MuscleMeat

Breaking News Aanslagen in Parijs.

Doet niks af aan het feit dat de islam zich door de eeuwen heen veel minder verlicht heeft dan het christendom.

Zeg maar gewoon helemaal niet. En dankzij de Arabische lente is het socio-politieke klimaat er nog lang niet klaar voor.

Ik keur het afmaken van moslims niet goed, maar diegene die het wel doet hoeft geen racist te zijn. Moslim zijn is een keuze, en daarmee wezenlijk anders dan ras.

Misschien is niet elke moslim slecht, maar moslims hebben een walgelijk 'heilig boek', waarin dood wordt gepredikt voor ongelovigen en homo's, waarin vrouwen worden gediscrimineerd, verkrachting wordt goedgekeurd, overspel wordt bestraft met steniging etc. etc. Dat staat in het heilige boek van ALLE moslims. Waarom zou je op basis daarvan niet kunnen zeggen dat elke moslim slecht is?

Dat staat ook in de Bijbel (het stenigen sowieso), maar de meeste mensen snappen wel dat niet elke gelovige alles letterlijk overneemt en zelf ook doet, waardoor niet elk persoon direct slecht is vanwege een geloof.

Dat staat ook in de Bijbel (het stenigen sowieso), maar de meeste mensen snappen wel dat niet elke gelovige alles letterlijk overneemt en zelf ook doet, waardoor niet elk persoon direct slecht is vanwege een geloof.

Maar ik ken weinig mensen die met de bijbel in de hand aanslagen plegen. In het nieuwe testament van de bijbel staat "Hij die zonder zonde is gooie de eerste steen". Zou het kunnen dat moslims daarom stenigen en christenen niet???

Het verschil is dus dat de Koran oproept tot geweld en Moslims ook daadwerkelijk gewelddadig zijn. Zomaar wat teksten uit de Koran:

Koran zei:
"Let those who sell this world's life for the hereafter fight in the way of God. For whoever fights in the way of God, whether he is killed or lives victorious, We shall grant him a mighty reward." 4:74

"I will cast fear into the hearts of the unbelievers. Therefore behead them and cut off all their fingertips." 8:12

"Slay the unbelievers wherever you come upon them, take them captives and besiege them, and waylay them by setting ambushes." 9:5

Dit zijn voor ALLE moslims heilige teksten!

Maar ik ken weinig mensen die met de bijbel in de hand aanslagen plegen. In het nieuwe testament van de bijbel staat "Hij die zonder zonde is gooie de eerste steen". Zou het kunnen dat moslims daarom stenigen en christenen niet???

Het verschil is dus dat de Koran oproept tot geweld en Moslims ook daadwerkelijk gewelddadig zijn. Zomaar wat teksten uit de Koran:

Dit zijn voor ALLE moslims heilige teksten!
Ja alleen niet elke moslim moord, niet elke moslim verkracht en niet elke moslim haat niet-moslims.
Niet elke moslim is een IS strijder en dat snapt niet iedereen.
That's all I'm saying.

Die bescherming is zeker nodig, maar ik zie het ook wel gebeuren dat racisten gewoon random moslims gaan afmaken uit angst dat ze van de IS zijn.
Niet elke moslim is slecht en zeker niet elke moslim hoort bij de IS. Sommige mensen vergeten dat helaas (vandaar mijn post, ter herinnering, gezien sommige posts).

Wat er gebeurde is vreselijk en gewoon niet goed te keuren, op geen enkel vlak. Er moet zeker tegen beschermd worden.
Ik snap het, maar ondanks dat moslim groeperingen al jaren over de hele wereld vele vele aanslagen plegen retalieren mensen niet. Daar zit een verschil in. Ons probleem is dan weer dat we ons laten besturen door overheden die niet doen wat we willen of goed voor ons is, en bezig zijn met oorlog voering aldaar en beleid waardoor ze ook bloed aan hun handen hebben.

Ja alleen niet elke moslim moord, niet elke moslim verkracht en niet elke moslim haat niet-moslims.
Niet elke moslim is een IS strijder en dat snapt niet iedereen.
That's all I'm saying.
Maar het zijn er zo veel die dat wel doen (of gerechtvaardigd vinden) dat het niet helpt om zulke versimpelde politiek correctie dingen te zeggen. Zelfs tegenwerkt om naar oplossingen te denken. Want waar brengt dit standpunt je bijvoorbeeld bij een stemming over het sluiten van de grenzen en soortgelijke stappen die beter kunnen beschermen tegen zulke aanslagen?

Ik snap het, maar ondanks dat moslim groeperingen al jaren over de hele wereld vele vele aanslagen plegen retalieren mensen niet. Daar zit een verschil in. Ons probleem is dan weer dat we ons laten besturen door overheden die niet doen wat we willen of goed voor ons is, en bezig zijn met oorlog voering aldaar en beleid waardoor ze ook bloed aan hun handen hebben.

Maar het zijn er zo veel die dat wel doen (of gerechtvaardigd vinden) dat het niet helpt om zulke versimpelde politiek correctie dingen te zeggen. Zelfs tegenwerkt om naar oplossingen te denken. Want waar brengt dit standpunt je bijvoorbeeld bij een stemming over het sluiten van de grenzen en soortgelijke stappen die beter kunnen beschermen tegen zulke aanslagen?

Nergens, heb ik het dan gezegd terwijl ik bezig was met een stemming of zit ik ineens in de politiek?

Nergens, heb ik het dan gezegd terwijl ik bezig was met een stemming of zit ik ineens in de politiek?
Nee ik probeer je geen woorden in de mond te leggen, maar inderdaad doen bedenken dat het standpunt wat betreft over een kam scheren je nergens brengt niks bijdraagt en er politieke acties mee onderbouwd worden die een hoge prijs kosten.

Dat is natuurlijk onzin, maar IS is puur bedacht om moslims in een kwaad daglicht te stellen en controle op de bevolking te houden. Moslims houden namelijk helemaal niet van geweld.
Ja.man.en.mohammed b was ook een Jood,al qaeida was christelijk en IS is boeddhistisch aangezien alle moslims niet van geweld houden volgens jou

Nee ik probeer je geen woorden in de mond te leggen, maar inderdaad doen bedenken dat het standpunt wat betreft over een kam scheren je nergens brengt niks bijdraagt en er politieke acties mee onderbouwd worden die een hoge prijs kosten.
Nee, dat weet ik zelf ook wel, al brengt het wel enige vorm van nadenken (anders zouden ze makkelijker wen oplossing bedenken, als je zou denken dat wel alle moslims slecht en hetzelfde zijn.)
Veel doet het niet, dat was ook niet mijn intentie haha.

*politiek incorrecte kortzichtige debiele post met woorden als zandneger en geitenn**kers*

Vuile zionistische uitkeringtrekkende fascist!!! Kapitalistische communist!!!

dus jij vind dat we alle moslims maar moeten binnenhalen omdat ze zo goed zijn voor de maatschappij, en als er dan aanslagen worden gepleegd dan moeten we dat maar accepteren want dat zijn nou eenmaal de dingen die hierbij horen
Die aanslagen worden niet gepleegd door diegenen die naar hier vluchten. Zij vluchten zelf ook voor die aanslagen in hun eigen land. Die aanslagen worden niet gepleegd door moslims maar door extremisten en fundamentalisten die zich moslim noemen. En vergeet niet dat heel die miserie begonnen is toen de Amerikanen in de jaren zeventig van de vorige eeuw de Afganen bewapend hebben om tegen de Russen te vechten. In Afganistan liepen dertig jaar geleden bijna geen vrouwen in boerka rond. Het was het Zwitserland van die regio en de taliban is ontstaan uit die strijders die door de Amerikanen bewapend werden indertijd. Het zijn ook de Amerikanen die Saddam afgezet hebben en een chaos gecreërd hebben achteraf door enkel Sjiieten aan de macht te helpen. IS is ontstaan uit die Soenieten die in opstand zijn gekomen tegen de Sjiieten in Irak en tegen de Sjiieten in Syrie die daar ook de macht in handen hebben.

jongens doe rustig

Die aanslagen worden niet gepleegd door diegenen die naar hier vluchten.
Je hebt je feiten niet op een rijtje. Een van de aanslagplegers is eerder dit jaar als vluchteling in Griekenland geregistreerd.

Zij vluchten zelf ook voor die aanslagen in hun eigen land.
De meeste vluchtelingen die Europa binnen komen hebben eerst een hele tijd in Turkije gezeten, daar zijn nauwelijks aanslagen. In eerste instantie vluchten de meeste misschien voor aanslagen, maar dat is niet de reden dat ze naar Europa komen.

Die aanslagen worden niet gepleegd door moslims maar door extremisten en fundamentalisten die zich moslim noemen.
Op basis waarvan bepaal jij of iemand moslim is of zich moslim noemt???

de wereld gaat dood jongens tijd om bitcoins te kopen !

Terug
Naar boven