Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogmaals, vetten zijn niet ongezond en verhogen het risico niet op hart- en vaatziekten.
) DIT is dus een hartziekte. Tsjien..
. Lastig he om een je ego opzij te zetten.En je Framingham studie wordt hier ontkracht: http://wholehealthsource.blogspot.com/2009/10/butter-vs-margarine-showdown.html. Met andere woorden, kijk eens hoe hard jij voor de gek bent gehouden.
Prachtig, ik ga er bijna van huilen.

Jij verkondigt zonder enige wetenschappelijke back-up dat "verzadigde vetten goed zijn", precies een mong**l die maar één zin kent.Echt wel achterlijk, haha wtf, hoe ga je ze anders binnenkrijgen? verzadigde vetten zitten misschien altijd in voedingsstoffen? ? ? ?Nogmaals, verzadigde vetten zijn niet slecht voor je, combineer het met suiker, fructose, corn syrup, transvetzuren en koolhydraten zoals in de meeste junk food, koek, snoep, chocolade enz. dat is het WEL slecht.

En je Framingham studie wordt hier ontkracht: [Link niet meer beschikbaar]. Met andere woorden, kijk eens hoe hard jij voor de gek bent gehouden
.Vraagje: zijn er verschillende soorten verzadigd vet. Dus maakt het bijvoorbeeld uit of je verzadigd vet uit een big mac of uit noten haalt (Dus alleen qua verzadigd vet en niet de combinatie kh, ei en vet van een big mac en noten)
Noobisch maar ben benieuwd of er grove verschillen in zitten.
(losstaand van het feit da het tijdschrift bullshit is, maar ik wou u da ff late inzien)Aaaahja, vandaar dat tussen 1950-1972 het aantal mensen met hart en vaatziekten per jaar spectaculair gestegen is met 2%, dit was te wijten aan het junkfood beschikbaar na WOII wat veel verzadigde vetten bevat.

Wow, behoorlijk spectaculair 2%
Zoveel factoren die meespelen, zeker na een oorlog. Hoe verklaar je dan dat het Franse volk dat een van de hoogste verzadigd vet consumptie kent van Europa en tegelijkertijd een van de laagste sterfte als gevolg van hart- en vaatziekten?
2% is trouwens een correct getal. Vele vetrijke voeding werd erna gegeten. 1972 was een keerpunt en ging de curve terug naar omlaag. Er zullen wel meerdere factoren een rol spelen, maar kan jij een voorbeeld aanhalen welke stof een grote inbreng nog zou kunnen hebben?
Want volgens onze zegtfou zijn verzadigde vetten niet slecht en laten ze het LDL-gehalte niet stijgen, dan vraag ik me af, wat laat het volgens jullie dan wel stijgen?