Haha, vooral ja. Noten bevatten bijna GEEN verzadigde vetten maar ze zijn gezond door de onverzadigde! Heeft niks te maken met die verzadigde. Een big mac zijn puur verzadigde vetten.
Hahaha men's health, prachtig magazine ja!
Dan lees je even goed de flair, en zoals ik al zei er zijn altijd commentaren op alle studies maar degene die jij al hebt aangehaald zijn lachwekkend. Dan kan je alles van het net gaan halen.
Onverzadigd vet is goed en vind je oa in noten, vis enz.
Jij noemt dat "goed verzadigd vet"
Komaan, echt ongelooflijk!
Ik ken er niks van? Je hebt op zoooovele dingen van mij nog niks gereageerd, ge zoekt wa artikelkes op van een k*ttijdschrift en een mening van iemand haha.
Trouwens in da tijdschrift hebben ze het over verzadigde vetten in het algemeen, nie over goede of slechte, en wordt geen woord van gerept, dit toont al prachtig aan dat da dikke bullshit is uw verhaaltje over goede en slechte verzadigde vetten. daar scheren ze alle verzadigde vetten over één kam terwijl gij zegt da er goede en slechte zijn. Vreemd

(losstaand van het feit da het tijdschrift bullshit is, maar ik wou u da ff late inzien)
Max 10EN% mogen verzadigde vetten zijn in je dieet, dus daar is zeker een richtlijn voor.
Verzadigde vetten die goed zijn voor je en sommige soorten die slecht zijn, is dikke bullshit. Verzadigde vetten zijn gewoon slecht, maakt ni uit waar ge ze uithaalt (nee jongen, noten bevatten bijna alleen maar onverzadigde).
Ge bazuint rond wa ge wilt, maar ik heb het hier wel gezien, jij beweert gewoonweg dat alle voedingscentra, nationaal als internationaal, alle universiteiten gebaseerd op deze grote onderzoeken enz allemaal fout zitten, maar JIJ de man met een paar artikeltjes (waar ik ook graag commentaarteksten op wil zien) hebt gelijk!
Ok, succes om het aan de wereld te verkondigen!
Ongelooflijk dat ik zo een discussie moet voeren, nooit gedacht.
Maar ok, I rest my case, als mensen mijn vorige posts lezen zullen ze hopelijk het juiste van deze achterlijke discussie er uithalen.
Ik ga mijn noten vol verzadigde vetten eten!