Fitness Seller

Breaking News Aanslagen in Parijs.

zullen we de daden er dan maar bij halen van blanke Europeanen, dan hoeven we iig niet 100 jaar terug in de tijd. De apartheid in Zuid Africa is pas 20 jaar geleden afgeschaft.

Hierdie gaan nie om 'my video', Hiedie gaan oor 'n groter boodskap wat uitgedra moet word. Ons is genoeg onderdruk, ons het genoeg prysgegee...tog is dit steeds nie genoeg en word ons verder verag en verneder. Ons, die eens magtigste weermag in Afrika! Ons moet nou smeek vir 'n plekkie in die son wat ons nie eers gegun word nie....Tyd vir opstaan! Tyd vir vuur aansteek!!! Dankie aan almal wat ge'share' het, wat versprei het.... Laat die vure begin brand!!!

Laatst bewerkt:
haha ga jij maar eens naar marokko als blanke of het syrië van een paar jaar terug, je gaat niet gelijk behandelt worden en je steekt in klein dingetje uit en zit in de nor 10x langer dan een locale, daarnaast, dit land(België) wordt overgenomen, ze bouwen moskeën, ze spreken vrouwen aan die schaars gekleed zijn op straat om hun beter te kleden(werkelijkheid) en ze pushen hier om arabisch als 4de taal in te voeren, ik woon nog altijd in België he en niet marokko als ik daar wil gaan wonen ken ik de route wel hoor dus heb alle recht om me te verdedigen

nu word er opeens nationaliteit bij betrokken?

gelukkig hebben we in Nederland en de rest van het westen een Rechtsstaat met de daarbij horende grondwetten. Voor die vrijheden is in het verleden veel bloed vergoten en dit heeft ons land gemaakt tot wat het nu is. Jij wil dus nu gewoon een van de belangrijkste grondwetten, die van vrijheid van godsdienst afschaffen? Welk bestaansrecht hebben we als land dan nog als we alles laten varen waar wij voor staan als we ons opeens bedrijgt voelen, dan winnen zij.

-

Laatst bewerkt:
en zodra wij de kinderen hebben geleerd dat er geen god, hemel en hel bestaat zijn ze oud genoeg om te realiseren dat wij bommen hebben gegooid op hun ouders en hebben ze weer een nieuwe reden om ons te haten.
Dus volgens die redenering moeten de Duitsers het Westen haten omdat hun voorouders, de nazi's, gebombardeerd werden?* Een nieuwe generatie die verstandelijk beter ontwikkelt is zal zich eerder schamen voor hun voorouders als ze weten dat zij terrorisme pleegden op onschuldige slachtoffers. Maar het kan helaas wel meerdere generaties vergen voor de achterlijkheid eruit is.

Hier ben in het grosso modo mee eens, alleen is dit 1000 maal gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Uiteraard, en moeten we nog maar hopen dat de islam* zoiets zal ondergaan als het christendom*, want het kan ook gewoon niet gematigd worden en juist steeds verder radicaliseren.

*zonder hoofdletter gespeld inderdaad!

Laatst bewerkt:
Sinds 2003 steunt de navo/nato al de strijd tegen terrorisme. Niet in enkel in woorden maar ook door daden.

We zitten ondertussen over 1miljoen slachtoffers sinds de war on terror is begonnen. Het lijkt me dan ook logisch dat als wij ginder oorlog voeren, zij de oorlog naar hier brengen. De kunnen ze door hun getallen en materieel maar op één manier uitvoeren nl; flitsacties zoas we hebben gezien in parijs.

We kunnen de tijd niet terug draaien dus moeten we het er nu maar mee doen. Deze aanvallen zullen er in de toekomst zeker nog gebeuren en waarschijlijk zelfs frequenter. Een direct oplossing is er natuurlijk niet voor maar er zouden wel zekere voorzorgsmaatregelen kunnen worden genomen.

Om te beginnen moeten de grenzen van europa naar mijn mening dicht, zodat er een controle kan gebeuren van wat in en uit gaat.

Voor je oorlog wil spelen in iraq en syrie en aanverwanten moet je er eerst voor zorgen dat in je in je eigen contrijen orde op zaken stelt zodat je wraakactie's zoals in parijs kan verkomen.

Daarna kan je beginnen met het probleem daadwerkelijk aan te pakken. De politieke oplossing is wellicht al voorbij dus ga je automatisch over naar een militaire interventie.

Lachwekkend hoe ze nu plots wel overal razzia's en huiszoekingen houden, 168 in Frankrijk en een paar in België.

Laatst bewerkt:
Typisch he, er moet eerst iets gebeuren voor men gaat reageren, altijd hetzelfde. Tzelfde met pestkoppen, eerst moet er ne kleine zich verhangen dan gaan ze anti pest acties doen

Hebben jullie dan een beter idee?
Van tevoren een huiszoeking doen lijkt me niet echt haalbaar namelijk.

Ja ik hou ook niet van een zwaar controlerende staat, maar in België met name Molenbeek weet elke belg dat daar het uitschot woont en veel criminele aktiviteiten gebeuren, hierop inspelen had veel levens kunnen redden. Reageren op wat je weet.

Lachwekkend hoe ze nu plots wel overal razzia's en huiszoekingen doen, 168 in Frankrijk en een paar in België.
Om te huilen, net zoals dat daders van aanslagen al bekend waren bij antiterreur organisaties. Ze weten precies wie ze allemaal moeten hebben en waar ze moeten zijn, maar konden er al die tijd niks mee?

Natuurlijk kun je niet preventief mensen opsluiten want zuurverdiende grondwetten en vrijheid enzo, maar die verdienen wel betere bescherming en dat kan prima zonder alles en iedereen over een kam te scheren of buiten te sluiten.

Why not? Die mensen en locaties die ze nu pakken zijn niet zomaar uit de lucht komen vallen, die houden ze al jaren in de gaten en hebben schijnbaar toch wel reden genoeg om eens een kijkje te nemen. Preventief even op de thee gaan en kijken of er aks of raketwerpers liggen lijkt me niet zo'n probleem. Zeggen ze netjes gedag en hebben ze niks verkeerds, prima no harm no foul. Wat ze er vinden als ze achteraf eens binnenvallen had best preventief tot verbanning mogen leiden.

Plus strenge grenscontroles en bekende militanten gewoon uitzetten, syriegangers niet terug laten, het is oorlog dus maak het ze maar zo moeilijk mogelijk om iets te organiseren.

Zal niet waterdicht zijn en ze zullen al tot een zeker peil zulke dingen doen, maar blijkbaar is er ruimte om toch iets vigilanter te zijn en misschien voorkomt dat weer wat meer. Onze privacy en allerlei andere rechten hebben we al deels opgegeven. Doe daar dan ook wat mee.

Laatst bewerkt:
Why not? Die mensen en locaties die ze nu pakken zijn niet zomaar uit de lucht komen vallen, die houden ze al jaren in de gaten en hebben schijnbaar toch wel reden genoeg om eens een kijkje te nemen. Preventief even op de thee gaan en kijken of er aks of raketwerpers liggen lijkt me niet zo'n probleem. Zeggen ze netjes gedag en hebben ze niks verkeerds, prima no harm no foul. Wat ze er vinden als ze achteraf eens binnenvallen had best preventief tot verbanning mogen leiden. Plus strenge grenscontroles en bekende militanten gewoon uitzetten, het is oorlog dus maak het ze maar zo moeilijk mogelijk om iets te organiseren.

Zal niet waterdicht zijn en ze zullen al tot een zeker peil zulke dingen doen, maar blijkbaar is er ruimte om toch iets vigilanter te zijn en misschien voorkomt dat weer wat meer. Onze privacy en allerlei andere rechten hebben we al deels opgegeven. Doe daar dan ook wat mee.

Ik wist niet dat ze de personen die het hebben gedaan, al jaren in de gaten hielden.
De reden dat ik zei dat het niet haalbaar is, was vanuit het standpunt dat je nooit weet wie zoiets doet/kan doen en dus niet weet bij wie je een huiszoeking moet doen.
Als je dit preventief bij iedereen gaat doen, wordt dat standaard en vinden de mensen die wat te verbergen hebben, echt wel een andere oplossing.
Niet haalbaar ook vanwege de kosten etc. Maar dat is een ander verhaal.

we kunnen altijd nog geloof afschaffen omdat sommige r**ards het als moordinstrument interpreteren

we kunnen altijd nog messen afschaffen omdat sommige r**ards het als moordinstrument interpreteren

Ik wist niet dat ze de personen die het hebben gedaan, al jaren in de gaten hielden.
De reden dat ik zei dat het niet haalbaar is, was vanuit het standpunt dat je nooit weet wie zoiets doet/kan doen en dus niet weet bij wie je een huiszoeking moet doen.
Als je dit preventief bij iedereen gaat doen, wordt dat standaard en vinden de mensen die wat te verbergen hebben, echt wel een andere oplossing.
Niet haalbaar ook vanwege de kosten etc. Maar dat is een ander verhaal.
Blijkbaar weten ze genoeg om 168 doelen toch maar binnen te vallen, haat zaaiende moskees toch eens te gaan bespreken, en terugkerende syriegangers staan gewoon in het nieuws.

Het is een kat en muisspel inderdaad, maar nu is het ze met grove fouten veel te makkelijk gemaakt. Misschien hebben de Amerikanen nog wel wat tips.

we kunnen altijd nog geloof afschaffen omdat sommige r**ards het als moordinstrument interpreteren

we kunnen altijd nog messen afschaffen omdat sommige r**ards het als moordinstrument interpreteren

We kunnen altijd nog sommige mensen afschaffen omdat r*tard...

Blijkbaar weten ze genoeg om 168 doelen toch maar binnen te vallen, haat zaaiende moskees toch eens te gaan bespreken, en terugkerende syriegangers staan gewoon in het nieuws.

Het is een kat en muisspel inderdaad, maar nu is het ze met grove fouten veel te gemakkelijk gemaakt. Misschien hebben de Amerikanen nog wel wat tips.

Het is natuurlijk logisch dat er een oorzaak moet zijn voor je strenge maatregelen neemt en zelfs dan doen ze dat niet altijd.
Als ze van tevoren alle moskees hadden moeten doorzoeken, dan kun je nu ook wel zeggen ''zoek alle kinderdagverblijven door op pedofielen'' of ''zoek alle kroegen door op mogelijke verkrachters''.

Er is zoveel geweld en haat in alle landen, dat het onmogelijk is om een groep te onderzoeken, zonder dat er een directe grote dreiging is (wat nu dus wel is en eerder in Parijs ook al).

Iedereen maakt fouten, maar er is er imo maar één (groep) die grove fouten maakt en dat is de IS.

Het is natuurlijk logisch dat er een oorzaak moet zijn voor je strenge maatregelen neemt en zelfs dan doen ze dat niet altijd.
Als ze van tevoren alle moskees hadden moeten doorzoeken, dan kun je nu ook wel zeggen ''zoek alle kinderdagverblijven door op pedofielen'' of ''zoek alle kroegen door op mogelijke verkrachters''.

Er is zoveel geweld en haat in alle landen, dat het onmogelijk is om een groep te onderzoeken, zonder dat er een directe grote dreiging is (wat nu dus wel is en eerder in Parijs ook al).

Iedereen maakt fouten, maar er is er imo maar één (groep) die grove fouten maakt en dat is de IS.

Prachtige vergelijkingen weer :roflol:

@Frej
Nee, dat dacht ik niet. Wat wil je hiermee zeggen?

Terug
Naar boven