- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
We kunnen altijd nog sommige mensen afschaffen omdat r*tard...
een mes is op vele manieren te interpreteren, dat maakt de mes retarded
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We kunnen altijd nog sommige mensen afschaffen omdat r*tard...

Pas maar op of ze begint je inbox ook nog vol te spammen om je uiteindelijk te zeggen dat je op negeer gaat bij haar![]()

een mes is op vele manieren te interpreteren, dat maakt de mes retarded

Ik dacht ook eigenlijk dat ze dit allemaal na de aanslag op charlie hebdo zouden doen, heel frankrijk uitkammen werd toen geroepen. En natuurlijk je hebt een bepaalde mate aan twijfel en gebrek aan bewijs waar je niks mee kunt, maar tegen rondslingerende aks en raketwerpers kun je toch wel concreter optreden dan tegen iemand met 'foute gedachtes'. Het is geen minority report, er is gewoon een tastbare dreiging met tastbare wapens die klaar liggen.Het is natuurlijk logisch dat er een oorzaak moet zijn voor je strenge maatregelen neemt en zelfs dan doen ze dat niet altijd.
Als ze van tevoren alle moskees hadden moeten doorzoeken, dan kun je nu ook wel zeggen ''zoek alle kinderdagverblijven door op pedofielen'' of ''zoek alle kroegen door op mogelijke verkrachters''.
Er is zoveel geweld en haat in alle landen, dat het onmogelijk is om een groep te onderzoeken, zonder dat er een directe grote dreiging is (wat nu dus wel is en eerder in Parijs ook al).
Iedereen maakt fouten, maar er is er imo maar één (groep) die grove fouten maakt en dat is de IS.
Ik dacht ook eigenlijk dat ze dit allemaal na de aanslag op charlie hebdo zouden doen, heel frankrijk uitkammen werd toen geroepen. En natuurlijk je hebt een bepaalde mate aan twijfel en gebrek aan bewijs waar je niks mee kunt, maar tegen rondslingerende aks en raketwerpers kun je toch wel concreter optreden dan tegen iemand met 'foute gedachtes'. Het is geen minority report, er is gewoon een tastbare dreiging met tastbare wapens die klaar liggen.
Alle moskees doorzoeken werkt misschien ook niet, zoals je al zei verbergen ze zich dan elders en ben je misschien juist je informatiebron kwijt. Beter je vijand in plain sight houden, maar ik ben geen antiterreur spec ops die dat allemaal veel beter zullen weten. Het probleem is dat ze er niet naar mogen handelen van de politiek, tot het te laat is.
Bepaalde dingen zoals grenscontroles en tijdens oorlog je vijand niet vrij op je grondgebied laten rondlopen ligt zo voor de hand dat het ronduit crimineel negligence van onze leiders is te noemen zeker gezien we donders goed weten met wat voor vijand we te maken hebben. En het wespennest niet maar wat van een afstandje prikken met een stok maar daadwerkelijk uitroeien of helemaal aan hun eigen lokale lot over laten zijn ook ideeen.
Allemaal dingen die we best kunnen verbeteren zonder alle moslims over een kam te executeren en terwijl we legitieme oorlogsvluchtelingen nog beter en sneller kunnen opvangen - door selectiever en doortastender te zijn.
Dat denk ik tenminste.
'', maar als ik op ''reageer'' klik, komt er ineens ''vrouw'' achter te staan 
hell kan je aub niet elk serieus topic verneuken. dankjewel.
hell kan je aub niet elk serieus topic verneuken. dankjewel.
Links vind vluchtelingen toelaten de Nederlandse norm (historisch gezien niet geheel ten onrechte), dus je beroepen op 'Nederlandse normen en waarden' om vluchtelingen uit te zetten is voor hun tegenstrijdig. Niet dat ik het daar mee eens ben, maar met een verwijzing naar 'Nederlandse normen en waarden' kom je niet ver.