MuscleMeat

8 weken cut

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Joppi

Cool Novice
Waardering
3
Beste mede builders,

Na ongeveer een jaar lang op het forum te hebben gelezen en gek genoeg niets gepost te hebben, heb ik besloten om een cut log bij te houden.

Uiteraard even een kleine intro.
Ben nu ongeveer 3 jaar aan het trainen, begon met een gewicht van rond de 70kg. Het begin was niet echt serieus... Ging paar weken trainen en dan weer paar weken niet, werd wel steeds serieuzer. Was op het begin ook zeer gefocused op de abs alhoewel ik wel alles trainde, deed ook veel cardio toen >>> abs -.-. Naja toen ik eenmaal wat abs had gemaakt en wat lager in m´n vet was realiseerde ik me dat abs ook niet alles is (facepalm). Toen trainde ik 1.5 jaar zoiets denk ik, met veel pauzes ertussen van weken...
Daarna ben ik best wel clean gaan bulken naar 81kg ish. Dat was een half jaartje clean bulk... Als k nu eraan terug denk heb ik toen toch teweinig gegeten... zat rond 3000-3100 cal p.dag als ik het me goed herinner, weinig vooruit gang. Na 2 jaar trainen heb ik niet kunnen trainen i.v.m. werk ´s nachts. Stond op om 02.00 moest om 02.45 op werk zijn tot 1 uur ´s middags, 3 kwartier pauze. Niet echt fitte tijden, en ik kon het niet combineren met trainen. Was ook zwaar fysiek werk. Na een goed half jaar dit gedaan te hebben, 6-7 maanden ben ik ander werk gaan doen. Kon dus weer trainen...
Maandag 3 januari 2011 toen ik mijn eerste dag op m´n nieuw werk had ben ik ook meteen weer begonnen met trainen en bulken. Dit heb ik tot nu gedaan en dit keer heb ik stukken beter gegeten dan m´n vorige ´bulk´.
Ook wil ik er even aan toevoegen dat als ik er nu aan terug denk dat ik veel meer uit die 3 jaar had kunnen halen.

Stats:
Gewicht: +90 kg
Lengte: 190cm
Bodyfat: 15% eergister gemeten
Armen eergister ook gemeten 42cm.

Mijn doel is om te cutten voor 8 weken, ik ben benieuwd hoeveel % ik kan pakken op 8 weken. Ook wil ik niet te lang cutten omdat ik massa mis... Was aan het denken om 8 weken te cutten 4 weken clean bulk en dan weer 8 weken cutten.
Ik wil maandag 21 maart beginnen.

Mijn dieet ga ik nog posten als het klaar is.
Fotos ga ik nog posten als ik thuis ben.
Trainingen zal ik ook posten.

Zo.. even genoeg geluld

• Topic Starter Topic Starter
Paar foto's

Wat ik vergeten te zeggen ben is dat ik gynecomastia heb.

Ben eigenlijk in 3 maanden van foto 5 (beetje meer vet) naar foto 6 7 8 gegaan

Half jaar aanklote.jpg

1 jaar training na beetje cutten..jpg

1 jaar training na beetje cutten.jpg

mongole pose ~~.jpg

beetje aan gekloot in bulk.jpg

eergister1.jpg

eergister2.jpg

eergister3.JPG

Laatst bewerkt:
Is er iets mis gegaan in de bulk? Je hebt je wel erg laten gaan ofniet?
Maar is er zo weer af ;) Ik zou trouwens gewoon door cutten tot de zomer als je nog niet tevreden bent. Sta je er dan in ieder geval mooi droog bij en kun je na de zomer keihard bouwen.

Laatst bewerkt:
Is er iets mis gegaan in de bulk? Je hebt je wel erg laten gaan ofniet?
Maar is er zo weer af ;) Ik zou trouwens gewoon door cutten tot de zomer als je nog niet tevreden bent. Sta je er dan in ieder geval mooi droog bij en kun je na de zomer keihard bouwen.

Op laatste 3 foto´s lijkt het idd of k me vet gemest heb maar dat valt reuze mee eigenlijk, de schaduw valt beetje k*t waar het door lijkt dat k een flinke pens heb. Ben best droog gebleven op m´n armen vind k zelf, meesten zit onderaan m´n buik en lovehandels.

Maar idd door cutten tot de zomer is niet zo een gek plan ;) alhoewel ik niet persee droog hoef te staan in de zomer.

Lol foto 5 ziet er wel apart uit ja, net of er een alien in je buik groeit!
nee maar je ziet wel dat er massa opzit, gewoon lekker doorcutten tot je weer beachproof bent, succes

ik ga je volgen

suc6 met je doel :)

Dit dieet ga ik volgen komende week. Kan zijn dat ik komende week al wat begin te snijden in carbs, kijken hoe ik me voel.

Iedere week snijd ik sowieso 100 tot 150 kcal carbs eraf.
Denk dat ik in 2e cut week met de eerste refeed begin.

Ik varieer in de carbs en proteine.
Kipfilet kan ook biefstuk, pangafilet, tilapiafilet, koolvis, tartaat, ei of tonijn zijn.
Rijst kan ook pasta, brinta of aardappels zijn.

Bijlagen

best een goed schema lijkt me

wat ik nu doe is ook zwaar want heb zeg maar 3,5 dag op max 60KH per dag moeten leven en moet er nu voor morgenavond 1200 ongv naar binnen werken heb vanmiddag al 400 graam basmati gekookt en als die dan klaar is is dat 800 gram verdeeld over 3 voedingen :)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

trouwens die basmati in je dieet is ongekookt he ? want 100gr basmati is ongv 347 cal ongekookt terwijl als je die kookt heb je 200-220 gram :)

best een goed schema lijkt me

wat ik nu doe is ook zwaar want heb zeg maar 3,5 dag op max 60KH per dag moeten leven en moet er nu voor morgenavond 1200 ongv naar binnen werken heb vanmiddag al 400 graam basmati gekookt en als die dan klaar is is dat 800 gram verdeeld over 3 voedingen :)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

trouwens die basmati in je dieet is ongekookt he ? want 100gr basmati is ongv 347 cal ongekookt terwijl als je die kookt heb je 200-220 gram :)

Ja dat is dan gewoon ff jezelf vol duwen :P. Alhoewel ik veel van basmati rijst kan eten zonder snel vol te raken. Ook brinta gaat er goed in bij mij.

Ja de rijst is ongekookt aangegeven.

en ben je al wat opgeschoten ?
of weeg je maar 1keer in de week??

als je nu bent zoals op foto 6/7/8 denk ik dat je kwa bf% eerder op 18/19 zit

Ja ik denk dat ik me 1 keer per week ga wegen zoiets...

Als je 1 keer in de week weegt is het wel belangrijk om te wegen onder dezelfde omstandigheden. Dus als je je bij de start van de week hebt gewogen na een low carb dag, doe dat dan ook bij het begin van de volgende week na een low carb dag. Misschien een overbodige opmerking voor je, maar wel belangrijk.

Als je 1 keer in de week weegt is het wel belangrijk om te wegen onder dezelfde omstandigheden. Dus als je je bij de start van de week hebt gewogen na een low carb dag, doe dat dan ook bij het begin van de volgende week na een low carb dag. Misschien een overbodige opmerking voor je, maar wel belangrijk.

Gewicht is niet zo belangrijk... blijf liefste zo zwaar mogelijk :P. Ik meet vet 1 keer p/week :)

ja indd ik weeg soms de ene dag bv een kilo meer dan de andere en als je dan in de cut zit ..en je hebt heel de week super je best gedaan en weegt dan maar eens per week (toevallig net op de dag dat je veel vocht vasthoud ofzo) dan is het demotiverend. bij mij wel ingv

We hebben gelijkaardig abs :p. Succes met de cut! Zou het in het vervolg wel wat minder ver laten komen in de bulk, maar ieder zijn manier natuurlijk.

Schema ziet er netjes uit hoor. Ben benieuwd naar je resultaten dus ga je volgen. Succes!

Training van komende week gaat er waarschijnlijk als volgt uitzien:

Ma Benen + deadlift
Di Cardio buik
Wo Borst schouders
Do Rug traps
Vr Cardio buik
Za Bicep tricep
Zo

Komende week doe ik cardio op duur, de week erop voeg ik er interval aan toe.
Heb maar 2 keer cardio op staan omdat ik al lang geen cardio meer gedaan heb. Als alles lekker gaat zou ik er nog een cardio sessie bij kunnen doen op zondag.
Ik probeer iedere week steeds iets meer cardio te doen.

Na iedere training post ik wat ik gedaan heb.
Vind gewicht niet zo belangrijk, gaat me meer om net 6/10/15 reps eruit te kunnen squeeze met goede uitvoering.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven