MuscleMeat

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik merk dat nu ik sochtends 3 boterhammen en om 10 uur weight gainer neem ik tijdens de lunch niet meer dan 1 boterham weg krijg. Wat nu?

Weet je uberhaupt wel wat een weightgainer is en wat het doet ?
Of heb je ergens iets gehoord en denk je val " dat klinkt wel stoer , dat moet ik hebben "

Klopt overigens toch echt geen donder van van heel je voedingsschema / lijstje

XXL weighgainer geef jij aan als 260 kcal

Als je https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/weight-gainer bekjikt dan zie je dat 100 gr ( 3 scoops ) Weightgainer 372 KCAL is , dit is exl water / melk

Dus wederom een conclusie dat de APP niet klopt

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gisteren de weight gainer met 2 scoops genomen dus 260 klopt wel. Ik heb online veel gelezen over weight gainers en hoe ze werken.

Ik maak sowieso eerst deze pot op en daarna zie ik wel of ik het nog nodig heb.

Als je een blender hebt, maak hier gebruik van. Vloeibaar krijg je alles simpel weg. Doe wat Johny zegt betreft de eigengemaakte weightgainer. Gooi dit in de blender en je zult makkelijk en clean jou voeding binnen krijgen.

Ik heb gisteren de weight gainer met 2 scoops genomen dus 260 klopt wel. Ik heb online veel gelezen over weight gainers en hoe ze werken.
En wat is het verschil tussen werking van een weightgainer ten opzichte van een zelfgemaakte weightgainer van havermout met eiwitpoeder en melk en/of normale voeding?

Nice trol

Een weight gainer is gewoon een aanvulling op je eten. Voor als je te weinig calorieën enzo binnen krijgt. Ik heb geen blender en dit is inderdaad makkelijker. Ik heb niet veel tijd en al helemaal geen zin om de rotzooi op te ruimen.

Een weight gainer is gewoon een aanvulling op je eten. Voor als je te weinig calorieën enzo binnen krijgt. Ik heb geen blender en dit is inderdaad makkelijker. Ik heb niet veel tijd en al helemaal geen zin om de rotzooi op te ruimen.

Klopt als je TE weinig binnenkrijgt , jij krijgt meer dan genoeg binnen , maar ja dat weet je niet aangezien je halve bak mentaliteit hebt en het op de bonnefooi "registreert "

Je hebt niet veel tijd ?!
Naast het niet secuur registreren is je tijdsplanning dus ook niet optimaal

shakebeker --> schep havermout erin --> schep eiwit erbij --> melk erin mikken --> schudden en drinken.
Niet veel meer werk dan 2 scheppen weigthgainer in diezelfde shakebeker mikken en vloeistof erbij kiepen --> schudden en drinken

Je bent 15 jaar en hebt daar niet eens tijd voor?

Tijdregistratie is prima maar, als je van 6 tot 8 wil werken en daarna nog eten douchen sporten hou je niet veel tijd meer over.

als je van 6 tot 8 wil werken en daarna nog eten douchen sporten hou je niet veel tijd meer over.

Bedoel je 18 uur tot 20 uur ?
of van 06.00 uur tot 08.00 uur ?
of toch van 06.00 uur tot 20.00 uur ?

De laatste mag jij nog helemaal niet met je 15de , sterker werkdagen van 14 uur mogen van de arbeidstijden wet helemaal niet

Maar als je van 06 tot 20 uur werkt en geen tijd hebt ... wat doe je dan vandaag dan zoveel online ? daar heb je wel tijd voor ...

Ik werk voor mezelf(aquaria bouwen) dus kan tussendoor of tijdens het eten wel kijken. Het is heel simpel ik heb geen zin en geen tijd om dat spul zelf te maken. Ik maak eerst deze pot op en zie hoe het gaat dan kan ik altijd nog zelf wat gaan maken.

Ik heb ook geen blender nodig.

En denk je dat de andere mensen die trainen en werken wel zeeen van tijd hebben?

Havermoutpoeder en whey in een beker gooien kost 20 seconden meer tijd tov een weightgainer.
Uw tijdsverhaal vind ik flauwe zever.

Nogmaals ik maak deze bus leeg en daarna zie ik wel verder. Ik blijf hier wel wekelijks foto's posten.

Ik werk voor mezelf(aquaria bouwen) dus kan tussendoor of tijdens het eten wel kijken. Het is heel simpel ik heb geen zin en geen tijd om dat spul zelf te maken. Ik maak eerst deze pot op en zie hoe het gaat dan kan ik altijd nog zelf wat gaan maken.

Gast, het is zo simpel als wat.... Je traint al goed wat ik heb gelezen (namelijk veel compound oefeningen zoals deadlift, squat, benchpress etc).
Enigste wat je hoeft te doen is vreten. Je zegt dat je voor jezelf werkt. Je kan dan wel hier kijken maar niet even 30 seconden een shakebeker vol gooien en achterover slaan?

god***domme, 15 jaar man.. Je kan groeien als kool...... Jou doel kan je binnen een half jaartje tot een jaar hebben bereikt.. Easy zelfs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven