AndroidHealthClinic

6 maanden Fitness

Bezoekers in dit topic

Nightfale

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Ben 19 jaar en ben nu vanaf gister 6 maanden bezig met fitness.
Let sinds te afgelopen 4 maanden wat meer op me voeding. De eerste 2 waren meer eet zoveel als je op kan.

Heb jammergenoeg maar 1 before foto, deze had ik gemaakt vlak voordat ik ging sporten omdat ik wilde zien hoe de Roaccutane zou helpen. (voor de mensen die niet weten wat het is, roaccutane is een ''paardemiddel'' wat extreem werkt op je lichaam om extreme acne te bestrijden)

Graag geen opmerkingen zoals: baah wat ziet dat er vies uit.. snap zelf ook wel dat het er niet echt fris uit ziet. maar het is de enige foto die ik heb.



Before: 65 Kg

msji0w.jpg



After:


[afbeelding niet meer beschikbaar]



2quu98n.jpg






Tips worden heel erg gewaardeerd

Mijn stats:
19 jaar
1.75
77.0 Kg
10.5 % BF (blijkt helemaal niet te kloppen.. waarschijnlijk 14-15%

thnx!
 
Laatst bewerkt:
Je ziet wat vooruitgang na een half jaartje dus dan ben je goed bezig. Acne ook flink weggetrokken he!?
 
Wel, het beste dat te zien is is dat de Roaccutane goed heeft geholpen!

Echter zie ik hier geen 77 kg in en ook geen 10,5%.

Je vermeldt je begingewicht niet van 6 maand geleden maar het is toch wel duidelijk dat je wat kilo's hebt gewonnen sindsdien dus dat gecombineerd met veel minder acne, hopelijk zit je veel beter in je vel nu! :thumb:
So keep up the good work.

Hoe ziet je trainingsschema eruit?
 
Ja het heeft zeker erg geholpen, alleen zal ik nog heel lang zitten met de kleine littekens op sommige plekken..

toen ik begon woog ik rond de 65-66 kg, (en ik weeg inderdaad 77 kg had dit net gewogen en ik weeg het op meerdere weegschalen )

ja de 10.5 bf vind ik ook erg laag maar ik heb het in de sportschool laten opmeten en ook mijn eigen huidplooi meter gekocht waar ik precies het zelfde uit kreeg. toch denk ik dat dit nog te laag is dus ik doe vast iets verkeerd.. heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?


Trainingschema:

Dinsdag Borst biceps
Woensdag Benen buik
Donderdag Rug triceps
Zondag Schouders buik
 
Laatst bewerkt:
Ruudie Geile boy van me Keep up the goodwork, pick me up ASAP to go to the gym BIATCHHHH!!!!
 
je hebt massa gewonnen niet slecht hoor, en als dit 10.5% is zit ik op 9% wat niet zo is xD
 
je hebt massa gewonnen niet slecht hoor, en als dit 10.5% is zit ik op 9% wat niet zo is xD

thnx! idee wat het wel zou kunnen zijn dan?
 
thnx! idee wat het wel zou kunnen zijn dan?

Moeilijk te beoordelen op die foto,s maar zou zeggen 12-14% ongeveer. progressie is goed trouwens voor 6 maanden zeker borst is goed aan het ontwikkelen. suc6 met trainen en eten!
 
Ziet eerste foto... ... eeuh, iew? Leest tekst hmmmm, ok ok, dan moet het maar.

Je ziet goede progressie ten opzichte van begin. Krijg je ook al reactie van je omgeving dat je wat zwaarder bent?
 
Moeilijk te beoordelen op die foto,s maar zou zeggen 12-14% ongeveer. progressie is goed trouwens voor 6 maanden zeker borst is goed aan het ontwikkelen. suc6 met trainen en eten!

Thnx!!!
Ziet eerste foto... ... eeuh, iew? Leest tekst hmmmm, ok ok, dan moet het maar.

Je ziet goede progressie ten opzichte van begin. Krijg je ook al reactie van je omgeving dat je wat zwaarder bent?
Nou ja zwaarder.. ik ga nou niet echt op mensen zitten maar ik heb al wel van meerdere mensen gehoord van oh je word wel groter etc..
 
Flink kilo's erbij en 15% geef ik je echt wel.
 
Inderdaag goeie vooruitgang, maar aan je schema te zien train je geen traps?
 
Netjes gedaan jongen, keep up the good work !
 
Ziet er deftig uit. Je ben in ieder geval al een heel stuk voller geworden! Denk iets rond de 14%
 
Inderdaag goeie vooruitgang, maar aan je schema te zien train je geen traps?

Traps doe ik als ik me rug doe


Heel erg bedankt allemaal voor de reacties!
Weer goede motivatie om door te gaan!;)
 
Mijn motivatie haal ik uit de mensen die me naar beneden halen :D Meer nog dan de goede reacties die ik krijg :)

Zo moet je het zien :) Life's a game en als mensen je in de zeik nemen, gewoon zien als compliment :D

Maar je gaat idd de goede kant op! Keep going my friend!
 
netjes hoor voor half jaartje!
 
en nu door bikkele
 
Goed bezig jonge voor 6 maandjes! Hou het voor jezelf bij in bijvoorbeeld een excel bestandje en post dan over 6 maanden weer foto's :)
 
Back
Naar boven