XXL Nutrition

Aankomen lukt niet

waarom? Je lichaam gaat niet efficienter om met zoietigheid ofzo hoor.
(Dat een dieetiste dat zegt wil nog niet zeggen dat het ook zo is. Nuja wie ben ik om een dieetiste tegen te spreken indd, maar ik geef gewoon mijn mening.)

ja dat vind ik ook hoor. Is het zelfs niet juist andersom? als je minder weegt moet je toch juist minder nemen. Hiermee bedoel ik dan bijv. Eiwitten (2 g per lichaamsgewicht bijv.).

ja dat vind ik ook hoor. Is het zelfs niet juist andersom? als je minder weegt moet je toch juist minder nemen. Hiermee bedoel ik dan bijv. Eiwitten (2 g per lichaamsgewicht bijv.).

Als je bedoelt minder zoetigheid en meer eiwitten om een juiste KEV verhouding te komen met zo weinig mogelijk sneller suikers (met eventueel uitzondering voor bij de training) dan volg ik je :)

misschien moet er een sticky gemaakt worden met als inhoud:

kom je niet bij, dan eet je niet genoeg

Hier nog eentje! :cool:

volgens mij was er ook een topic over.. voor nieuwe idee-en!!

ot: ga anders eens junk-en! ga rond de 3500kcal -4000 kcal zitten en je moet ook gewoon aankomen ( alhoewel het wel veel is gezien je stats.)

Anders misschien klein hormoniaal kuurtje ..?? ( via huisarts )

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet wat dat inhoud en of het wel de gezonde manier is

Ga anders zoals net eerder vermeld even bij andere mensen hun voedingschema's kijken. Leer je ook van. En dat is, zoals ik al eerder zij, in de voedings-sectie.

Hier nog eentje! :cool:

volgens mij was er ook een topic over.. voor nieuwe idee-en!!

ot: ga anders eens junk-en! ga rond de 3500kcal -4000 kcal zitten en je moet ook gewoon aankomen ( alhoewel het wel veel is gezien je stats.)

Anders misschien klein hormoniaal kuurtje ..?? ( via huisarts )

dit zijn dus tips die je mag negeren

ik zeg, gewoon beginnen met 3000 kcal en krachttraining erbij. dan bouw je ook spieren op en niet alleen maar vet met 4000+. Probeer op te letten dat je ongeveer 2 kg per maand aankomt dan. binnen een jaartje ben je 20 kg zwaarder en gespierder! durf je nog niet naar de sportschool, neem iemand mee of koop zelf gewichten en ga thuis aan de slag.

dus begin met 3000 kcal en doe krachttraining erbij, na een maand weeg je jezelf. 2 kilo erbij? doorgaan zo.

ik zeg, gewoon beginnen met 3000 kcal en krachttraining erbij. Dan bouw je ook spieren op en niet alleen maar vet met 4000+. Probeer op te letten dat je ongeveer 2 kg per maand aankomt dan. Binnen een jaartje ben je 20 kg zwaarder en gespierder! Durf je nog niet naar de sportschool, neem iemand mee of koop zelf gewichten en ga thuis aan de slag.

Dus begin met 3000 kcal en doe krachttraining erbij, na een maand weeg je jezelf. 2 kilo erbij? Doorgaan zo.

+1

Maak van die 4 broodjes die je eet 6 broodjes en na een weekje doe je er weer 2 bovenop;)

• Topic Starter Topic Starter
zal ik die 2 broodjes om 16.00 dan eten? Want om 16.00 heb ik maar 15 minuten de tijd om iets snel te eten want ik moet dan direct door om te gaan werken. En wat is eiwitreik voedsel dan ook veel kcal bevat waarmee je aan kan komen?

ik weet precies waar je het over hebtmij lukte het ook niet maar toen begon steeds meer eten de hele dag door een klein beetje en dan steeds meer en maakte ook toen mijn eigen eten en shakes natuurlijk,maar ik nam geen weightgainer maar gewone whey samen met creatine en gaat steeds beter,je moet het opbouwen totdat je gewicht eraan gaat wennen en dan ga je steeds meer honger krijgen

ik kom ook moeilijk aan, ben ook van plan een kuur te doen,

Maar probeer eerst eens flink op je shakes te letten!!!
sochtens: 50 a 100 gr WHEY
voor training: 50 gr WHEY
na training: 50 gr WHEY + 50 gr KASEINE
als tussendoortje 1a2 keer per dag: 50gr WHEY + 50gr KASEINE
voor slapen gaan: 100gr KASEINE
Dit is puur aanvulling maar je groeit als een idioot voor natuurlijke begrippen dan!

Voor de rest proberen veel kip(filet) en eieren te eten!

Dit is puur aanvulling maar je groeit als een idioot voor natuurlijke begrippen dan!

wat is dat nou weer voor een bullshit tip man. ten eerste kost dat bakken met geld en ten tweede zou hij zo op 250+ g proteine zitten met zijn gewicht.

Belachelijke post vind ik dit. :rolleyes: of het is bedoeld als een grapje dat kan ook.

Caseïne na de training en als tussendoortje :roflol:, die tips kun je weggooien.

waarom vraag je hoe je moet aankomen als je niet eens over d e3000kcal eet, als je met 3000kcal niet aankomt, eet je er gewoon 5000

gruweljk, niet doen dus.

Terug
Naar boven