XXL Nutrition

Breaking News Aanslagen in Parijs.

iedereen die zich niet kan vinden in Nederlandse normen en waarden moet gewoon terug

jammer genoeg denkt linksNederland hier anders over

geldt dat ook voor alle idioten die dingen willen die in strijd zijn met de grondwet?

jammer dat tokkieNederland hier anders over denkt

geldt dat ook voor alle idioten die dingen willen die in strijd zijn met de grondwet? Waar moeten die naar toe? Blijkbaar zijn zij het niet eens met de Nederlandse normen en waarden

dus jij vindt het het gewoon prima dat er hier mensen het land inkomen die vrouwen joden en homo's als minderwaardig beschouwen, vind het best wel zorgelijk dat een groot deel van Nederland dit maar gewoon accepteert, en de problemen die moslims veroorzaken afschuiven op eigen bevolking.

Sinds 2003 steunt de navo/nato al de strijd tegen terrorisme. Niet in enkel in woorden maar ook door daden.

We zitten ondertussen over 1miljoen slachtoffers sinds de war on terror is begonnen. Het lijkt me dan ook logisch dat als wij ginder oorlog voeren, zij de oorlog naar hier brengen. De kunnen ze door hun getallen en materieel maar op één manier uitvoeren nl; flitsacties zoas we hebben gezien in parijs.

We kunnen de tijd niet terug draaien dus moeten we het er nu maar mee doen. Deze aanvallen zullen er in de toekomst zeker nog gebeuren en waarschijlijk zelfs frequenter. Een direct oplossing is er natuurlijk niet voor maar er zouden wel zekere voorzorgsmaatregelen kunnen worden genomen.

Om te beginnen moeten de grenzen van europa naar mijn mening dicht, zodat er een controle kan gebeuren van wat in en uit gaat.

Voor je oorlog wil spelen in iraq en syrie en aanverwanten moet je er eerst voor zorgen dat in je in je eigen contrijen orde op zaken stelt zodat je wraakactie's zoals in parijs kan verkomen.

Daarna kan je beginnen met het probleem daadwerkelijk aan te pakken. De politieke oplossing is wellicht al voorbij dus ga je automatisch over naar een militaire interventie.

Grenzen dicht gaat nie veel doen, daders waren inheemse fransen

dus jij vindt het het gewoon prima dat er hier mensen het land inkomen die vrouwen joden en homo's als minderwaardig beschouwen

Alsof er geen mensen binnen NL zijn die neerkijken op alles wat met religie te maken heeft. Mijn ouders geloven in jezus/god, volgens sommige hier wordt de suggestie gewekt dat mijn ouders achterlijk zijn.

geldt dat ook voor alle idioten die dingen willen die in strijd zijn met de grondwet?

En gewoon zo blijven reageren ondanks wat er allemaal gebeurt. Echt he, figuren zoals jou mogen van mij het eerste het land uit. Opkomen voor je eigen volk en veiligheid en een clown zoals jou noemt dat een tokkie. Wat hebben we toch een hoop achterlijken in dit dankzij diezelfde achterlijken naar de klote zijnde land.

Het probleem is dat waarschijnlijk 99,99% van de moslims gematigd is maar 100% van de islam radicaal is. Die 0,01% volgt de religie strikt op en zorgt voor alle problemen. En dan krijg je naïeve Westerlingen die zeggen dat het probleem niet de islam is maar de 'gekken' en 'radicalen' die het geloof gebruiken. Maar dat slaat nergens op, de religie zelf is de oorzaak van de ellende, slechte mensen zijn er altijd, dat is een constante. Het is de religie en het bijhorende boekje dat hen aanmoedigt om ook daadwerkelijk wat te doen.

Een ander punt is dat men het steeds heeft over gematigd worden van de religie zelf, wie zegt dat dat zal gebeuren? Het is niet omdat dat gebeurd is bij het christendom dat dat ook het geval zal zijn bij de islam. Het christendom had de verlichting, wat kan de islam moderniseren en deradicaliseren?

Grenzen dicht gaat nie veel doen, daders waren inheemse fransen
Get your facts straight, ze waren niet allen inheems.
Indien je te eigenwijs bent:
http://www.trouw.nl/tr/nl/37461/Aan...en-de-daders-van-de-aanslagen-in-Parijs.dhtml
[Link niet meer beschikbaar]

Enkelen kwamen wel degelijk van buiten de EU:
"Volgens de Griekse zondagskrant [Link niet meer beschikbaar] kwam Almuhammad samen met een andere terrorist als bootmigrant naar Griekenland."
Dus de grenzen sluiten zou een mogelijkheid kunnen zijn, of het een goede mogelijkheid is, dat is een tweede

Get your facts straight, ze waren niet allen inheems.
Indien je te eigenwijs bent:
http://www.trouw.nl/tr/nl/37461/Aan...en-de-daders-van-de-aanslagen-in-Parijs.dhtml
[Link niet meer beschikbaar]

En ze kwamen wel degenlijk van buiten de EU:
"Volgens de Griekse zondagskrant [Link niet meer beschikbaar] kwam Almuhammad samen met een andere terrorist alsbootmigrant naar

1 man ja, wat met de rest? Hoe zal greznzen sluiten een oplossing bieden tegen wat er 2 dagen geleden gebeurde?

-

Laatst bewerkt:
1 man ja, wat met de rest? Hoe zal greznzen sluiten een oplossing bieden tegen wat er 2 dagen geleden gebeurde?

Die ene terrorist had je mogelijk bij een grens tegen kunnen houden.
Die ene terrorist minder had toch veel levens kunnen schelen, of zie ik het verkeerd?

Dit voorbeeld is misschien een beetje zwart-wit, maar dan is het ook meteen duidelijk:
Stel je voor dat je die ene terrorist had tegengehouden, dan had je toch 1 op de 8 van die groep tegengehouden?
Als je op deze manier 1 op de 8 van alle terroristen kan tegenhouden, dan is het zo slecht nog niet?

Het zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar de oplossing zeker niet.
Als de oplossing zo simpel was, dan zou er amper iemand praten in dit topic.

Alsof er geen mensen binnen NL zijn die neerkijken op alles wat met religie te maken heeft. Mijn ouders geloven in jezus/god, volgens sommige hier wordt de suggestie gewekt dat mijn ouders achterlijk zijn.
Als je denkt dat er een onzichtbaar wezen bestaat dat regels in een boek heeft laten opschrijven door mensen hier op aarde, waar jij je aan moet houden, dan ben je inderdaad niet helemaal lekker.

ik vind mensen die in een niet bewezen onzichtbaar operwezen geloven vrij achterlijk

Die ene terrorist had je mogelijk bij een grens tegen kunnen houden.
Die ene terrorist minder had toch veel levens kunnen schelen, of zie ik het verkeerd?

Dit voorbeeld is misschien een beetje zwart-wit, maar dan is het ook meteen duidelijk:
Stel je voor dat je die ene terrorist had tegengehouden, dan had je toch 1 op de 8 van die groep tegengehouden?
Als je op deze manier 1 op de 8 van alle terroristen kan tegenhouden, dan is het zo slecht nog niet?

Het zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar de oplossing zeker niet.
Als de oplossing zo simpel was, dan zou er amper iemand praten in dit topic.

Dit soort aanslagen kan je niet vr 100 procent vermijden, ook niet als je de grenzen sluit.

Eu gaat grenzen ook niet dluiten want voordelen van open grenzen wegen op tegen de nadelen ervan.

De namen van de terroristen ook zeer Frans?

In de toekomst minder migranten helpt om de kans op mogelijke aanslagen te verkleinen. De inheemse terroristen zijn makkelijker te volgen en mogelijk op te pakken voordat ze een aanslag plegen. Bij (pas aangekomen) migranten is er nog niks duidelijk zonder extreme coördinatie met inlichting diensten uit het midden-oosten
Daarnaast maak je wapenhandel iets moeilijker

Oplossing is het niet indd, een oplossing tegen terrorisme zit niet in 1 maatregel

In de toekomst minder migranten is geen optie want economie wordt mede draaiende gehouden door externe werkkrachten (vergrijzingsproblematiek in west eu).

Die mannen waren geboren in frankrijk, dus het waren fransmannen.

Kijk vb ook nr anders breivik. Is een inheemse. Lone wolf kan je weinig tegen doen zonder dat je aan een heleboel wetten moet kneuzelen waarbij iedereen slechter aan toe is uiteindelijk.

Grenzen sluiten is een gay ass angst reactie van pussies die bang zijn vr paar haatbaarden. Topkek

Eu gaat grenzen ook niet dluiten want voordelen van open grenzen wegen op tegen de nadelen ervan.

Welke voordelen?? Al die Oostblokkers die hier banen komen inpikken? De criminaliteit die het met zich mee heeft gebracht? Het veel grotere risico op aanslagen?? Ik ken persoonlijk geen enkel voordeel, alleen maar nadelen. Echt alles is er slechter op geworden sinds de grenzen open zijn.

Als ze werken, dan pikken ze banen in
Als ze niet werken, dan zijnt luie profiteurs.

Tokkie nederland

Terug
Naar boven