MuscleMeat

Aas gebruiken en geeneens trainen ?

Gelukkig is dit een discussieforum Martin, waar mensen soms nog een bijdrage leveren in de vorm van een onderbouwde post inclusief onderzoek. Zou vaker moeten gebeuren.

Wordt niet om gevraagd toch maar hier:

en er zijn nog talloze bronnen en gehele onderzoeken te vinden.

http://www.aworkoutroutine.com/steroids-vs-natural/

The Results

So… guess what happened?

Group 1 (no exercise, natural) experienced no significant changes. No surprise there.
Group 2 (no exercise, drug use) was able to build about 7 pounds of muscle. That’s not a typo. The group receiving testosterone injections and NOT working out at all gained 7 pounds of muscle.
Group 3 (exercise, natural) was able to build about 4 pounds of muscle.
Group 4 (exercise, drug use) was able to build about 13 pounds of muscle.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

ben idd blij dat ik toen niet begonnen was men plan was 500 test e en 25mg dbol toen lol op 20+ VP hahahah

gelukkig, velen worden er uiteindelijk niet echt happy van.

The Results

So… guess what happened?

Group 1 (no exercise, natural) experienced no significant changes. No surprise there.
Group 2 (no exercise, drug use) was able to build about 7 pounds of muscle. That’s not a typo. The group receiving testosterone injections and NOT working out at all gained 7 pounds of muscle.

Nee, het is niet dat dit letterlijk over de studie gaat die ik postte :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Anabolica stimuleert de spiergroei, period!!!! En of het de moeite en mogelijke ellende waard is is een ander verhaal. Period!

Goed zo, dan gaan we hier over akkoord.

Alleen hebben hebben we hier een TS die het tegendeel beweert met dat "het geen doel heeft", en dan geirriteerd wordt omdat iemand AAS gebruikt om een andere reden dat hij dat ideaal vindt.

Nee, het is niet dat dit letterlijk over de studie gaat die ik postte :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Goed zo, dan gaan we hier over akkoord.

Alleen hebben hebben we hier een TS die het tegendeel beweert met dat "het geen doel heeft", en dan geirriteerd wordt omdat iemand AAS gebruikt om een andere reden dat hij dat ideaal vindt.

Er zijn meerdere onderzoeken naar gedaan.

dat akkoord had je ook bij mijn eerste post kunnen geven

Ken ze ook dat soort mensen dboll slikken en straatennaken nooit naar de gym en leeven op koffie met brood. Daarna altijd janken dat ze dr niks aan over hielden en dat zijn dan ook de mensen die aas n slechte naam geeven.

• Topic Starter Topic Starter
Ken ze ook dat soort mensen dboll slikken en straatennaken nooit naar de gym en leeven op koffie met brood. Daarna altijd janken dat ze dr niks aan over hielden en dat zijn dan ook de mensen die aas n slechte naam geeven.

Ja daarom , ik dacht echt van wat een mogool ben je ook . Die jongen heeft amper spieren aan z'n lijf en komt Snickers en cola kopen bij me , maar pilletjes slikken kan die wel .
Zat die ook nog te stoefen dat ie 5 kg was aangekomen , ik wou echt zeggen waar zit die 5 kg dan ? Maar wou m niet kwetsen

ja en daar gaat mijn studie over

28hh7o5.png

1 is geen training geen roids
2 is geen training roids
3 is training geen roids
4 is training roids

M.a.w. MET roids GEEN training maak je meer progressie dan ZONDER roids MET training?!!!
Dus toch een magisch product....

The Results

So… guess what happened?

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

gelukkig, velen worden er uiteindelijk niet echt happy van.

Haha martinnoppert ben je nu een geplagieerd onderzoeksreview van Lyle McDonald aan het citeren? Het orgineel:

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/anabolic-steroids-muscle-growth.html/

Er zijn meerdere onderzoeken naar gedaan.

dat akkoord had je ook bij mijn eerste post kunnen geven

waarom ben jij toch ooit teruggekomen naar dit forum. Te dom om iemand iets zinnigs aan te leren en te koppig om zelf iets te leren. Het feit dat je al hommeles had toen niemand wist dat je martin was zou een hint moeten zijn dat jij gewoon irritant bent, en mensen dus niet bevooroordeeld zijn.

Je behaalt, waarschijnlijk ondanks al je oninformatie, goeie resultaten in BB'ing, dus doe gewoon verder (op je eentje) maar het zou leuk zijn moest je aub stoppen met te proberen om iemand je onzin te verkopen want beginner's hebben het al moeilijk genoeg om subjectieve onzin van objectieve realiteit te scheiden.

waarom ben jij toch ooit teruggekomen naar dit forum. Te dom om iemand iets zinnigs aan te leren en te koppig om zelf iets te leren. Het feit dat je al hommeles had toen niemand wist dat je martin was zou een hint moeten zijn dat jij gewoon irritant bent, en mensen dus niet bevooroordeeld zijn.

Je behaalt, waarschijnlijk ondanks al je oninformatie, goeie resultaten in BB'ing, dus doe gewoon verder (op je eentje) maar het zou leuk zijn moest je aub stoppen met te proberen om iemand je onzin te verkopen want beginner's hebben het al moeilijk genoeg om subjectieve onzin van objectieve realiteit te scheiden.

En wat heb jij als bodybuilder bereikt en met bodybuilders coachen? Volgens mij geen reet en met die houding van jou zal je ook geen reet gaan bereiken binnen de BB wereld.

Hallo Guys , op me werk ( ik werk ik een tankstation ) komt er regelmatig een jonge gast van 30 langs schat ik ongeveer om wat eten te halen of te tanken. Laatst had Ik babbel gemaakt en hij vroeg mij of ik aas nam . Wat blijkt is dat die jonge aas neemt maar niet traint of enkele vorm van sport beoefent zelfs . Ik was echt verbaasd en ik vroeg hem waarvoor hij dan aas nam , hij heeft niet meer spiermassa dan een gemiddeld meisje van 18 jaar letterlijk , echt een skinny fat voorbeeld laat ik het zeggen . Dus hij antwoordde dat hij ze nam omdat hij aan wilt komen , hij neemt ook alleen orale steroïden en dbol en winny stack , bijde Samen dus. Ik heb heb geadviseerd te stoppen met gebruiken , want is helemaal nergens voor nodig . Zo blijkt maar weer dat steroïden geen magische pillen zijn , en hoe stom mensen zijn om ze te nemen terwijl ze geeneens een doel hebben ervoor . Werd toch beetje pissed ervan , kennen jullie ook z'n figuren ?

Ik zou ander werk zoeken.

Geloof er niets van die gozer neemt je gewoon in de maling.

Hallo Guys , op me werk ( ik werk ik een tankstation ) komt er regelmatig een jonge gast van 30 langs schat ik ongeveer om wat eten te halen of te tanken. Laatst had Ik babbel gemaakt en hij vroeg mij of ik aas nam . Wat blijkt is dat die jonge aas neemt maar niet traint of enkele vorm van sport beoefent zelfs . Ik was echt verbaasd en ik vroeg hem waarvoor hij dan aas nam , hij heeft niet meer spiermassa dan een gemiddeld meisje van 18 jaar letterlijk , echt een skinny fat voorbeeld laat ik het zeggen . Dus hij antwoordde dat hij ze nam omdat hij aan wilt komen , hij neemt ook alleen orale steroïden en dbol en winny stack , bijde Samen dus. Ik heb heb geadviseerd te stoppen met gebruiken , want is helemaal nergens voor nodig . Zo blijkt maar weer dat steroïden geen magische pillen zijn , en hoe stom mensen zijn om ze te nemen terwijl ze geeneens een doel hebben ervoor . Werd toch beetje pissed ervan , kennen jullie ook z'n figuren ?

Volgens mij ken ik hem :p of toch een gelijkaardig geval :D

waarom ben jij toch ooit teruggekomen naar dit forum. Te dom om iemand iets zinnigs aan te leren en te koppig om zelf iets te leren. Het feit dat je al hommeles had toen niemand wist dat je martin was zou een hint moeten zijn dat jij gewoon irritant bent, en mensen dus niet bevooroordeeld zijn. Je behaalt, waarschijnlijk ondanks al je oninformatie, goeie resultaten in BB'ing, dus doe gewoon verder (op je eentje) maar het zou leuk zijn moest je aub stoppen met te proberen om iemand je onzin te verkopen want beginner's hebben het al moeilijk genoeg om subjectieve onzin van objectieve realiteit te scheiden.

+1, die martin is irritant maar goed daar is geloof ik de "ignore lijst" voor uitgevonden ;)

beter irritant zeggen hoe het zit dan onzin papagaaien waar niemand iets aan heeft.

dat is het hem juist, jij weet niet hoe het zit want je borduurt enkel verder op je eigen subjectieve belevenissen en beperkt onderzoek van bedenkelijke bronnen. Maar goed, geen zin om met een delusional moron in discussie te gaan. je staat op ignore dus pijnig je brein niet met een slecht getypte reactie.

Nee, voeding is niet de enige factor die afvallen/aankomen regelt. Een duizendtal voorbeelden waarom dit niet zo is, maar om het bij het topic te houden hier een controlled studie http://journals.lww.com/jaids/Fullt...ne_in_the_Treatment_of_HIV_Associated.6.aspx#

Bedankt voor je bijdrage, maar ik ben natuurlijk wel slim genoeg om te begrijpen dat er meerdere factoren een rol spelen. Echter is voeding (voor mij en de meesten) de belangrijkste factor.

Verder heb ik je artikel niet gelezen. Treatment of Hiv? Gaat mij iets te ver :p

Terug
Naar boven