AndroidHealthClinic

Aankomen lukt niet

Jou reply kan je beter weggooien.

Caseine door de dag en na je training is toch 1 van de betere tips die ik in dit topic hebt gelezen.

meen je dat? Hij raadt 250gr caseine en 300 gr whey aan...
Dat zijn 440gr eiwitten * 4 = 1760 Kcals uit zijn eiwitshakes, stel dat hij enkel zijn eiwitten uit zijn shakes haalt (wat volledig absurd is, want hij zal ook wel wat vlees/vis eten) en dus 40% uit zijn eiwitten dan moet hij nog 2640 Kcals halen uit koolhydraten en vetten, best te doen maar dan zit hij dus minstens op 4400 Kcals....Ik vind dat dat schema dus op niets trekken.

meen je dat? Hij raadt 250gr caseine en 300 gr whey aan...
Dat zijn 440gr eiwitten * 4 = 1760 Kcals uit zijn eiwitshakes, stel dat hij enkel zijn eiwitten uit zijn shakes haalt (wat volledig absurd is, want hij zal ook wel wat vlees/vis eten) en dus 40% uit zijn eiwitten dan moet hij nog 2640 Kcals halen uit koolhydraten en vetten, best te doen maar dan zit hij dus minstens op 4400 Kcals....Ik vind dat dat schema dus op niets trekken.

Wat dacht je van de nieren die die 440 gr eiwitten moeten verwerken en dat is dan nogmaar uit de shakes. Dus dan zit die makkelijk 500+ g eiwitten. Vooral op zijn gewicht hoort die eerder met 100 gram eiwitten te doen volgens mij.

Jou reply kan je beter weggooien.

Caseine door de dag en na je training is toch 1 van de betere tips die ik in dit topic hebt gelezen.

wou net zeggen... Deze schemas staan in ongeveel elke uitgave van FLEX
en Muscle and Fitness, en denk dat die gasten er flink wat meer verstand van hebben, dat een doorgaanse (natuurlijke) krachttrainer/bodybuilder we degelijk langzame en dus caseine proteine nodig heeft.

en bakken met geld??? valt behoorlijk mee! ik koop 1,5 kilo voor 17E winkelprijs, dus wat duur?
dit schema kost mij op maandbasis 80E nou daar haal jij geen Dbol van lijkt mij????

Dboll (30mg per dag) voor een maand kost minder dan 80 euro. maar dboll is vuiligheid, dat wil ik er wel bij zeggen.

en Muscle and Fitness, en denk dat die gasten er flink wat meer verstand van hebben, dat een doorgaanse (natuurlijke) krachttrainer/bodybuilder we degelijk langzame en dus caseine proteine nodig heeft.

en bakken met geld??? valt behoorlijk mee! ik koop 1,5 kilo voor 17E winkelprijs, dus wat duur?
dit schema kost mij op maandbasis 80E nou daar haal jij geen Dbol van lijkt mij????

iedereen is anders en het is gewoon dom als je zegt dat hij meer dan 400 g proteine per dag moet gaan innemen. Vooral hij die maar 42 kilo weegt (nu 43 he;)). Zo verkracht die toch zijn nieren.

Eiwit is overrated.

Wat dacht je van de nieren die die 440 gr eiwitten moeten verwerken en dat is dan nogmaar uit de shakes. Dus dan zit die makkelijk 500+ g eiwitten. Vooral op zijn gewicht hoort die eerder met 100 gram eiwitten te doen volgens mij.

100 vind ik dan wel aan de lage kant, 250, wat ongeveer dan 40% zou moeten voorstellen vind ik dan wel redelijk, 300+ is echter wel te veel voor de TS.

1,5kg voor 17 euro? Dat is echt wel een zeer scherpe prijs ook, een winkelprijs is dat zeker niet of het is echt bagger kwaliteit dan. Zelfs bij bulkpowders kom je niet aan die prijs.
Hij raadt 250gr caseine en 300 gr whey aan...
250gr caseine per dag *30 = 7,5kg met 27,5 euro /kg is dus per maand 206,25
300gr whey * 30 = 9kg met 2,5kg whey aan 50 euro is een redelijkere gemiddelde prijs kom je daar dus aan 180 euro. In totaal dus bijna 400 euro.

Zelfs met je 17 euro per 1,5kg kom je aan 102 euro per maand en dan geloof ik niet dat je echte whey hebt en zeker niet echt caseine eiwit.

Terug
Naar boven