Groundfighter
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo, ik ben redelijk nieuw op dit forum maar ik ben reeds een langere tijd bezig met het doorlezen 
Nu had ik zelf een vraag die ik hier eens zou willen stellen.
Ik ben nu reeds 5 jaar bezig met gevechtssport, ik heb 4 jaar thaiboks gedaan en doe nu reeds anderhalf jaar MMA en BJJ.
Ik ben nu op zoek naar een extra aanvullende sport.
Ik vroeg mij af wat volgens jullie de "betere" sport is om mijn BJJ aan te vullen.
Ik had judo in gedachten aangezien men in BJJ rechtstaand begint in de competitie, judo zou het makkelijker kunnen maken op naar de grond te gaan volgens mij.
Nu hoor ik ook verschillende mensen rondom mij over worstelen praten maar daar ken ik dus niets van.
Hopelijk krijg ik hier een beter zicht op.
Alvast bedankt!

Nu had ik zelf een vraag die ik hier eens zou willen stellen.
Ik ben nu reeds 5 jaar bezig met gevechtssport, ik heb 4 jaar thaiboks gedaan en doe nu reeds anderhalf jaar MMA en BJJ.
Ik ben nu op zoek naar een extra aanvullende sport.
Ik vroeg mij af wat volgens jullie de "betere" sport is om mijn BJJ aan te vullen.
Ik had judo in gedachten aangezien men in BJJ rechtstaand begint in de competitie, judo zou het makkelijker kunnen maken op naar de grond te gaan volgens mij.
Nu hoor ik ook verschillende mensen rondom mij over worstelen praten maar daar ken ik dus niets van.
Hopelijk krijg ik hier een beter zicht op.
Alvast bedankt!