HCH
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zal het proberen, ik moet over 15 dagen daar weer verschijnen en zal ik het zeker even vragen. ik had eerst en middel(had ik gekrege van me tante die naar marokko was geweest) en door die middel kreeg in enorme freet buien. Maar inmiddels ben ik al door het middel heen. Ik werd alleen heel moe van het middel maar ik kwam wel 2 kilo aan in 1 maand
ik zal het proberen, ik moet over 15 dagen daar weer verschijnen en zal ik het zeker even vragen. ik had eerst en middel(had ik gekrege van me tante die naar marokko was geweest) en door die middel kreeg in enorme freet buien. Maar inmiddels ben ik al door het middel heen. Ik werd alleen heel moe van het middel maar ik kwam wel 2 kilo aan in 1 maand

het volgende eet ik:
7.00: 50 gram brinta met halve liter melk
10.00: 2 broodjes pindakaas en 500ml goedemorgen
12.30: 2 broodjes kaas met en wafel en 500ml chocolade melk
16.00: drink ik effe wat frisdrank en ga ik werken
18.00: avond eten meestal aardappels met vlees het avond eten verschilt vaak
20.00: Banaantje en wat frisdrank
22.00: 500ml
Zo de TS ook ff kunnen vertellen wij hij/zij voor lichamelijke beweging doet op een dag qua sport werken en overige ?
Dat gelul over niet genoeg eten 4000cals hankt me wel een beetje de strot uit dikke BS namelijk. Als ik voor ik begon met trainen en voeding n luisterde naar de meeste noobs hier was ik een vet mormrl geworden namelijk,
hij klinkt als iemand met een snelle stofwisseling, vandaar die 4000cal opmerkingen. Geldt niet voor iedereen, ook niet voor mij
Ik ben vandaag alsnog naar de dokter gegaan, de dokter heeft mij verteld dat er niks is met me stofwisseling en dat ik gewoon meer moest eten, ik had toen verteld over deze site en hij vond het en goeie stap in de goede richting. Hij vertelde me dat ik hier mischien goed geholpen kon worden om aan te komen. Ik wou vragen aan mensen hier om mij te helpen om aan te komen, weten jullie mischien wat ik aan me schema moet veranderen om tog meer kcal binnen te krijgen?