XXL Nutrition

60 dagen overleven op 1300 kcal per dag!!

• Topic Starter Topic Starter
Deze ervaring heeft me discipline geleerd en dat je een mooi fysiek niet in 2 maanden kan krijgen.

Ook heeft het me geleerd dat honger eigenlijk tussen de oren zit en niet in je maag. Na een cardiosessie kreeg ik in het begin enorm veel honger maar na een week of 2-3 was het verdwenen.

Ook heeft het me geleerd dat je met een voedings- en trainingsschema verder komt dan dat je binnenkomt in de gym zonder een doel of iets.

In deze 60 dagen heb ik veel over mijn lichaam geleerd, ik heb nooit geweten dat ik 20 minuten aan een stuk op de loopband kon lopen aan 12,5 km/uur. Ik heb een conditie opgebouwd en ben deze dagelijks aan het onderhouden.

Verder eet ik nu 1800 kcal's per dag, maar merk dat mijn maag flink gekrompen is. Ik zit enorm snel vol.

Ook ben ik nu met alle supplementen gestopt omdat ik er gewend aan werd.

Tevens heb ik ook slechte dingen gemerkt in deze 60 dagen. In de gym heb je ook rotte appels:

Mensen die je aankijken alsof je voor niets daar bent (denk aan een krachtoefening aan een machine en ze zitten tegenover je met een buf fysiek oplettend aan het kijken met een arrogant gezicht).

Mensen die non stop aan je vragen wanneer je klaar bent, die zeggen dat je beter losse gewichten moet gaan gebruiken, of die je 'kleintje' noemen.

Ik heb enorm veel geleerd en ben van plan nog verder te gaan, the journey has just started! ik ga mijn trainingsschema aanhouden maar dan met 1800 kcals. Ik hoop dat ik nu wel kan groeien!

Ik denk dat ik wel degelijk 13% BF heb, je kunt duidelijk mijn ribben zien als ik pas wakker ben nog voor het ontbijt (foto's waren 's avonds getrokken) en de 4 bovenste abs kun je ook zien dan. Weliswaar door mijn fel behaarde buik en borst is het moeilijk zichtbaar op de donkere foto's. De meting werd voor de zekerheid 3 keer gedaan en kwam telkens op 13,5 of 13 % uit.

Ik heb niets tegen het forum hier, maar sommige mensen willen precies het slechtste voor je. Waarom zou ik uberhaubt liegen als ik hier anoniem zit?

De mensen die me gesteund hebben door positieve reacties en tips, wil ik enorm bedanken! Weet nog dat ik tussen sets mijn thread aan het lezen was en die reacties/tips gaven net dat beetje extra.

Mijn volgende journey zal ik wellicht niet posten hier tenzij er mensen zijn die dat willen.

Niemand hier wilt je afbranden, sommigen brengen het alleen verkeerd.
De foto's die je gepost hebt laten zien dat je zeker niet op 13% zit, maar dat maakt ook niet uit. Beharing doet niks aan de fotos, het gaat gewoon om je gehele fysiek.
Je kunt nu iig beginnen met een fatsoenlijk voedingsschema, zodat je over een tijdje wel op een wat lager BF zit.

Zijn er srs mense in jou gym die je kleintje noeme? Moete ze hier doen hebbe ze gelijk een paar stompe te pakken brah.
Maar kben sowieso een beeujst dus kheb nergens laat van

Dat is geen 13%

Ik heb zelf 15%, dus dan zou ik meer bf dan jou moeten hebben? Als je een foto van mij naast die van jou zet dan zie je duidelijk verschil in wie meer vet heeft. Ik denk eerder dat jij nu 19% hebt.

Ik wil je absoluut niet afkraken of wat dan ook, maar je foto viel me erg op dat het no way 13% kon zijn. Alsnog goed blijven leren en doorgaan ;)

Dat is geen 13%

Ik heb zelf 15%, dus dan zou ik meer bf dan jou moeten hebben? Als je een foto van mij naast die van jou zet dan zie je duidelijk verschil in wie meer vet heeft. Ik denk eerder dat jij nu 19% hebt.

Ik wil je absoluut niet afkraken of wat dan ook, maar je foto viel me erg op dat het no way 13% kon zijn. Alsnog goed blijven leren en doorgaan ;)
Fakking spuit elf, het is nu wel duidelijk dat het geen 13% is -.-...

Imo doorcutten totdat je abs in slecht licht nog goed te zien zijn. Vervolgens keihard doortrainen op 2000kcal :D

als dit 13% sta ik gelukkig al op 5/6%!

nee ff serieus ik denk dat je het elektronisch meet ofzo want als ik dit zo zie begin je met 25% en zit je nu op 19/20+

die foto @ me avatar? dat was 17/18% vol vocht.. en dat is al een stuk minder dan jij nu hebt

Welke gym ga je?
Zoiezo, niemand bij ons die ook maar 1 **** om iemands fysiek geeft, tenzij hij erg buiten het gemiddelde valt.
Ook constant vragen hoeveel sets iemand nog heeft gebeurt niet vaak. Is mij 1 keer gebeurd toen vrouwtje rustig triceps aan het doen was, en 15jarige ecto noob dacht stoer te zijn om te zeggen dat we ff snel moesten zijn, dat hij cable station wou gebruiken.. dikke verte pech dan !

Misschien trek je je het teveel aan.. ik kan me niet voorstellen dat iemand met jou fysiek uitgelachen word (zonder stompen van wie dan ook te krijgen)..

Bij ons alleen positiviteit.

Verder ben je goed op weg toch? Lekker trainen/beter eten, en je komt er vanzelf.. duurt alleen soms een tijd

Terug
Naar boven