MuscleMeat

Aantal rare klachten - Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Ik zelf kamp al 10+ jaren met ernstige psychische problematiek.

Vind je het zelf ook niet op zijn minst vreemd dat je (in dit en andere topics mbt dit onderwerp) doet alsof je de wijsheid in pacht hebt, echter zelf al > 10 jaar ernstige problemen hebt..?

Wat voor jou geldt hoeft nog niet voor een ander te gelden ;)

Wat ik eerder vreemd vind, is dat jij een oud topic gaat bumpen, omdat het vorige een slotje heeft gekregen.
Blijkbaar lig je er nog steeds van wakker, om iets wat vorige week ter sprake is gebracht?
Wat probeer je te bereiken met zo een gedrag? Je levert geen enkele bijdrage tot dit topic, noch tot de rest, niemand ligt hier wakker van.
Ik niet, noch de rest van het forum, enkel jij blijft een probleem zien.
Tevens weet jij niet waar je over praat, neurologie is jou volstrekt onbekend.
Val mij a.u.b. niet meer lastig, ik val jou niet lastig, jouw gedrag lijkt wel erg sterk op cyberpesten, succes ermee.

Ik wil alleen aangeven dat je ook in dit topic probeert te melden dat je wetenschappelijke kennis hebt betreffende het onderwerp, maar dat je slechts terugvalt op je eigen ervaring.

Dat is op te maken uit veel wat je schrijft, o.a. in #25.

Advies geven is sympathiek, er een wetenschappelijk gewicht aan geven niet. That's all!

Dat ik geen bijdrage geef in dit soort topics komt omdat ik psychische kwesties te delicaat vind om op een forum te bespreken. Daar is reguliere zorg voor. ;)

Laatst bewerkt:
Nooit bij je opgekomen, dat ik wel degelijk de juiste studies heb genoten, als gevolg van wat ik zelf heb meegemaakt?
Niet iedereen staat vanaf de zijlijn mee te kijken, hoe zijn leven drastisch veranderd.
Dit gezegd zijnde, laat ik alles voor wat het is. Bedankt voor jouw onnodige speurwerk. That's all! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil hier na zoveel maanden nog eventjes op reageren voor mensen die misschien dezelfde klachten hebben. Ik heb mijn kcal. opgeschroefd naar 1500 kcal. En ik heb mijn bloed laten testen waaruit blijkt: ik heb een intolerantie voor soja, tarwe en pinda's. Sinds ik deze allemaal mijdt, ben ik van al mijn klachten af. Ik prijs mij gelukkig dat ik het niet hoef te zoeken in supplementen.

Nu geloof ik nog steeds dat stress de sterkte van bepaalde klachten kan verergeren, maar gelukkig is alles bij mij nu opgelost :)

Ik wil hier na zoveel maanden nog eventjes op reageren voor mensen die misschien dezelfde klachten hebben. Ik heb mijn kcal. opgeschroefd naar 1500 kcal. En ik heb mijn bloed laten testen waaruit blijkt: ik heb een intolerantie voor soja, tarwe en pinda's. Sinds ik deze allemaal mijdt, ben ik van al mijn klachten af. Ik prijs mij gelukkig dat ik het niet hoef te zoeken in supplementen.

Nu geloof ik nog steeds dat stress de sterkte van bepaalde klachten kan verergeren, maar gelukkig is alles bij mij nu opgelost :)

Top snnbn!

Fijn dat de oorzaak is gevonden én opgelost.

Ook fijn dat weer eens bewezen is dat het niet altijd 'tussen de oren zit' (@Seppuku:rolleyes:)

Nooit meer M&M's eten? :(

Top snnbn!

Fijn dat de oorzaak is gevonden én opgelost.

Ook fijn dat weer eens bewezen is dat het niet altijd 'tussen de oren zit' (@Seppuku:rolleyes:)

Ben ik ook heel blij om! Na een maandje 'NOG CLEANER' eten, ga ik omstebeurt pinda's en tarwe eten om te kijken of het nu echt daardoor kwam en welke de meeste invloed heeft. Ik geloof overigens wel dat als je je druk maakt om iets, stress de klachten erger kan maken. Het ligt dan niet aan voeding maar aan je hersenen. En daar had Seppuku misschien wel gelijk in. Ook omdat dat per persoon natuurlijk verschilt.

Geen M&M's, geen pizza, geen kipburgers meer, geen chocoladerepen meer haha! Gelukkig gaat het om een intolerantie, en geen ernstige allergie. Ik kan het wel eten maar moet dan rekening houden met een buik dat flink irritant kan doen dan!

Ben ik ook heel blij om! Na een maandje 'NOG CLEANER' eten, ga ik omstebeurt pinda's en tarwe eten om te kijken of het nu echt daardoor kwam en welke de meeste invloed heeft. Ik geloof overigens wel dat als je je druk maakt om iets, stress de klachten erger kan maken. Het ligt dan niet aan voeding maar aan je hersenen. En daar had Seppuku misschien wel gelijk in. Ook omdat dat per persoon natuurlijk verschilt.

Dan is het zaak de oorzaak van die stress weg te nemen, in jouw situatie stress doordat je lichaam bepaalde voedingstoffen niet kan verwerken en als stressor ziet. Met ontstressen door een of andere therapie had je er niet gekomen ;)

Maakt niet uit, jij bent van de klachten af en daar gaat het om!

Laatst bewerkt:
Geen M&M's, geen pizza, geen kipburgers meer, geen chocoladerepen meer haha! Gelukkig gaat het om een intolerantie, en geen ernstige allergie. Ik kan het wel eten maar moet dan rekening houden met een buik dat flink irritant kan doen dan!
Nou.. extra pure choco kan nog wel hoor. :D Heb zelf een lactose& gluten intolerantie en pinda allergie.. maar 90-99% pure choco van Lindt gaat er nog altijd in.

- Ongesteldheid wordt steeds minder (kan ook aan de pil liggen, na 7 jaar hormonen)

Stats:
Vrouw, 24 jaar
Gewicht: 56 kg op 167 cm
Trainen: 3x per week (45-60 min) + 1x p week hardlopen
Kcal: 1300 kcal
Voedsel: Probeer meer eiwitten dan koolhydraten/vet te eten. Lukt bijna altijd. Eet verder bijna geen brood of andere koolhydraten
Koolhydraten: zoete aardappel, Matze crackers, veel groente
Female athlete triad, je eet te weinig.

Terug
Naar boven