AndroidHealthClinic

Breaking News Aanslagen in Parijs.

Je zei 'niemand valt Isis aan'
"het westen valt andere groepen aan"
"isis is waardevol voor het westen"

Deze bronnen zeggen alleen dat Rusland Isis niet aanvalt

Dus heb je enige geloofwaardige bronnen die je statement onderbouwen?
De naïviteit.

-

Laatst bewerkt:
Als jij er zeker van zou zijn dat bijv. een Duitser de dood van jouw kind zou veroorzaken en je hebt de keuze, alle Duitsers vd aardbodem of.. nou, ik zou het wel weten. Like I said, mijn kind staat boven alles.
Wat is dit nou weer voor "denk aan de kinderen" drogredenering. Tokkies zoals jij zijn de reden waarom rationele kritiek op de islam niet serieus genomen word

Ach ja. Iedereen gelooft maar wat hij of zij wil. ''Een functionaris zei dit dat''. Ik ken een functionaris die zei dat Irak over kernwapens beschikte.

Trouwens, bestaat quaida trouwens nog? Over dat project horen we ook niets meer. Of zijn ze allemaal getransformeerd in IS?

Je komt zelf ook met bronnen, oude bronnen, maar goed. Kraak dan niet mijn bronnen af waar eigenlijk iedereen die het nieuws een beetje volgt, al wel vanaf wist.
Quaida? Bedoel je Al Qaida? Volgens mij willen zij absoluut niks met de IS te maken hebben. Dit kan jij vast wel ontkrachten met een bron met oude, niet meer kloppende, informatie :)

Waarheidsbommen worden gedropt door Hell.

Je komt zelf ook met bronnen, oude bronnen, maar goed. Kraak dan niet mijn bronnen af waar eigenlijk iedereen die het nieuws een beetje volgt, al wel vanaf wist.
Quaida? Bedoel je Al Qaida? Volgens mij willen zij absoluut niks met de IS te maken hebben. Dit kan jij vast wel ontkrachten met een bron met oude, niet meer kloppende, informatie :)
Jij geloofde het zeker ook toen Collin Powel het over 'Iraks weapons of mass destruction' had.

En dat Bin Laden vermoord is en een zeemansgraf kreeg. Want daar heb jij je bronnen voor:)

Wat is dit nou weer voor "denk aan de kinderen" drogredenering. Tokkies zoals jij zijn de reden waarom rationele kritiek op de islam niet serieus genomen word

Rot op man clown, ik zeg niet denk aan de kinderen. Lees de rest ook voordat je met zo'n achterlijke opmerking komt. Ik zeg dat MIJN kind voor MIJ boven ALLES staat! Als dat betekent dat ik een tokkie ben, graag!!!

Rot op man clown, ik zeg niet denk aan de kinderen. Lees de rest ook voordat je met zo'n achterlijke opmerking komt. Ik zeg dat MIJN kind voor MIJ boven ALLES staat! Als dat betekent dat ik een tokkie ben, graag!!!

Gelukkig is niet iedereen zo ingesteld en zijn er ook mensen, zoals deze man, die andermans levens vóór zijn eigen leven en dat van zijn kind zette.
Bron (ja, hier heb ik wél een bron van maxman):
http://www.spitsnieuws.nl/buitenland/2015/11/deze-man-redde-honderden-levens-in-beiroet

Gelukkig is niet iedereen zo ingesteld en zet honderden levens vóór zijn eigen leven en dat van zijn kind.

Eigen leven? Dat maak jij er weer van. Ik geef m'n leven zonder twijfel voor m'n kind en ik zou ook een leven nemen zonder twijfel voor m'n kind. Maar ok, ik ga ff iets anders doen want ik kan me nergens meer om opfokken dan om mensen die het leven van hun eigen kind blijkbaar als minder belangrijk zien dan ander leven. Stelletje weirdo's.

Eigen leven? Dat maak jij er weer van. Ik geef m'n leven zonder twijfel voor m'n kind en ik zou ook een leven nemen zonder twijfel voor m'n kind. Maar ok, ik ga ff iets anders doen want ik kan me nergens meer om opfokken dan om mensen die het leven van hun eigen kind blijkbaar als minder belangrijk zien dan ander leven. Stelletje weirdo's.

uhm
gast
lees je wel?
die gast heeft zijn leven EN dat van zijn kind gegeven voor onbekende mensen.

Niet zijn eigen leven voor zijn kind.

Moeilijk he, lezen als je opgefokt bent? :roflol:

uhm
gast
lees je wel?
die gast heeft zijn leven EN dat van zijn kind gegeven voor onbekende mensen.

Niet zijn eigen leven voor zijn kind.

Moeilijk he, lezen als je opgefokt bent? :roflol:

Als je je post aanpast (zie mijn quote) nadat ik heb gereageerd wel ja. Pff, wat ben jij toch een irritant wijf zeg.

Als je je post aanpast (zie mijn quote) nadat ik heb gereageerd wel ja. Pff, wat ben jij toch een irritant wijf zeg.

De bron stond er vanaf het begin al in, ik heb mijn post aangepast omdat er echt een vreselijke zinsopbouw fout in zat. Natuurlijk kan jij het dan wel gewoon normaal lezen en je eigen draai er aan geven.
Bron was duidelijk: man dood, kind dood, mensen leven daardoor.
Boodschap was ook duidelijk: jij zou jouw kind en jezelf niet doden om honderden levens te kunnen redden, jij zou honderden mensen doden om je kind te redden.

Je gebruikt irrationele angst voor je kind om je racisme te rechtvaardigen. Dat is fout op zoveel niveaus

Niet mee eens, als er ergens een AZC geopend wordt, dan is de eerste reactie vaak ''kan mijn kind wel veilig over straat?'' Die mensen zijn niet allemaal racisten ofzo. Voor hetzelfde geld maakt hij zich wel degelijk zorgen om zijn kind, hoe irrationeel de angst ook is.

Wat is daar irrationeel aan? (en racisme is het verkeerde woord)

Wat is daar irrationeel aan? (en racisme is het verkeerde woord)

Vind jij het wel rationeel dan? Of bedoelde je dat er niet mee?

Badfella zijn tekst:
''Wanneer ik het idee heb dat het leven en het geluk van mijn zoontje gevaar kunnen lopen doordat er hier aanslagen zouden kunnen gaan plaatsvinden die nou eenmaal door mensen van een bepaalde bevolkingsgroep gepleegd worden dan mag van mij die hele bevolkingsgroep van de aardbodem verdwijnen.''

De wens om een hele bevolkingsgroep van de aardbodem te laten verdwijnen omdat je (hij dus) dat idee heeft, dat het eventueel kan gebeuren, noem ik nou niet echt rationeel :o

Terug
Naar boven