XXL Nutrition

Breaking News Aanslagen in Parijs.

Wat is de 'echte' islam dan? Sjiisme? Soennisme? Soefisme? Koranisme? Ahmadiyya? Alevitisme? Welke mis ik nog?
De echte islam bestaat niet, net zo goed als echt christendom niet bestaat.
Diegenen die de Koran letterlijk nemen zullen een grondslag hebben voor geweldpleging. Geldt in iets mindere mate ook voor de Bijbel overigens.

Ook @Jezza , ik heb 'echte' niet voor niks tussen aanhalingstekens gezet.
Boodschap was dat niet elke Islam hetzelfde is en dus niet gesproken kan worden van 'alle moslims zijn kut' omdat IS aanslagen pleegt.

Mn schoonouders zijn ook moslim en mn vriendin is Turks help

Ik kan me wel in de theorie van Hell vinden. Zo was de padvinder scout die mij altijd op teken onderzocht in mijn nederregionen blijkbaar ook geen ECHTE padvinder.

Datgaat over penis uit de vagine trekken before ejaculatie, ja of nee. Gaat niet over of verkrachting mag of niet mag. Lern2read a**holes :roflol:

Ik kan prima lezen. Er staat:

So we decided to have sexual intercourse with them

Wanneer een man kan besluiten wel of niet sex te hebben met veroverde vrouwen noem ik dat verkrachting...

Als dit nog niet genoeg was zijn hier nog wat bonusquotes te vinden: http://www.thereligionofpeace.com/muhammad/myths-mu-rape.htm

Ook @Jezza , ik heb 'echte' niet voor niks tussen aanhalingstekens gezet.
Boodschap was dat niet elke Islam hetzelfde is en dus niet gesproken kan worden van 'alle moslims zijn kut' omdat IS aanslagen pleegt.

Doet niks af aan het feit dat de islam zich door de eeuwen heen veel minder verlicht heeft dan het christendom.

Pff alles live gevolgd op alle feeds, nog steeds geen woorden voor zo kwaad.. RIP

Oke, leuk. En nu? Wat heeft dit te maken met het feit dat je verschillende stromingen islam hebt? Heeft weinig met politiek correctheid te maken maar simpelweg zien hoe het is.
heb je me nou speciaal hiervoor van negeer gehaald? :)
En nu inzien dat al die passieve islamieten en politiek correctheid niet voorkomen dat je verschillende stromingen islam je op straat bij een cafe of concert met AKs in de rug schieten en een bloedbad aanrichten.

En dat een groot deel van al die passieve islamieten dat nog gerechtvaardigd vinden ook. En dat de politiek correctheid razzia te ver gaat en oplossingen in de weg staat.

Ik zeg het overigens omdat veel mensen ineens bang worden (of haat krijgen) van/naar ALLE moslims.
Ik benoem het niet, omdat ik blind ben voor de feiten (juist niet).

Beatrice de Graaf komt even uitleg geven bij Pauw, nu is het lek boven.

De Graaf heeft best wat verstand van zaken

Ik zeg het overigens omdat veel mensen ineens bang worden (of haat krijgen) van/naar ALLE moslims.
En waarom moet hier tegen beschermd worden? Waaruit blijkt de noodzaak om je hier tegen uit te spreken? In tegenstelling tot de noodzaak te beschermen voor wat er gisteravond wederom gebeurd is?

En waarom moet hier tegen beschermd worden? Waaruit blijkt de noodzaak om je hier tegen uit te spreken? In tegenstelling tot de noodzaak voor bescherming tegen wat er gisteravond wederom gebeurd is?

Die bescherming is zeker nodig, maar ik zie het ook wel gebeuren dat racisten gewoon random moslims gaan afmaken uit angst dat ze van de IS zijn.
Niet elke moslim is slecht en zeker niet elke moslim hoort bij de IS. Sommige mensen vergeten dat helaas (vandaar mijn post, ter herinnering, gezien sommige posts).

Wat er gebeurde is vreselijk en gewoon niet goed te keuren, op geen enkel vlak. Er moet zeker tegen beschermd worden.

Wat heeft het voor zin mensen daar aan te herinneren? Iedereen weet stiekem wel dat dat zo is.
Mn zwager zit nu echt geen feest te vieren en mn schoonmoeder vind het net zo naar als jij en ik.

Die bescherming is zeker nodig, maar ik zie het ook wel gebeuren dat racisten gewoon random moslims gaan afmaken uit angst dat ze van de IS zijn.
Niet elke moslim is slecht en zeker niet elke moslim hoort bij de IS. Sommige mensen vergeten dat helaas (vandaar mijn post, ter herinnering, gezien sommige posts).

Ik keur het afmaken van moslims niet goed, maar diegene die het wel doet hoeft geen racist te zijn. Moslim zijn is een keuze, en daarmee wezenlijk anders dan ras.

Misschien is niet elke moslim slecht, maar moslims hebben een walgelijk 'heilig boek', waarin dood wordt gepredikt voor ongelovigen en homo's, waarin vrouwen worden gediscrimineerd, verkrachting wordt goedgekeurd, overspel wordt bestraft met steniging etc. etc. Dat staat in het heilige boek van ALLE moslims. Waarom zou je op basis daarvan niet kunnen zeggen dat elke moslim slecht is?

Terug
Naar boven