XXL Nutrition

Aankomen lukt niet

martijn1989

Novice
Waardering
0
Geachte leden van dit forum, ik zit met en probleem ik kom moeilijk aan,
ik heb veel rond gekeken op internet en heb hier en daar wat kennis op gedaan.
Ik ging meer eten en ontbeet brinta.
Ik kwam als maar niet aan en ben naar de dietiste gestapt.
Die heeft me geholpen om aan te komen.
ik kom nu wel aan maar het is niet bepaald veel.
Ongeveer 100 gram per maand. Ik ben 1.60 kort en weeg 42kilo!( Ik lijk wel en anorexia patient):( Ik ben niet bepaald de langste om dat mijn groeischrijven waren beschadigt. Maar laat ik hier maar niet te veel over denken want ik vind het niet bepaald leuk om zo kort te zijn.
In iedergeval ik wil nu mammoth 2500 gaan gebruiken naast de voeding die ik eet. Ik wou jullie vragen of dat wel slim is? Ik neem mammoth naast me voeding in dus ik neem mammoth 2500 niet in, in plaats van voeding.
Denken jullie dat ik resultaten ga boeken? of hebben jullie nog tips want ik voel me erg onzeker met het gewicht wat ik heb!

kijk het 'n maandje aan...ik pak altijd dikke kilo's met koolhydr.shakes
helaas naar mijn mening iets te veel vet maar dat zou jou jeuken op dit moment!!!

Eet je al meer dan 2000 calorieën?

• Topic Starter Topic Starter
ja, want ik blijf altijd op het zelfde gewicht of ik kom 100 gram aan, ik kom ongeveer 1 kilo per jaar aan of zo. En wat fet hier en daar zou geen overbodige luxe zijn bij mij want dan zie je tenminstes die botte van me niet meer uitsteke want het ziet er niet uit. Ik had even nog en vraag, mijn benen lijken net 2 gras sprietjes egt als je ze ziet schrik je je rot. Stel dat ik paar kilo's aankom krijg ik dan ook bredere benen?

als je je benen trained ja.

volgende vraag, eet je ook meer dan 3000kcal? (geloof er niks van)

nee over de 3000 kom ik niet dat weet ik zeker

waarom stort je jezelf niet op fast-food, zoetigheid, chocolade, spijzen, muffins,...
Geloof me, aankomen zul je, alleen niet op de positieve manier:(

jij hebt makkelijk praten. ik ben toevallig iemand die niet en grote eetlust heeft en ben op dit forum gekomen om graag tips te krijgen om aan te komen en informatie te krijgen over mammoth 2500, ik ben hier niet om uitgelachen te worden

Is volgens mij een stickie voor.

Iets van elke 2 uur gewoon goed veel eten en dan wel meer dan 2000. Lekker trainen en miss. eiwitshakje erbij en dan komt het zeker goed.

je gaat je geld en moeite verspilling door een weightgainer te kopen als je nog geen 2500 a 3000 kan eten. Als je dat kan eten ga je gegarandeerd kotsen van een weightgainer (zie de geldverspilling).

Ga gewoon de voedingsbasics leren, wat wel en niet moet eten, want hoeveel eiwit eet je nu? hou je dat wel bij? en je wordt nog wat gezonder ook, wat 50% van je kcal uit een gainer halen is nou niet echt "gezond" te noemen.

ik zal het proberen ik doe me uiterste best, en nog bedankt dat u me hoop geeft

het volgende eet ik:

7.00: 50 gram brinta met halve liter melk
10.00: 2 broodjes pindakaas en 500ml goedemorgen
12.30: 2 broodjes kaas met en wafel en 500ml chocolade melk
16.00: drink ik effe wat frisdrank en ga ik werken
18.00: avond eten meestal aardappels met vlees het avond eten verschilt vaak
20.00: Banaantje en wat frisdrank
22.00: 500ml

Dit is echt het makkelijkste wat er is op het gebied van Bodybuilding en toch zo'n veel voorkomende vraag.

Kom je niet aan... eet je niet genoeg.

Geef je lichaam de tijd om te wennen aan +4000kcal eten per dag. Wedden dat je gaat groeien.

het volgende eet ik:

7.00: 50 gram brinta met halve liter melk
10.00: 2 broodjes pindakaas en 500ml goedemorgen
12.30: 2 broodjes kaas met en wafel en 500ml chocolade melk
16.00: drink ik effe wat frisdrank en ga ik werken
18.00: avond eten meestal aardappels met vlees het avond eten verschilt vaak
20.00: Banaantje en wat frisdrank
22.00: 500ml

500ml wat?

Overleg het eens met je huisarts. Als je gewicht een gevaar voor je gezondheid is kan je arts je medicatie voorschrijven. Eetlust bevorderende medicatie, of misschien zelfs een hele milde anabole steroïde.

ik zal het proberen, ik moet over 15 dagen daar weer verschijnen en zal ik het zeker even vragen. ik had eerst en middel(had ik gekrege van me tante die naar marokko was geweest) en door die middel kreeg in enorme freet buien. Maar inmiddels ben ik al door het middel heen. Ik werd alleen heel moe van het middel maar ik kwam wel 2 kilo aan in 1 maand

Terug
Naar boven