MuscleMeat

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
We kijken met z'n allen halsreikend uit naar de volgende "... ja maar..." reactie van TS. Ik wel in ieder geval. Niemand nog in de verleiding die om opgerolde krant te pakken?

opgerolde-krant.jpg

Ik denk dat je minimaal een slipper of kleerhanger nodig hebt.
Of zoals vroeger,,, :roflol:
9200000005011917.jpg

Zo'n matteklopper gaat op de billen, een opgerolde krant vol in de nek. Je haalt zo'n keffertje dan in 1 seconde uit die hardnekkige neurotische "loop" door de pieptoon die hij minutenlang in zijn oren heeft. Ik denk overigens dat we al 13 pagina's getrolled worden, tel maar eens mee wat TS allemaal over de schutting heeft gegooid: 1. foto, 2. patat en een frikandel, 3 cola, 4. Keetzuipen en nu weer 5. Catastrophics. Als je dit allemaal op een rijtje zet ...

1.jpg

2.jpg

3.png

4.jpg

5.jpg

Is dit een troll? Iedere dag een random nieuw onderwerp waardoor het schema ineens anders moet. Zo niet respect dat je dit doet en begint maar kom op gast... zo wil je ineens een schoolrecord lopen ipv 5x5 en dan ineens moet je in defensie ipv 5x5... Ook kom je met een aantal clownacts die het nogal ongeloofwaardig maken.

Ik lees net onder een bord havermout met verbazing deze DERTIEN pagina's tellende verbale pingpongtouwtrekkerij. Zie het zo: je hebt van die hondjes die nooit ophouden met blaffen totdat je ze met een opgerolde het liefst een zaterdageditie van de Telegraaf vol in hun nek mept om ze uit die "loop" te halen. Of gaan we hier nog een keer 13 pagina's tijd en energie in stoppen?

We kijken met z'n allen halsreikend uit naar de volgende "... ja maar..." reactie van TS. Ik wel in ieder geval. Niemand nog in de verleiding die om opgerolde krant te pakken?

opgerolde-krant.jpg
Op deze manier haalt dit topic de de 26 wel zonder dat het wat toevoegt.

Het is het enige wat ik nog van deze blender post kan maken. And you know what they say: if you can't CONVINCE them -> CONFUSE them!
TS zal wel in de Mac rondhangen of is beltegoed kopen. Dit wordt bijna een vorm van amusement.

Het is het enige wat ik nog van deze blender post kan maken. And you know what they say: if you can't CONVINCE them -> CONFUSE them!
TS zal wel in de Mac rondhangen of is beltegoed kopen. Dit wordt bijna een vorm van amusement.
Ben jij altijd zo kort door de bocht?

Btw lid sinds 27okt, 19 berichten geplaatst, waarvan hoeveel in dit topic?

Sterker nog: ik hang helemaal nooit rond op fora. Mijn eerste post werd direct afgezeken door een premium elite VIP exclusive member. De tekst en toon waarmee dat gebeurde maakt voor mij gelijk duidelijk wat kwalitatief het level is van dit forum waar ik nog ergens dacht her en der informatie te kunnen vergaren. Ik heb dat direct losgelaten. En zeg nou zelf m.b.t. deze post: TS vraagt er een beetje om. Het is niet 1 pagina met "quatsch" maar 13 inmiddels.

Sterker nog: ik hang helemaal nooit rond op fora. Mijn eerste post werd direct afgezeken door een premium elite VIP exclusive member. De tekst en toon waarmee dat gebeurde maakt voor mij gelijk duidelijk wat kwalitatief het level is van dit forum waar ik nog ergens dacht her en der informatie te kunnen vergaren. Ik heb dat direct losgelaten. En zeg nou zelf m.b.t. deze post: TS vraagt er een beetje om. Het is niet 1 pagina met "quatsch" maar 13 inmiddels.
Mede dankzij deze "premium elite VIP exclusive member" bestaat dit forum!

Het is en blijft een forum. Misschien moet je niet alles zo zwart-wit lezen. Er worden hier ook grapjes gemaakt en soms wat cynisch gereageerd.
Maar als jij niet zo toegesproken wil worden waarom doe je dat dan wel bij een ander?
TS vraagt zeker ergens om :D maar antwoorden geven of kritiek kan ook op een respectvolle manier.

Misschien nu je eigen topic aanmaken. Kan TS zijn eigen topic behouden zonder zinloze toevoegingen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil al heel lang bij defensie en mijn uiteindelijke doel is niet om heel ripped te worden sterker nog het lijkt me afschuwelijk om er zo uit te zien. De reden dat ik eerst een 5x5 doe is om snel in spiermassa en gewicht aan te komen zodat ik er "normaal" uitzie. Ik weet dat de toelatingseisen voor de navy seals (is in de VS) 100 push ups in 2 minuten zijn dit zal in Nederland wel minder erg zijn maar ik denk dat je er wel 80 moet kunnen.

juist! @Kristel*
het blijft een forum en je moet zelf een beetje leren om te filteren ;)

De vraag "waarom doe je dat bij een ander?" heb ik al beantwoord precies in mijn vorige reply in dit topic. De vip elite member geeft het level aan en ik volg dat gewoon. Niks meer niks minder. We kunnen hier de hele week verbaal over blijven pingpongen maar ik ga trainen. Geen Calistheniks overigens.

Ik wil al heel lang bij defensie en mijn uiteindelijke doel is niet om heel ripped te worden sterker nog het lijkt me afschuwelijk om er zo uit te zien. De reden dat ik eerst een 5x5 doe is om snel in spiermassa en gewicht aan te komen zodat ik er "normaal" uitzie. Ik weet dat de toelatingseisen voor de navy seals (is in de VS) 100 push ups in 2 minuten zijn dit zal in Nederland wel minder erg zijn maar ik denk dat je er wel 80 moet kunnen.
Heb je überhaupt al eens opgezocht wat de sporttest van defensie inhoudt?
De eerste stap in je keuring is de Fitheidstest. De eisen voor de Fitheidstest zijn: 2700 meter hardlopen in 12 minuten, 30 push-ups in 2 minuten, 30 sit-ups in 2 minuten en 4 pull-ups in 2 minuten.
Stelt dus werkelijk helemaal niets voor en iedereen die weleens in een sportschool heeft rondgehangen moet dit met twee vingers in de neus halen. De MAST gaat voor jou waarschijnlijk het probleem opleveren; daar kijken ze naar doorzettingsvermogen en incasseringsvermogen...

Een meeloper? :roflol:

Dus als een member jou op een, voor jou, ongepaste wijze bejegend, doe jij dat ook bij een andere member. Best kortzichtig :dunno:

Integendeel: heel logisch. Als je ergens bij de lokale damvereniging binnenstapt dan kijk je ook de eerste 5 minuten wat daar de gebruiken en omgangsvormen zijn. Wat snap je nou niet.

Ik zou heel graag dit tik-takken voortzetten maar ik moet echt de deur uit. Trainen. Of naar de snackbar voor een patat en een frikandel. Of naar de zuipkeet. Het was real, het was nice, maar niet heel real nice, dus tot later.

• Topic Starter Topic Starter
Het kct heeft veel hogere eisen en als alles volgens plan verloopt ga ik naar de VS en de eisen voor de navy seals zijn nog een stuk zwaarder.

Nou KCT is wel een heel stuk zwaarder ja!
  • Coopertest: 12 minuten hardlopen, minimaal 2800 meter.
  • Opdrukken: 2 minuten, minimaal 30 keer.
  • Sit-ups: 2 minuten, minimaal 40 keer.
  • Optrekken (chinning): geen tijd, minimaal 6 keer van volledig uithangen tot kin boven stang.
  • Zwemmen: Met overall aan, vijf vormen: schoolslag, rugslag, borstcrawl, met wapen en onderwater.

Daarnaast kom jij voor de Seals helemaal niet in aanmerking aangezien je daar Amerikaans staatsburger voor moet zijn en een security clearance moet hebben, maar daar ben je vast wel achter gekomen tijdens je onderzoek hiernaar.

Jij gaat het overigens ook waarschijnlijk niet afleggen op fysiek (mits je hiervoor gaat trainen), maar vooral op instelling en mentaliteit als ik hier zo lees wat jij allemaal vertelt. Als je hier al niet om kunt gaan met andere meningen, om de haverklap van plan verandert en niets aanneemt van een ander; hoe denk je dat in godsnaam voor elkaar te krijgen als je tijdens je toelatingstraject tegen dit soort dingen aanloopt?

Navy seal testen vergelijken met de gewone toegansproeven voor defensie :D

En je denkt dat het er in NL 80 zijn. Je zuigt maar wat uit je duim.

Als ik ergens aan begin weet ik precies wat de ingangstesten zijn en train ik daar dan ook voor.

Ik zou eerst maar eens een elite eenheid in eigen land proberen. En daar is fysiek niet het enige,mentale weerbaarheid,karakteriele beoordeling en dan natuurlijk hopen dat je geen blessure oploopt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven