Uitproberen en afwisselen elke 6-8 weken, ander schema met nadruk op je
te wensen lichaamsdeel.
Wat bedoel je met meer nadruk? Ik wil graag mijn borst wat meer ontwikkelen, want die blijft een beetje achter. Hoe pak ik dit het beste aan volgens jou?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
te wensen lichaamsdeel.
Wat bedoel je met meer nadruk? Ik wil graag mijn borst wat meer ontwikkelen, want die blijft een beetje achter. Hoe pak ik dit het beste aan volgens jou?
te wensen lichaamsdeel.
Wat bedoel je met meer nadruk?
Ik wil graag mijn borst wat meer ontwikkelen, want die blijft een beetje achter. Hoe pak ik dit het beste aan volgens jou?
Wat is achterlopen..?
Hoelang train je al wat zijn je stats.?
Als ik uw handtekening zo bekijk dan ben je goed bezig
10kg erbij en minder % vet tegen vorig jaar.
Heb je dit allemaal bereikt met alleen eten aub?
Hoeveel calorieen eet je per dag?
leuk schema, wel veel oefeningen voor je rug maar dat zal vast bewust zijn. Cardio je ook nog ergens tussendoor?
Ik neem even deze als voorbeeld: Incline Dumbbell Press: 3-4 x 8-12
Dus je begint dan met 3 sets van 8 reps met een bepaald gewicht en gaat zo opbouwen
tot je met dat gewicht 4 sets van 12 reps kan doen?
. in ieder geval train ik al vier jaar split, 4/5 x per week....als ik 5 keer kan, train ik armen apart. wil ook wel is wat anders, misschien ook is 5 x 5 of hier is wat nieuws ontdekken

lees dit ''logje'' mag ik dat zeggen.....net pas, wel interessant. train al ruim vier jaar wel en niet hetzelfde. in ieder geval train ik al vier jaar split, 4/5 x per week....als ik 5 keer kan, train ik armen apart. wil ook wel is wat anders, misschien ook is 5 x 5 of hier is wat nieuws ontdekken
succes en leuk om te volgen!

@ Porterhouse, die machine shrugs kan je op 2 manieren doen.
Met je borst naar de barbell, of met je rug naar de barbell.
Hoe doe jij ze en waarom op deze manier?
Voorwaarts: http://www.youtube.com/watch?v=s6ZAaFj-bYo
Achterwaarts: http://www.youtube.com/watch?v=pQjC6wqRnDU