AndroidHealthClinic

Breaking News Aanslagen in Parijs.

Maar liefst twee derde van alle islamieten in Europa plaatst religieuze wetten boven seculiere.

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2013/12/23_moslims_heeft_schijt_aan_de.html

https://www.wzb.eu/en/press-release/islamic-fundamentalism-is-widely-spread
De Duitse overheidsdenktank ondervroeg 9.000 mensen in zes landen: Duitsland, Frankrijk, Nederland, Oostenrijk, België en Zweden. De enquetes toonden aan dat moslimfundamentalisme wijd verspreid is. Driekwart van de islamieten denkt bijvoorbeeld dat er slechts één correcte manier is om hun heilige boek (in hun geval de Koran) te interpreteren. Bij christenen (heilige boek: de Bijbel) is dit slechts twintig procent.
https://www.wzb.eu/sites/default/files/u6/koopmans_englisch_ed.pdf

Laatst bewerkt:
2/3 van alle Islamieten in Europa
2/3 van de Islamieten onder de 9000 ondergevraagden in 6 landen

Je weet het wel aan te dikken. Of mis ik iets?

Het was een quote over twee derde. Maar als uitgerekend jij anderen gaat betichten van aandikken is het punt aangebroken om het topic te sluiten. Ik heb jou in dit topic op geen enkele logische redenering kunnen betrappen, noch enige kennis over het onderwerp.

Het was een quote over twee derde. Maar als uitgerekend jij anderen gaat betichten van aandikken is het punt aangebroken om het topic te sluiten. Ik heb jou in dit topic op geen enkele logische redenering kunnen betrappen, noch enige kennis over het onderwerp.

Dan moet je beter lezen, ben veelal met bronnen aangekomen waarbij ik niet de conclusie heb aangedikt. Jammer dat je er nu mee aan komt zetten omdat ik je aanspreek op het aandikken van informatie. Deed jij dat maar gewoon direct nadat ik een bron of zo had gepost (zonder aandikken) in plaats van achteraf.

Twee derde van ALLE Islamieten in HEEL Europa vind ik toch echt heel anders dan twee derde van de Islamieten die onder 9000 ondergevraagden zaten, uit 6 landen in Europa.

Maar wie was steekproef en statistische analyse

Ik ben het juist met je eens he, 9000 man kunnen prima representatief zijn voor een hele bevolking

Ja die bedoel ik ja maar gezien je niet weet wie daar wel of geen deel vanuit maakt wordt deze groep al snel iets groter

Je hebt vast geen kind

Dat weet ik wel zeker van niet. Iedere ouder zou alles doen voor zijn of haar kind, zo niet dan mag je je pas schamen!

Maar je doet helemaal niets voor je kind. Het beledigen en met de dood bedreigen van mensen op een forum draagt niets bij aan het geluk en de veiligheid van je zoon.

Vind jij het wel rationeel dan? Of bedoelde je dat er niet mee?

Badfella zijn tekst:
''Wanneer ik het idee heb dat het leven en het geluk van mijn zoontje gevaar kunnen lopen doordat er hier aanslagen zouden kunnen gaan plaatsvinden die nou eenmaal door mensen van een bepaalde bevolkingsgroep gepleegd worden dan mag van mij die hele bevolkingsgroep van de aardbodem verdwijnen.''

De wens om een hele bevolkingsgroep van de aardbodem te laten verdwijnen omdat je (hij dus) dat idee heeft, dat het eventueel kan gebeuren, noem ik nou niet echt rationeel :o
De angst lijkt me vrij rationeel in dit geval. Ik bedoel, in een topic over een aanslag van een week geleden met informatie over waar nog meer aanslagen beraad worden... waaronder vuurgevechten en gebruik van bomvest bij een urenlange raid afgelopen dinsdag (rip Diesel de hond). En genoeg van je eigen links geven ook wel reden om een beetje bezorgd te zijn lijkt me, een daarvan was nog over asielzoekers letterlijk in de straat naast m'n huis. Maar de andere 40-50% zijn inderdaad misschien wel gezellige mensen, als die niet zwegen bij de onderzoeken zoals in de koraan staat dat je moet doen.

Laatst bewerkt:
Deed jij dat maar gewoon direct nadat ik een bron of zo had gepost (zonder aandikken) in plaats van achteraf.
Ik voel daartoe de behoefte niet, heb wel wat beters te doen dan constant een borderliner op internet aan te spreken. Nu deed zich de gelegenheid voor zodoende. Overigens plaats ik bronnen erbij of corrigeer ik mijzelf dus dik zelf niks aan. Over beter lezen gesproken.

De angst lijkt me vrij rationeel in dit geval. Ik bedoel, in een topic over een aanslag van een week geleden met informatie over waar nog meer aanslagen beraad worden... waaronder voorgevechten en gebruik van bomvest bij een urenlange raid afgelopen dinsdag (rip Diesel de hond). En genoeg van je eigen links geven ook wel reden om een beetje bezorgd te zijn lijkt me, een daarvan was nog over asielzoekers letterlijk in de straat naast m'n huis. Maar de andere 40-50% zijn inderdaad misschien wel gezellige mensen, als die niet zwegen bij de onderzoeken zoals in de koraan staat dat je moet doen.

Rationeel is met verstand. Angst is een emotie en dus irrationeel. Wat je er mee doet kan het rationeel maken, maar badfella laat het irrationeel door een hele bevolkingsgroep te willen uitroeïen als er een kans is op gevaar voor zijn kind.

Ik voel daartoe de behoefte niet, heb wel wat beters te doen dan constant een borderliner op internet aan te spreken. Nu deed zich de gelegenheid voor zodoende. Overigens plaats ik bronnen erbij of corrigeer ik mijzelf dus dik zelf niks aan. Over beter lezen gesproken.

Je begint met 2/3 van alle Islamieten in heel europa.
Deze reactie zou voldoende moeten zijn.

Ach het moet vast geweldig zijn in jouw perfecte kleine ideale wereld. Woon jij in Beilen en/ of heb jij soms een neef die Ludo heet. Toeval is logisch. Mijn zegen heb je.

Ik acht de onderzoeker Koopmans hoger in dan een of andere slapjanus op internet. https://www.wzb.eu/en/persons/ruud-koopmans

since November 2013
Professor of Sociology and Migration Research at the Humboldt University of Berlin

since 2011
Head of the bridging project "The Political Sociology of Cosmopolitanism and Communitarianism" at the WZB Berlin Social Science Center

since 2010
Guest professor at the Department of Political Science, University of Amsterdam

since 2007
Director of the research unit "Migration, Integration, Transnationalization" at the WZB Berlin Social Science Center

2003 – 2010
Professor of Sociology, Chair in Social Conflict and Change, Vrije Universiteit Amsterdam

1994 – 2003
Senior researcher at the Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB)

1993 – 1994
Researcher at the Sociaal en Cultureel Planbureau (Social and Cultural Planning Office – SCP) in Rijswijk, the Netherlands

1988 – 1992
Junior researcher at the Amsterdam School for Social Science Research (ASSR)

1992
Ph.D. in Political and Social – Cultural Sciences at the University of Amsterdam. Title of Dissertation: "Democracy from Below. New Social Movements and the Political System in West Germany". Supervisor: Hanspeter Kriesi

1987
MA Political Science at the University of Amsterdam. Specializations in Political Behaviour, Political Theory, and Research Methodology. Graduated cum laude

Ach het moet vast geweldig zijn in jouw perfecte kleine ideale wereld. Woon jij in Beilen en/ of heb jij soms een neef die Ludo heet. Toeval is logisch. Mijn zegen heb je.

Heb je dit tegen mij?
Zo ja, dan nee en nee, ik heb ook geen idee wat je ermee wilt zeggen.
Wel jammer dat je dit kinderachtige gedoe uit de kast haalt, omdat ik je aansprak over het aandikken van een conclusie van een tekst.
Ik zal het niet meer doen :)

2/3 van alle Islamieten in Europa
2/3 van de Islamieten onder de 9000 ondergevraagden in 6 landen
Vergeet de statistieken over moslims uit noord afrika en zuid azie niet, die zijn nog gezelliger dan hun europeesche broeders. En waar komen er nu ook alweer in de miljoenen vandaan?

En die pew studie is van 38,000 face-to-face interviews in 80 talen, geeft een mooi internationaal beeld. Ohja en daar kwam wat ik eerder al linkte uit dat richting de helft van islamitische jongeren in frankrijk zelfmoordaanslagen gerechtvaardigd kunnen vinden.

jWZDXnz.png

Terug
Naar boven