- Waardering
- 437
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
WTF

Dat verklaart het gewoon

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF

Volgens mij heb je nooit de Koran gelezen. Geweld wordt gepredikt. Wat de Islam minimaal nodig heeft is een verlichting, zodat het past in de huidige wereld. Net zoals het Christendom dat heeft gehad. Verder heeft de Islam nog nooit zelfreflectie toegepast of zelfs maar overwogen. Het is star en het is rigide. Jouw politieke correctheid in deze die over de meerderheid gaat die in vrede willen leven is totaal irrelevant. Het gaat om de minderheid welke het Westen willen vernietigen en volgens schattingen tussen de 150-300 miljoen moslims bedragen. Daar gaat dit topic ook over.

Geen zin om het hele topic te lezen, maar sommige mensen snappen niet dat de IS niet dezelfde 'soort' Islam is als dat de 'echte' Islam is. Dit kan je zelf wel bedenken door te beseffen dat de 'echte' Islam tegen geweld is en als er maar 1 Islam zou zijn, dan zou de IS geen moskee hebben aangevallen.
Hij raadt coïtus interruptus af, met andere woorden coïtus met ejaculatie in de vagina is prima. Allah bepaald namelijk wanneer er nieuw leven op aarde komt.
Jij stelt iets in de post die ik quote dat pertinent onwaar is. En negeer? Nooit gehad.Oke, leuk. En nu? Wat heeft dit te maken met het feit dat je verschillende stromingen islam hebt? Heeft weinig met politiek correctheid te maken maar simpelweg zien hoe het is.
heb je me nou speciaal hiervoor van negeer gehaald?
Wie bepaalt welke Islam 'echt' is? Waarom is ISIS niet de echte Islam?

Als dat je sterkste bewijs is dat mo verkrachting goedkeurt, dan heb je dus niks![]()
Als mijn vrouw zwanger wordt na een verkrachting laat ik het gewoon aborteren hoor.lach maar niet te hard, als wij straks al jullie vrouwen zwanger hebben gemaakt meld heel dbb zich aan op dit forum :-)
Als dat je sterkste bewijs is dat mo verkrachting goedkeurt, dan heb je dus niks
En we zijnterug bij af. Isis als natie of islam als geheel staat niet voor het verkrachten van vrouwen.
Koran zei:"We went out with Allah's Messenger on the expedition to the Bi'l-Mustaliq and took captive some excellent Arab women; and we desired them, for we were suffering from the absence of our wives, (but at the same time) we also desired ransom for them. So we decided to have sexual intercourse with them but by observing 'azl (Withdrawing the male sexual organ before emission of semen to avoid-conception). But we said: We are doing an act whereas Allah's Messenger is amongst us; why not ask him? So we asked Allah's Messenger (may peace be upon him), and he said: It does not matter"

Er zijn meer van dat soort citaten, maar zoals ik al aangaf zijn die compleet nutteloos bij iemand zoals jou.

Is die vriendin van je uiteindelijk nou nog met een andere farang bezig geweest?Wel je eerste bewijs was gn bewijs, dus ik houd mn hart vast vr je volgende bewijzen![]()
Geen zin om het hele topic te lezen, maar sommige mensen snappen niet dat de IS niet dezelfde 'soort' Islam is als dat de 'echte' Islam is. Dit kan je zelf wel bedenken door te beseffen dat de 'echte' Islam tegen geweld is en als er maar 1 Islam zou zijn, dan zou de IS geen moskee hebben aangevallen.