XXL Nutrition

Aankomen lukt niet

Als je een keer aankomt moet je dat gewicht wel vasthouden en genoeg blijven eten anders is het er ook zo weer af.

Ik heb ook moeite met veel eten. Ik eet gewoon bijna elke uur behalve voor het avond eten wacht ik 2,5/3 uurtjes en dna flink bikken.
Ben zo'n 3kg aangekomen in 2 mdn

Haha eten moet je doen man.Toen ik begon te trainen woog ik 58kg voor 1m80 en zat ik ook steeds te zagen dat ik maar niet aankwam.
Toen ben ik begonnen met 4000kcal per dag te eten verdeeld over 5 of 6 maaltijden.Na een maand woog ik al 65 kg en een jaar later 85 kg.Vetpercentage bleef trouwens ongeveer gelijk en toen trainde ik nog naturel.
Als je veel ondergewicht hebt,goed gaat eten,trainen en rusten is 20 kg op een jaar niks.

ik zal het proberen, ik moet over 15 dagen daar weer verschijnen en zal ik het zeker even vragen. ik had eerst en middel(had ik gekrege van me tante die naar marokko was geweest) en door die middel kreeg in enorme freet buien. Maar inmiddels ben ik al door het middel heen. Ik werd alleen heel moe van het middel maar ik kwam wel 2 kilo aan in 1 maand

Succes in ieder geval. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Maar wees geduldig, geef niet op, het komt goed.

ik zal het proberen, ik moet over 15 dagen daar weer verschijnen en zal ik het zeker even vragen. ik had eerst en middel(had ik gekrege van me tante die naar marokko was geweest) en door die middel kreeg in enorme freet buien. Maar inmiddels ben ik al door het middel heen. Ik werd alleen heel moe van het middel maar ik kwam wel 2 kilo aan in 1 maand

heet je echt martijn?

maar wat hier al gezegd is inderdaad, meer eten!...en train je uberhaupt wel met gewichten? volgens mij niet he, durf je niet naar de sportschool? zet je er dan overheen of zorg dat je thuis wat gewichten kunt plaatsen

er is hier ook een member op het board onder de naam bouwens, die was ooit als jij, nu is hij nog steeds maar 1.60 maar wel superbreed, pm hem voor wat tips

Ik heb jaren hetzelfde probleem gehad. Ben alleen een stuk groter. Ik ben 1m85 en woog 59 kg. Na 3 maanden getraind te hebben woog ik 63 kg. Was grotendeels spieren aangekomen. Op 1 oktober 2008 ben ik ook begonnen met Mammoth woog toen 63 kg in de ochtend en vandaag woog ik mij en ben ik 68 kg. Vet percentage is omhoog gegaan maar gaat toch niet veel zijn, en mijn kracht is goed bijgekomen. Ik at een 3000 kcal per dag. Maar als ik jou 1 tip mag geven. Neem ipv 1 doos van 4,4 kg. 2 dozen van 2,2 kg. Want als je een maand aan een stuk 2 shakes perdag moet nemen geraak je deze smaak beu. Dus ik zou 2 verschillende smaken nemen als ik jou was. Dan heb je afwisseling.

Veel succes met het bijkomen Martijn.

Zo de TS ook ff kunnen vertellen wij hij/zij voor lichamelijke beweging doet op een dag qua sport werken en overige ?

Dat gelul over niet genoeg eten 4000cals hankt me wel een beetje de strot uit dikke BS namelijk. Als ik voor ik begon met trainen en voeding n luisterde naar de meeste noobs hier was ik een vet mormrl geworden namelijk,

de enige manier is om gewoon meer te eten. Dokter zal je nooit eetlust bevorderende medicijnen voorschrijven. Zet ie je eerder aan de astronautenvoedsel.
Probeer langzaam steeds meer te eten. Het heeft nog geen zin voor jou om te trainen als je zo licht bent. Probeer elke dag ietsiepietsie meer te eten. Zodat je erin komt.

Daarnaast zeg je dat je op een anorexiapatientje lijkt..maar ben je dat ook?
Jouw moeite met meer eten lijkt te komen uit psychische overwegingen. Want als dat zo is;..adviseer ik een andere aanpak. Want weinig blijven eten en toch aankomen (daar lijk je naar op zoek) dat werkt niet.

Idd werkt weinig eten en aankomen niet. Ligt er natuurlijk wel aan wat je eet.
Maat wat de ts eet is wel weinig voor mij eerder cutten.

Maar ik lees zo veel meer eten meer eten meer eten meer eten meer eten meer eten
Maar zo werkt het natuurlijk ook niet als je al voldoende eet. Hij zegt ik kom 100gram per maand aan.
Dan zou ik gewoon rustig 500clas meer geen eten voven wat hij nu eet reken maar dat hij dan wel aan komt.
En dus hoeft het niet gelijk 4000cals te zijn 3000 lijkt me wel genoeg als ik zo mag schatten.

Echt waar als ik naar de meest e mensen hiero moest luisteren en mijn eigen lichaam nog niet kende was ik
helemaal niet tevreden geweest

Informeer je ook eens rond voeding.

Zie je dat je niet van alle eten vet wordt.

Eet gewoon mooi op je onderhoud met gezonde voeding die eiwitrijk is. Je zal zien dat in combinatie van sport je zwaarder zal worden. Niet in vetgehalte maar in hoeveelheid spier.

Als

Mee eens iid beter advies dan doelloos 4000cals naar binnen kwakken

Kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is veel te eten als je maar 42kg weegt. Indien je wil supplementeren met een weightgainer is Mammoth niet slecht vermits je toch een laag bf% hebt.

Serieus Mass is ook een goede optie (O.N.) -> kijk bij xxlnutrition...

Ik raad je wel aan om niet direct een volledige dosis te nemen! Je maag zal hierdoor helemaal overhoop liggen. Probeer eerst 1/3 van de dosis per keer, en verdeel dit over de dag zodat je maag kan wennen.

Ik weet wat het is om mager te zijn, was dit vroeger ook. Inmiddels heb ik op +86kg gestaan voor de zomer. Dus alles komt wel goed. Het enige wat je nodig hebt is doorzettignsvermogen!

Good luck! ;)

Hij weegt maar 42 kg. Doe maar eens eerst al 2500 kcal.

het volgende eet ik:

7.00: 50 gram brinta met halve liter melk
10.00: 2 broodjes pindakaas en 500ml goedemorgen
12.30: 2 broodjes kaas met en wafel en 500ml chocolade melk
16.00: drink ik effe wat frisdrank en ga ik werken
18.00: avond eten meestal aardappels met vlees het avond eten verschilt vaak
20.00: Banaantje en wat frisdrank
22.00: 500ml

Volgens mij kom je hier nog niet eens mee op de 1500Kcal.. Als je wilt aankomen zul je toch wel beter voer en meer moeten eten. Al word je er zelfs misselijk van. Waar een wil is is een weg vriend.. Maar toughen wel de **** up want toch heb ik het gevoel dat je niet tot het gaatje gaat.

Zo de TS ook ff kunnen vertellen wij hij/zij voor lichamelijke beweging doet op een dag qua sport werken en overige ?

Dat gelul over niet genoeg eten 4000cals hankt me wel een beetje de strot uit dikke BS namelijk. Als ik voor ik begon met trainen en voeding n luisterde naar de meeste noobs hier was ik een vet mormrl geworden namelijk,

hij klinkt als iemand met een snelle stofwisseling, vandaar die 4000cal opmerkingen. Geldt niet voor iedereen, ook niet voor mij

hij klinkt als iemand met een snelle stofwisseling, vandaar die 4000cal opmerkingen. Geldt niet voor iedereen, ook niet voor mij

Idd stofwisseling Maar als hij zeg maar nu zo'n 2000 clas naar binnen werkt en maakt er 2500 van zal hij aankomen. Als hij dan niet meer verder aankomt na een tijdje gooi je er 250 cls boven op.

Bij mij geld 2500 cals onderhoud. Zou ik de hele dag op mijn reet zitten kom ik op 2500 cals vvm aan. Op 3000 cals en reet zitten word ik vet.
Werk elke dag zoals tuinieren en daarbij krachttraining met 3 dagen cardio gain ik goed op max 3000cals zonder al te veel vet aan te komen

Niet b**chen maar vreten!
wou dat ikzelf niet zo snel aankwam maargoed

ik veronderstel dat je hier op dit forum info vraagt maar dat je niet traint. je moet ook met gewichten trainen. als je geen aanleg hebt om te verdikken, kan het zijn dat je ook niet zal verdikken als je heel veel eet. ik ken mensen die vreten als een paard maar die geen grammetje vet hebben. maar als je daarbij ook nog is deftig gaat trainen, ga je alleszins spieren krijgen. een goede voeding met een goede training en je zou wel is kunnen verschieten wat dit na een jaar oplevert. en eens dat je een jaar bezig bent en is het een levenswijze geworden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben vandaag alsnog naar de dokter gegaan, de dokter heeft mij verteld dat er niks is met me stofwisseling en dat ik gewoon meer moest eten, ik had toen verteld over deze site en hij vond het en goeie stap in de goede richting. Hij vertelde me dat ik hier mischien goed geholpen kon worden om aan te komen. Ik wou vragen aan mensen hier om mij te helpen om aan te komen, weten jullie mischien wat ik aan me schema moet veranderen om tog meer kcal binnen te krijgen?

Ik ben vandaag alsnog naar de dokter gegaan, de dokter heeft mij verteld dat er niks is met me stofwisseling en dat ik gewoon meer moest eten, ik had toen verteld over deze site en hij vond het en goeie stap in de goede richting. Hij vertelde me dat ik hier mischien goed geholpen kon worden om aan te komen. Ik wou vragen aan mensen hier om mij te helpen om aan te komen, weten jullie mischien wat ik aan me schema moet veranderen om tog meer kcal binnen te krijgen?

Je MOET meer eten. ipv 2 sneden brood per keer moet het 4 worden. Eet vlees,vis,kip,rijst,pasta,noten,zuivel,pindakaas en pannenkoeken.

P.S Kijk ook in de voedingsectie.

P.P.S - Leren! Leer veel over voeding. Hoeveel Kcal er bijvoorbeeld in een snee brood zit. Je moet je er echt in verdiepen!

Terug
Naar boven