SvP0501
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.039
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom moet je ook je eigen producten invoeren. Kijk op je verpakking en voer dat in. Weeg het af. In die apps staan zoveel fouten.1ste foto hoort er trouwens niet bij. Wel raar dat hij bij bruin brood zoveel rekent.
Het afwegen doe ik niet. Meestal scan ik de barcode en dan heb ik altijd de goede.
en dan nog.... dan heb je de kcal per 100 gram.... en je weet niet hoeveel je neemt....Het afwegen doe ik niet. Meestal scan ik de barcode en dan heb ik altijd de goede.
en dan nog.... dan heb je de kcal per 100 gram.... en je weet niet hoeveel je neemt....
Overal ff bij de hand zijn merk ik al wel
Hoef je niet eens lang voor op dit forum te zitten 

Jawel, een eetlepel, een glas, een sneetjeen dan nog.... dan heb je de kcal per 100 gram.... en je weet niet hoeveel je neemt....

Jouw eetlepel pindakaas en de mijne, da's al 100% verschilJe werkt inderdaad net porties. Ik hoef het ook niet precies te weten als ik maar ongeveer kan zien hoeveel ik gegeten heb.

Ik hoef het ook niet precies te weten als ik maar ongeveer kan zien hoeveel ik gegeten heb.
Zucht ... met "ongeveer" kom je er niet in deze sport ..
Wat wordt je volgende topic ?! ik ben in 2 maanden 20 kg aangekomen , help ik wil afvallen ?!
Wat eet je per dag , "ongeveer 3500 kcal per dag , kan ook 5000 kcal zijn "
Ik durf voorzichtig te concluderen dat je niet gemaakt bent voor deze sport

Je werkt inderdaad net porties. Ik hoef het ook niet precies te weten als ik maar ongeveer kan zien hoeveel ik gegeten heb.
Zucht ... met "ongeveer" kom je er niet in deze sport ..
Wat wordt je volgende topic ?! ik ben in 2 maanden 20 kg aangekomen , help ik wil afvallen ?!
Wat eet je per dag , "ongeveer 3500 kcal per dag , kan ook 5000 kcal zijn "
Ik durf voorzichtig te concluderen dat je niet gemaakt bent voor deze sport
Ik heb maar een kwartier de tijd om te eten tussen het werken door en 100 jaar geleden waren er ook topsporters en die hadden ook geen weegschalen.
Dat heet food preppen.Ik heb maar een kwartier de tijd om te eten tussen het werken door en 100 jaar geleden waren er ook topsporters en die hadden ook geen weegschalen.
Je vergelijking raakt kant nog wal, daar ga ik niet eens op in.Ik heb maar een kwartier de tijd om te eten tussen het werken door en 100 jaar geleden waren er ook topsporters en die hadden ook geen weegschalen.