martijn1989
Novice
- Waardering
- 0
Geachte leden van dit forum, ik zit met en probleem ik kom moeilijk aan,
ik heb veel rond gekeken op internet en heb hier en daar wat kennis op gedaan.
Ik ging meer eten en ontbeet brinta.
Ik kwam als maar niet aan en ben naar de dietiste gestapt.
Die heeft me geholpen om aan te komen.
ik kom nu wel aan maar het is niet bepaald veel.
Ongeveer 100 gram per maand. Ik ben 1.60 kort en weeg 42kilo!( Ik lijk wel en anorexia patient)
Ik ben niet bepaald de langste om dat mijn groeischrijven waren beschadigt. Maar laat ik hier maar niet te veel over denken want ik vind het niet bepaald leuk om zo kort te zijn.
In iedergeval ik wil nu mammoth 2500 gaan gebruiken naast de voeding die ik eet. Ik wou jullie vragen of dat wel slim is? Ik neem mammoth naast me voeding in dus ik neem mammoth 2500 niet in, in plaats van voeding.
Denken jullie dat ik resultaten ga boeken? of hebben jullie nog tips want ik voel me erg onzeker met het gewicht wat ik heb!
ik heb veel rond gekeken op internet en heb hier en daar wat kennis op gedaan.
Ik ging meer eten en ontbeet brinta.
Ik kwam als maar niet aan en ben naar de dietiste gestapt.
Die heeft me geholpen om aan te komen.
ik kom nu wel aan maar het is niet bepaald veel.
Ongeveer 100 gram per maand. Ik ben 1.60 kort en weeg 42kilo!( Ik lijk wel en anorexia patient)
Ik ben niet bepaald de langste om dat mijn groeischrijven waren beschadigt. Maar laat ik hier maar niet te veel over denken want ik vind het niet bepaald leuk om zo kort te zijn. In iedergeval ik wil nu mammoth 2500 gaan gebruiken naast de voeding die ik eet. Ik wou jullie vragen of dat wel slim is? Ik neem mammoth naast me voeding in dus ik neem mammoth 2500 niet in, in plaats van voeding.
Denken jullie dat ik resultaten ga boeken? of hebben jullie nog tips want ik voel me erg onzeker met het gewicht wat ik heb!

wtf loop je dan moeilijk te doen dat je niet aankomt. je eet nog niet eens wat de meeste (sportende) mensen moet eten om op gewicht te blijven.