XXL Nutrition

95 kg vet %? 9jaar tainingsrvaring. 2 jaar gestopt door blessures.

Bezoekers in dit topic

Vandaag een rustdag gehad. Heb nog spierpijn en er valt weinig te trainen. Wel veel gelopen...
Veel gegeten haha
Morgen weer een upperbody split circuit...

Zal eens wat foto;s maken...


Ohja, tevens ik drink ook niet .. enkelt 1 x in de 4 maanden..
Welke provincie woon jij?? Overigens veel succes met je doel.
 
donderdagochtend..

begin week 1.jpg
 
thanks! ,zuid holland den haag
Die schijven van die gym zien er best vaag uit namelijk,, wel gaaf eigenlijk..... Overigens is je doel wel compleet niet realistisch om naturel te behalen hoor. Maar je hebt verder een goede basis.
 
Hier hebben legendes mee getraind ,kan ik je vertellen.

Robby Robinson bijvoorbeeld back doublé biceps Google maar.

Gr tot morgen

20180219_173730.jpg


20180221_094454.jpg


20180220_151451.jpg


20180219_173743.jpg


20180219_173741.jpg


20180219_173737.jpg


20180219_173735.jpg


20180219_173730.jpg


20180219_173725(0).jpg
 
Die schijven van die gym zien er best vaag uit namelijk,, wel gaaf eigenlijk..... Overigens is je doel wel compleet niet realistisch om naturel te behalen hoor. Maar je hebt verder een goede basis.

Ja ik doe me best, doelen stellen is nooit verkeerd in mijn ogen.
Of ze realistisch zijn? Misschien niet.. maar wie weet... haha :)
 
Wat een tyfusbende in die gym man...je hebt je nek al op 3 plekken gebroken, voordat je 1 dumbbell getild hebt :D

Zelfs daar kan je groot mee worden. Hoe werden mensen groot in de jaren 70 80??. Laat me lekker trainen maat. Het kan altijd beter, zadra je beter kan; ga dan beter zeg ik altijd.

Gewichten verplaatsen in de juiste houding en een kleine ruimte is ook goed voor je hahahah :D
 
Over een maandje zal ik wel een update plaatse, het kan inderdaad beter..
 
Red One is echt chill spul :clap:
 
Zelfs daar kan je groot mee worden. Hoe werden mensen groot in de jaren 70 80??. Laat me lekker trainen maat. Het kan altijd beter, zadra je beter kan; ga dan beter zeg ik altijd.

Gewichten verplaatsen in de juiste houding en een kleine ruimte is ook goed voor je hahahah :D

Zeker lekker trainen kerel! Viel me alleen op dat het allemaal zo door elkaar ligt. Als jij je er maar prettig bij voelt toch? :thumb:
 
Zojuist borst + bi/triceps circuit gedaan. Armen zijn sinds 3jaar niet zo vol geweest heerlijkkk :D I'm back, hahah trainse mensen
 
Dit zijn momenteel mijn supps.

Iemand nog toevoegingen?, glucosamine ligt er ook bij..

Tot snel mensen. :D

Bekijk bijlage 422054
Meer dan n potje multivitamine hooguit vitamine D crea heb je echt niet nodig .. als je goed eet heb je überhaupt weinig tot geen supps nodig
 
Zelfs daar kan je groot mee worden. Hoe werden mensen groot in de jaren 70 80??. Laat me lekker trainen maat. Het kan altijd beter, zadra je beter kan; ga dan beter zeg ik altijd.

Gewichten verplaatsen in de juiste houding en een kleine ruimte is ook goed voor je hahahah :D

Met creatine.
 
Ziet er wel leuk uit als je met zulke plates 200 gaat reppen:P

Zal er inderdaad leuk uitzien. Voorlopig zit 200kg er nog niet in hoor. 2x 25 6x 20 4x 10 lijkt me een strak plan. Nieuw doel haha.

Lekker rustig aan door hobbelen, dan gaat het waarschijnlijk al snel genoeg.

En of die 105 kg realistisch is zien we ter zijnde tijd wel, heb nog 4 goede maanden :D
 
Die schijven van die gym zien er best vaag uit namelijk,, wel gaaf eigenlijk..... Overigens is je doel wel compleet niet realistisch om naturel te behalen hoor. Maar je hebt verder een goede basis.

Naturel is het iig wel, en ja we zien het wel. De tijd zal het uitwijzen.. gr
 
Vandaag wederom een rustdag gehad. Spierpijn, dat is fijn!!. :D

Morgen rear delts /rug en deadliften...

keep u updated.... Gr
 
Back
Naar boven