Fitness Seller

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt geheel aan wat je doel is of het klopt

Gok dat je bulkt

• Topic Starter Topic Starter
Het afwegen doe ik niet. Meestal scan ik de barcode en dan heb ik altijd de goede.

In die apps kan je toch ook vaak per portie werken.

:p

Je werkt inderdaad net porties. Ik hoef het ook niet precies te weten als ik maar ongeveer kan zien hoeveel ik gegeten heb.

In de praktijk eet je dus wat in de app staat +/-50%. Daar je heb geen zak aan.

+-50% is overdreven. In de app schat ik het altijd laag in zodat ik wel voldoende heb.

Ik hoef het ook niet precies te weten als ik maar ongeveer kan zien hoeveel ik gegeten heb.

Zucht ... met "ongeveer" kom je er niet in deze sport ..

Wat wordt je volgende topic ?! ik ben in 2 maanden 20 kg aangekomen , help ik wil afvallen ?!
Wat eet je per dag , "ongeveer 3500 kcal per dag , kan ook 5000 kcal zijn "

Ik durf voorzichtig te concluderen dat je niet gemaakt bent voor deze sport

Wat wordt je volgende topic ?! ik ben in 2 maanden 20 kg aangekomen , help ik wil afvallen ?!

Elke dag moeite doen om veel te eten zoals TS zegt.

Maar even uitrekenen hoeveel hij nou precies eet in een paar uurtjes kan hij niet. :duh::duh:

Kan mss nog komen. Als hij wat ouder is.

Ik heb maar een kwartier de tijd om te eten tussen het werken door en 100 jaar geleden waren er ook topsporters en die hadden ook geen weegschalen.

Ik heb maar een kwartier de tijd om te eten tussen het werken door en 100 jaar geleden waren er ook topsporters en die hadden ook geen weegschalen.

Slaagt op niks dit.

Mensen met heel wat meer ervaring dan jij geven je tips en wat doe je er mee?

Ik zie vooral uitvluchten en gemakszucht.

Iets willen en er niks voor doen werkt niet in deze sport.

Dat heet food preppen.
Ik prep mijn eten voor de hele week. Mocht je een week teveel vinden dan doe je het voor 3 dagen oid. Ik zelf doe het voor 3 dagen omdat ik het meer dan 3 dagen niet meer vers vindt smaken. Maar dit is persoonlijk..

Je vergelijking raakt kant nog wal, daar ga ik niet eens op in.

Als je twee weken lang alles nauwkeurig meet en weegt dan heb je er wel een redelijk gevoel over, periodiek herhalen om jezelf te ijken.

Als er nu eens een manier zou zijn dat je in dat kwartier je lunch alleen maar op zou hoeven eten, dat het al kant en klaar in een trommeltje staat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven