MuscleMeat

Breaking News Aanslagen in Parijs.

Waarom hebben de personen die hier oproepen tot het uitmoorden van een bevolkingsgroep nog wel het recht om te blijven posten?

Mijn gedachte gang is heel simpel.. ik heb een kind en mijn kind staat boven alles. Ik hou van m'n vrouw, m'n familie, m'n beste vrienden maar m'n zoontje staat daar eindeloos ver boven. Wanneer ik het idee heb dat het leven en het geluk van mijn zoontje gevaar kunnen lopen doordat er hier aanslagen zouden kunnen gaan plaatsvinden die nou eenmaal door mensen van een bepaalde bevolkingsgroep gepleegd worden dan mag van mij die hele bevolkingsgroep van de aardbodem verdwijnen.

-

Laatst bewerkt:
Mijn gedachte gang is heel simpel.. ik heb een kind en mijn kind staat boven alles. Ik hou van m'n vrouw, m'n familie, m'n beste vrienden maar m'n zoontje staat daar eindeloos ver boven. Wanneer ik het idee heb dat het leven en het geluk van mijn zoontje gevaar kunnen lopen doordat er hier aanslagen zouden kunnen gaan plaatsvinden die nou eenmaal door mensen van een bepaalde bevolkingsgroep gepleegd worden dan mag van mij die hele bevolkingsgroep van de aardbodem verdwijnen.

De IS dus, die 'bevolkings'groep bedoel je dan.

Het is gewoon haat zaaien wat je doet, daar wordt je zoontje echt niet gelukkig van. Hij zou zich eerder dood schamen voor zijn vader als hij dit allemaal zou lezen.

Nee, er zijn geloof ik wel meerdere terroristische groepen die verantwoordelijk zijn voor aanslagen, zij zijn ook een gevaar natuurlijk, al hoor je daar (ik tenminste) niet zo veel meer over.
Zijn alleen de terroristische groeperingen gevaarlijk?

En zo denkt een Afghaanse en Iraakse vader ook over het Nederlandse en Amerikaanse volk. Nederland deed millitair mee in Afghanistan. Veel kinderen zijn daar door o.a. bondgenoten Nederland vermoord, verkracht.

Dan moet je ook niet zeuren als die mensen daar jouw zoon dood wensen.

De IS dus, die 'bevolkings'groep bedoel je dan.

Ja die bedoel ik ja maar gezien je niet weet wie daar wel of geen deel vanuit maakt wordt deze groep al snel iets groter

jouw gedachtegang is iets te simpel...

Je hebt vast geen kind

Het is gewoon haat zaaien wat je doet, daar wordt je zoontje echt niet gelukkig van. Hij zou zich eerder dood schamen voor zijn vader als hij dit allemaal zou lezen.

Dat weet ik wel zeker van niet. Iedere ouder zou alles doen voor zijn of haar kind, zo niet dan mag je je pas schamen!

En zo denkt een Afghaanse en Iraakse vader ook over het Nederlandse en Amerikaanse volk. Nederland deed millitair mee in Afghanistan. Veel kinderen zijn daar door o.a. bondgenoten Nederland vermoord, verkracht.

Dan moet je ook niet zeuren als die mensen daar jouw zoon dood wensen.

Ik zeur wat ik wil met je 'jouw zoon doodwensen'.

Laatst bewerkt door een moderator:
-

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd, je hebt zojuist een oude bron geplaatst om de huidige situatie en jouw vage zicht daarop bij te staan.

http://www.spitsnieuws.nl/buitenland/2015/11/russen-bombarderen-ook-raqqa-plat

Deze is wel actueel.
Ach ja. Iedereen gelooft maar wat hij of zij wil. ''Een functionaris zei dit dat''. Ik ken een functionaris die zei dat Irak over kernwapens beschikte.

Trouwens, bestaat quaida trouwens nog? Over dat project horen we ook niets meer. Of zijn ze allemaal getransformeerd in IS?

Terug
Naar boven