Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat niet om de gram nauwkeurig.. Je kan ook bijvoorbeeld een pak van 200 gram rijst kopen. Dit koken en verdelen over de bakjes. Zelfde geldt met kip, groente etc. Dan weet je het ook ^^ niet eens een weegschaal nodig. Dan weet je dat goed zit.Ik kan wel wat gaan rekenen maar denk niet dat ik alles tot op de gram nauwkeurig krijg. Mede omdat ik geen weegschaal heb en mijn vader geen weegschaal gast kopen omdat "als je normaal doet alles goed komt". Ik blijf hier in ieder geval wekelijks foto's posten.
Ik kan wel wat gaan rekenen maar denk niet dat ik alles tot op de gram nauwkeurig krijg. Mede omdat ik geen weegschaal heb en mijn vader geen weegschaal gast kopen omdat "als je normaal doet alles goed komt". Ik blijf hier in ieder geval wekelijks foto's posten.
1. Doe wat je kan, probeer zo reëel mogelijk te schatten, haal 2 weken lang je doel. Probeer consistent te zijn;Ik kan wel wat gaan rekenen maar denk niet dat ik alles tot op de gram nauwkeurig krijg. Mede omdat ik geen weegschaal heb en mijn vader geen weegschaal gast kopen omdat "als je normaal doet alles goed komt". Ik blijf hier in ieder geval wekelijks foto's posten.
1. Doe wat je kan, probeer zo reëel mogelijk te schatten, haal 2 weken lang je doel. Probeer consistent te zijn;
2. Als je een beetje aankomt ga je door, zo niet dan moet je je doel wat bijstellen (anderen kunnen misschien suggesties doen hoeveel iemand in jouw situatie zou willen aankomen?);
3. Spaar voor een keukenweegschaal, zelfs als je niet al je eten zou wegen zou ik niet zonder willen;
4. Stop met bier drinken, dat is aan alle kanten slecht voor je en werkt je sportieve ambities tegen.
Als je normaal doet en je op je doelen richt wordt het in ieder geval beter dan het was. Laat eerst maar eens, vooral aan jezelf, zien dat je dit echt wilt en kunt.
"You get what you work for, not what you wish for."
En als het tegenzit:
Doe je trouwens met je trainingen pull ups of chin ups?
Zo nee: implementeren, beter leer je ze nu je lekker licht bent!
Weightgainer eruit, meer brood eten 's morgens en 's middags. Weightgainer is toch rotzooi.Ik merk dat nu ik sochtends 3 boterhammen en om 10 uur weight gainer neem ik tijdens de lunch niet meer dan 1 boterham weg krijg. Wat nu?
Weightgainer eruit, meer brood eten 's morgens en 's middags. Weightgainer is toch rotzooi.

Ah, nou, nog maar een keer dan.

De weight gainer is het probleem niet. Gister heb ik hem ook gehad en toen geen problemen. Misschien komt het omdat ik pas om 10 uur heb geontbijt en om 12 uur weer. Ik ga de weight gainer niet weg doen omdat die pot 20 euro kost en het naar mijn gevoel echt helpt.
+-50% is overdreven. In de app schat ik het altijd laag in zodat ik wel voldoende heb.