheid... wat velen al wat minder genuanceerd gezegd hebben is wel echt je leerpunt. Alles continue in twojfel trekken en weerwoord op geven is leuk in de keet, maar niet passend in je huidige situatie met je huidige doelen.
Neem dingen aan van mensen (wanneer t onderbouwd is iig), waardeer mensen hun inzet en advies, ben er dankbaar voor en geef 24/7 110%.
Daarnaast werk aan je zelfreflectie, als je al niet aan t trollen bent, moet je zelf wel in kunnen zien waarom mensen dit denken, en dat in t vervolg voorkomen. Als je je niet verdiept in wat je uitstraalt en aan reactie opwekt ga je nooit je doelen behalen.

https://werkenbijdefensie.nl/commando?utm_source=fhm&utm_medium=contentintegratie&utm_campaign=kct

Bekijk ook de app “ KCT “ eens ..

Buiten het fysieke aspect krijg je ook mentale aspecten ..

Dromen moet je blijven hebben maar je moet ook mans genoeg zijn om je dromen te laten varen ..

Het meerendeel gaat met 17/18 jaar “ in dienst “ en start met de KMA , vanuit daaf werk je op .

99 procent van de “ soldaten “ faalt voor KCT

Trouwens de NL en ook BE krijgsmacht kent geen “ navy seal “
Zie het al voor me , jij komt op je kennismakingsdag “ hey maat , ik ben hier om navy seal te worden “ .. ze sturen je naar zeehondencrèche Pieterburen gok ik

Zelfs enorme fitte baasjes, komen geregeld weer terug bij hun eenheid om dat ze het kct niet halen. Gasten die kei en kei fit zijn...fysiek bijna niet te breken.

Maar buiten dat moet je vooral een enorm slimme vent zijn. En mentaal ook enorm sterk zijn. En neem alles maar ter overweging of je het waard vind, want sociaal ga je een boel inleveren.

Ik snap dat hele avontuurlijke gevoel wel wat jij hebt, maar wees realistisch. De kans dat jij seal word is zo klein....begin gewoon eerst maar met korte termijn doelen en doe ervaring ergens op alvorens je met dit soort dingen komt. Een boel mensen die het als een geromanticeerd iets zien, maar op een aantal na haken ze echt af als ze finaal aan het gas gaan.

Je bent nog jong, ook ik dacht ooit dat het vreemdelingen legioen helemaal geweldig was. Die mening draaide ook snel bij....evenals het KCT. Iets wat ik in de toekomst wel zou "willen"...maar dan moet je er zeker van zijn. Maar fysiek naar de getver ga je bijna elke gevechtseenheid wel. Je komt wel aan je trekken.

De fysieke doelen kan ik wel bereiken(heb nog 5 jaar om te trainen) de kct training komt best wel in de buurt van calisthenics (push ups pull ups sit ups enz) mentaal denk ik het wel te kunnen maar dat weet je nooit van tevoren. Wettelijk gezien is het mogelijk om navy seal te worden het enige wat nog dwars kan liggen ben ikzelf. Ikzelf ben vroeger vaak van droom veranderd maar het helpen van mensen lijkt me geweldig en andere beroepen die ik leuk vind zijn er niet (meubelmaker maar dat wil ik ook niet m'n hele leven doen)

kct komt daarvan niet in de buurt....alleen de fysieke intest....dat je het ff weet

De fysieke doelen kan ik wel bereiken(heb nog 5 jaar om te trainen) de kct training komt best wel in de buurt van calisthenics (push ups pull ups sit ups enz) mentaal denk ik het wel te kunnen maar dat weet je nooit van tevoren. Wettelijk gezien is het mogelijk om navy seal te worden het enige wat nog dwars kan liggen ben ikzelf. Ikzelf ben vroeger vaak van droom veranderd maar het helpen van mensen lijkt me geweldig en andere beroepen die ik leuk vind zijn er niet (meubelmaker maar dat wil ik ook niet m'n hele leven doen)

Vertel eens: wat heb je vandaag getrained met welke oefeningen en wat heb je vandaag gegeten?

Vandaag was een rustdag.

Ontbijt: 3 boterhammen 2 met boter kipfilet 1 met boter en kaas en een halve weight gainer
Tussendoor: koffie met melk en suiker 2 boterhammen met kipfilet
Lunch: mok volle melk 2 boterhammen 1 met boter en kaas en 1 met pindakaas
Tussendoor: halve bak almof aardbeien kwark
Avondeten: broccoli aardappels en schnitzel.

vreet eens meer

Dat niet alleen: laat die boter nou eens weg. Iemand anders heeft dit ook al een keer gezegd. 99 van de 100 mensen die ik het vraag waarom ze in Godsnaam boter op hun brood smeren, ook onder de pindakaas, is steevast: "...euh... omdat ik dat zo gewend ben...".

Ik zou het nog dichterbij zoeken. Ik denk dat een reguliere sportdag op een reguliere middelbare school al genoeg uitdaging is.
(op naar pagina 16 guys...)

Ik train niet voor niks... Ik eet niet op alle boterhammen boter maar het is een mooie calorieën bron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven