Fitness Seller

Aanvullende sport

Puik dat je zoveel gaat trainen gast!

• Topic Starter Topic Starter
Op het moment zit ik aan 4 uur MMA en 2 uur gewichtstraining per week.
Aangevuld met 1 uur zwemmen per week.

Dus dat valt goed mee, ik heb ook flexibele uren op het werk en dit maakt alles makkelijker.
Maar een extra gevechtsport zou alles veel beter maken ;)

zoveel tijd man... Geen vriendin? :D

Laatst bewerkt:
haha nope :D
Dat is de reden dus dat ik zoveel kan traine :p

HHAHA xD

ik dacht dat er in merksem ook een club was waar ze je leren worstelen. Waar ergens in deurne woon je btw?

Puur worstelen ??
Ik ken de club Team Perfect, ik heb er zelf al een getraind en daar krijg je ook BJJ.

Ik woon vlakbij het sportpaleis, 5 minuten wandelen

Puur worstelen ??
Ik ken de club Team Perfect, ik heb er zelf al een getraind en daar krijg je ook BJJ.

Ik woon vlakbij het sportpaleis, 5 minuten wandelen

ooooo de combi van worstelen en bjj ineen(submission wrestling-achtige toestanden) zoek ik al tijdje, ms moet ik daar eens kijkje nemen :D

Ik heb de site gevonden, het is wel MMA maar het ziet er een hoogwaardige club uit, wel verschrikkelijk k*t uurroster en ligging als je van richting linkeroever komt.

Laatst bewerkt:
ja uit dat standpunt is het niet zo handeg. Maar het niveau is er zeer goed Calyptus!
Ben Danbois, Tommy de Pret, ...

Ik heb er zelf enkele keren getraind maar ik ben eigelijk een te groot lichtgewicht om mee te kunnen.
Binnenkort misschien opnieuw beginnen met enkele maten daar.

hoeveel is het daar per maand als je dat toevallig weet?

als je een abonnement neemt is het 28 per maand, maar dan kan je dus ook Thaiboks trainingen volgen daar.
Als je 2 keer per week traint heb je dus meer voordeel bij een abonnement.

Je kan ook kiezen voor een 10-beurten kaart, deze kost 50 €.

Verzekering moet je ook betalen als je een abonnement neemt en deze kost afhankelijk wnr je instapt iets van een 40 euro dacht ik. (ben niet zeker over verzekering)
De verzekering zelf is bij de BKBMO trouwens :)

Terug
Naar boven